Go Ahead Eagles - Ajax 28-08-2016
Moderator: mods
Re: Go Ahead Eagles - Ajax 28-08-2016
Heiko brengt wel wat meer rust in de verdediging...
Zouden we de wedstrijd nog met 11 tegen 11 eindigen?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gudelj schiet volgens mij voor het eerst op doel in zijn Ajax carrière.
- Giacomo Puccini
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die Dijks heeft geen enkele concurrentie en dus krijgen we dit geploeter dus 50-60 wedstrijden per jaar te zien.
Hoeveel schoten gericht op de goal heeft Traore nodig om te scoren?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
net zoveel als Cassierra?
is Heiko nou doorgeschoven naar het middenveld?
is Heiko nou doorgeschoven naar het middenveld?
- Jinne
- Site Admin
Dat had een wedstrijd voor het doelsaldo moeten zijn.
Hoezo is dit geen geel of zelfs een overtreding? Klaassen was er door!
Hoezo is dit geen geel of zelfs een overtreding? Klaassen was er door!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Wat een ongelooflijke flapdrol is die schijts. Niet normaal hoeveel hij aan marchanderen is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Onana moet wel wat doen aan zijn meevoetballen hoor, die kansloze uittrappen elke keer...
Ik weet dat hij door sommigen hier verguisd wordt, maar ik moet toch weer Viergever wat Props geven.. speelt weer een prima wedstrijd hoor!
- Ajaciedjuh
Hij is te geforceerd op zoek, maar wel een fantastische speler. Die goals komen wel.Sandro_Calaaabro schreef:Hoeveel schoten gericht op de goal heeft Traore nodig om te scoren?
MOTM: Klaassen, zowel goals, alsook spel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Weliswaar 3-0 maar het veldspel klopt nog steeds van geen kanten...
- Giacomo Puccini
Het was dramatisch slecht weer natuurlijk.
Perez veegde zojuist de vloer aan met Ajax en de FR.
Verder van de Europese subtop af dan voor de FR. Tel uit je winst.
Het misplaatst uitbundig juichen na de 0-3 vond ik ook pijnlijk om te zien. Wat een stel jochies zeg, kleuterklasje.
Ziyech is een paniek aankoop, na de belangrijkste wedstrijd van het jaar ga je hem nog een keer binnenhengelen. Had dat 1 of 2 jaar geleden gedaan, of voor mijn part 2-3 maanden geleden, dan had je de schijn van visie nog op kunnen houden.
Perez veegde zojuist de vloer aan met Ajax en de FR.

Het misplaatst uitbundig juichen na de 0-3 vond ik ook pijnlijk om te zien. Wat een stel jochies zeg, kleuterklasje.
Ziyech is een paniek aankoop, na de belangrijkste wedstrijd van het jaar ga je hem nog een keer binnenhengelen. Had dat 1 of 2 jaar geleden gedaan, of voor mijn part 2-3 maanden geleden, dan had je de schijn van visie nog op kunnen houden.
Ajax!
Het was inderdaad weer verschrikkelijk slecht. Maar ik heb er ook niet veel meer van verwacht vandaag, de 3 punten zijn mooi meegenomen. Ik ben zelf nog behoorlijk aangeslagen van het debacle van afgelopen woensdag.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nogal een open deur die 4 jaar geleden al ingetrapt had moeten worden.Giacomo Puccini schreef:Het was dramatisch slecht weer natuurlijk.
Perez veegde zojuist de vloer aan met Ajax en de FR.![]()
Klopt, maar ja, we zitten nou eenmaal met Sinkgraven waarvan de aankoop al werd bekritiseerd omdat hij al die grandioze talenten van Jonk in de weg zou lopen. Het is in zoverre een uniek talent in die zin dat het spelmakersoog aan het uitsterven is en je met alleen passgevers niet tot Ajax-voetbal komt, als er dan eentje in Nederland rondloopt die de beste speler van Nederland is dan moet je die gewoon halen. Daarnaast is hij al zover dat hij over twee jaar toch weer met veel winst doorverkocht kan worden, dus dan valt het met het in de weg zitten van eigen jeugd ook wel mee. Je moet het nu niet laten omdat je het eigenlijk al maanden of jaren geleden had moeten doen.Ziyech is een paniek aankoop, na de belangrijkste wedstrijd van het jaar ga je hem nog een keer binnenhengelen. Had dat 1 of 2 jaar geleden gedaan, of voor mijn part 2-3 maanden geleden, dan had je de schijn van visie nog op kunnen houden.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Ajaciedjuh
Wat een schijtsrechters niveau in Nederland. Zit nu naar psv te kijken: wat een belachelijke 2e gele kaart. Polleke was ook de hele wedstrijd aan marchanderen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Was inderdaad bij Sanchez geen geen pingelAjaciedjuh schreef:Wat een schijtsrechters niveau in Nederland. Zit nu naar psv te kijken: wat een belachelijke 2e gele kaart. Polleke was ook de hele wedstrijd aan marchanderen.
Onana goed gekeept.. Nu rustig blijven
Weer op zoek naar een Interim coach..
Je wint door 2 keepersfouten en een penalty. Het lek is nog niet bepaald boven.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Volgens mij roept dat ook niemand .. zelfs AJAX zelf niet
...

Blij met de punten ...
Nope, maar een mens hoopt soms op basis van een uitslag 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ajax, het is soms net een verslaafd kind van je. Je bent er klaar mee maar geeft het vaak toch weer een kans, het blijft toch je kind....
Je wint, dus dat is goed. De manier hoe is even niet belangrijk.
Het juichen was inderdaad wat aan de heftige kant. Je hebt het net (4dagen geleden) volledig laten lopen en dan nu juichen als dit ALLES goed maakt. Maar ja, ik zou het wel verkeerd zien...
Heb je gewoon ook het geluk dat PSV punten verspeeld, waardoor je slechte seizoen start gewoon wordt hersteld

Je wint, dus dat is goed. De manier hoe is even niet belangrijk.
Het juichen was inderdaad wat aan de heftige kant. Je hebt het net (4dagen geleden) volledig laten lopen en dan nu juichen als dit ALLES goed maakt. Maar ja, ik zou het wel verkeerd zien...
Heb je gewoon ook het geluk dat PSV punten verspeeld, waardoor je slechte seizoen start gewoon wordt hersteld
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Jammer dat Bosz dat tegen Willem II en Rostov niet bleek te zijn. Hij zal Ajax' spits blijken te zijn dit seizoen, als ie gezond blijft.Peter schreef: Ik ben wel fan van Dolberg, hoor.
Dat hoop ik ook maar ik denk dat hij straks weer moet opschuiven. Als Ziyech komt en naar rechts gaat dan schuift Traore weer naar het centrum.
Nil volentibus arduum