kijk hem zitten..... armpjes over elkaar, overhemd onder spanning...
en dan woorden als: "meevallertje" en "Het zij zo"
Dit is toch ontoelaatbaar

Moderator: mods
Goede linksbacks zijn heel erg schaars, veel clubs hebben problemen op de backposities. Van Aanholt doet het ook erg goed bij Sunderland, maar ook hij lijkt mij onhaalbaar?Mr. Ajax schreef:Gaizka1985 schreef:In de eredivsie zijn alleen Haps & Ziyech interessant wat mij betreft, verwacht Ajax nog wel 1 of 2 aankopen gaat doen. Verkopen van bijvoorbeeld El Ghazi sluit ik ook niet uit.
Haps vind ik niet het (potentiele) niveau hebben wat we na moeten streven. Ziyech wel.
Bosz en Ajax zijn gek op huur constructies ..WP_LeGeNd schreef:Buttner?
Deze vent is de wortel van alle problemen. Heeft er geen kijk op, toch een minpuntje voor een TD.Mano schreef:https://twitter.com/bart_sanders/status ... 5159375872
Wat een fragment... Die armen ook zo over elkaar. Zo defensief. In je eigen TV Programma!Giacomo Puccini schreef:Deze vent is de wortel van alle problemen. Heeft er geen kijk op, toch een minpuntje voor een TD.Mano schreef:https://twitter.com/bart_sanders/status ... 5159375872
Plek 3 geeft recht op deelname aan de EL? In de periode 2016-2018 gaat Ajax oogsten, de Europese successen komen eraan, alleen moeten we ons wel eerst plaatsen.Giacomo Puccini schreef:En nu? We hebben nog een linksback nodig, een creatieve middenvelder en 2 buitenspelers. Directe versterkingen graag. Of leggen we ons neer bij plek 3?
Zo te horen uit de interview en berichten in Telesport zullen Bazoer, Schöne en Sinkgraven mogelijkerwijs nog weggaan. Dan is er ruimte zat voor de talenten Nouri en Beek. Als ze zo goed zijn, dan moeten ze de andere maar uit de basis spelen.[forumAN, WieBenIk schreef:
Te makkelijk. Is vooral op de emotie en de resultaten gebaseerd. Contracten zijn giga opgeschoond en er zijn een aantal goede aankopen gedaan:
- Krul: goede vervanger voor Cillessen.
- Sánchez: gaan we veel plezier aan beleven. Wordt basisspeler en voegt kracht, snelheid en een goede inspeelpass toe van achteruit.
- Ziyech (even ervan uitgaan dat dit rondkomt): creative middenvelder met veel scorend vermogen.
- Traoré: voor Ajax een topspits
- Cassierra: groot talent, prima 2e spits om het seizoen in te gaan.
Westermann is op zijn zachts gezegd tot nu toe nog geen gelukkige aankoop, :B
Als Overmars er in slaagd om nog een goede flankspeler aan te trekken, heeft hij het goed gedaan.
Met een basis van Krul, Tete, Veltman, Sánchez, Dijks, Klaassen, Riedewald, Ziyech, Aankoop, Traoré, Younes met daarachter: Viergever, Gudelj, Nouri, Van Beek, Frenkie, Cassierra, El Ghazi en Dolberg ziet dat er niet slecht uit. Aan Bosz om het aan voetballen te krijgen.
Mocht de flankspeler niet komen, dan kan Ziyech of Traoré (Dolberg & Cassierra afwisselend in de spits) daar spelen.
Persoonlijk denk is dat Ziyech als de directe versterking op de rechterflank gehaald wordt en dat het daarbij blijft.Ajaciedjuh schreef:Emotie regeert. Als Overmars er in slaagt om Ziyech binnen te halen en ook nog een directe versterking op de flanken ziet het er goed uit.
We zullen zien. Er zijn al zoveel aannames onder supporters met bijbehorende complottheorieën. Ik kijk graag naar de feiten: eind transferperiode weten we waar we staan.Jöhnk schreef:Ik geloof niks van het verhaal dat al die middenvelders mogelijk nog gaan vertrekken. Is puur bedacht om de U-turn ten aanzien van Ziyech te rechtvaardigen.
Anita kopen en Bazoer, Gudelj, Schone, Serrero en evt. Sinkgraven laten gaanMano schreef:Zo, Ziyech is binnen.... Who's next?
Dit is wel waar. Overmars heeft dit jaar (ogenschijnlijk) beter gepresteerd dan vorige seizoenen.Ajax Rules schreef: Desalniettemin goed gedaan van Overmars.De selectie is overduidelijk beter dan vorig seizoen, nog los van de groei die onze jonge spelers normaliter zouden moeten doormaken.
Die had ik alweer verdrongen uit mijn geheugen.Lionel schreef:
Westermann vind ik wel echt een dikke min.