Go Ahead Eagles - Ajax 28-08-2016
Moderator: mods
Re: Go Ahead Eagles - Ajax 28-08-2016
afrikaanse tackle....poeh!
Younes loopt ff 3 man voorbij... jammer dat er geen voortzetting uit komt...
Wat doet die Sanchez nou precies beter dan Tete?
- Giacomo Puccini
Dan moet je een ander opstellen.WP_LeGeNd schreef:Younes loopt ff 3 man voorbij... jammer dat er geen voortzetting uit komt...
Ajax!
Die veel te dikke linksback van GAE kan er echt geen klote van zeg.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha dat GAE. Die zijn echt heel slecht.
Ik ben wel fan van Dolberg, hoor.
Ik ben wel fan van Dolberg, hoor.
- Jinne
- Site Admin
Is dat die zanger van Di-rect look-a-like?Sandro_Calaaabro schreef:Die veel te dikke linksback van GAE kan er echt geen klote van zeg.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
Je wordt helemaal gek van die Onana en Sanchez. Ongeleide projectielen.
Misschien heeft ie z'n tweelingbroertje gevraagd het over te nemen vandaag....
In Deventer vinden ze hem op iemand anders lijkenJinne schreef:Is dat die zanger van Di-rect look-a-like?Sandro_Calaaabro schreef:Die veel te dikke linksback van GAE kan er echt geen klote van zeg.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
4 gele kaarten de van Boekel show 

- Ajaciedjuh
Terechte voorsprong. Opvallend: Klaassen blijft scoren, keeper pakt pingel, wat een flapdrol van en schijts, maar vooral...... Dolberg in de spits is een verbetering (vooral die ene actie, wow smullen) EN El Gahzi <> Traoré ...... Zoek de verschillen!
Idd, Sánchez wisselen (belachelijke gele kaart overigens) en Tete erin, Veltman naar het centrum. We hebben onze nieuwe Chivu
.

Idd, Sánchez wisselen (belachelijke gele kaart overigens) en Tete erin, Veltman naar het centrum. We hebben onze nieuwe Chivu

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Vanuit Marc gezien een prima interview. Het waren gewoon slappe vragen.brigade zuid schreef:Wat een oongelooflijk slap interview met Marc Netto!Ajaciedjuh schreef:Interview met Overmars komt pas 14:10 op NOS.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Vind Gudelj een van de betere tot dusver, mag ook weleens gezegd worden. Veel beweging, zoekt de combinatie, fel op de bal. Riedewald is ten eerste helaas stijf en stijf links, en heeft in kansrijke posities vaak geen idee wat ie moet doen. Is geen natuurlijke middenvelder. Klaassen onzichtbaar, maar wel weer de twee goals.
Younes heeft het niet al te moeilijk met die back, moet alleen wel slimmer gaan worden in de voortzetting. Vind de voorhoede sowieso wel goed ingevuld op het moment. Dolberg weer naar behoren, Traore is op/vanaf rechts ietsjes vrijer en gaat er dan wel heel makkelijk langs. El Ghazi blijft nog even zitten wat mij betreft.
Op de vraag wat Sanchez beter doet dan Tete: wint de kopduels, en is aan de bal ook nog een tikkie beter (en dat wil wat zeggen).
Vind Veltman overigens wel weer slap vandaag, na dat grote bek van hem over instelling etcetera...
Younes heeft het niet al te moeilijk met die back, moet alleen wel slimmer gaan worden in de voortzetting. Vind de voorhoede sowieso wel goed ingevuld op het moment. Dolberg weer naar behoren, Traore is op/vanaf rechts ietsjes vrijer en gaat er dan wel heel makkelijk langs. El Ghazi blijft nog even zitten wat mij betreft.
Op de vraag wat Sanchez beter doet dan Tete: wint de kopduels, en is aan de bal ook nog een tikkie beter (en dat wil wat zeggen).
Vind Veltman overigens wel weer slap vandaag, na dat grote bek van hem over instelling etcetera...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Sanchez is toch niet beter aan de bal dan Tete?
- Ajaciedjuh
Jawel hoor, normaal gesproken veel beter. Vandaag was hij wel slordig.Alexander schreef:Sanchez is toch niet beter aan de bal dan Tete?
Westermann komt voor Sánchez neem ik aan.
- peter
Westermann voor Sanchez. Tete is ook wel even klaar dus.
Jaaaah Westermann!!! ik heb er zin in!
- Ajaciedjuh
Zal mij niet verbazen als die ook nog gaat vertrekken.Peter schreef:Westermann voor Sanchez. Tete is ook wel even klaar dus.
Spelers die meteen een 'ik deed niks' gebaar maken, zijn eigenlijk altijd schuldig.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
De afspraken zijn niet echt duidelijk. Nu jaagt Riedewald door en vervolgens ligt het helemaal open op het middenveld. 

Ik vind het middenveld zowiezo erg raar in elkaar steken, je hebt veel te veel ruimte op de flanken omdat er op het middenveld niemand loopt.
Dat is misschien om nog wat humor in het elftal te brengen.WP_LeGeNd schreef:Jaaaah Westermann!!! ik heb er zin in!
Het zou helpen als Ajax met een vaste opstelling gaat werken. Als je iedere wedstrijd de opstelling fors aanpast is de kans op dit soort misverstanden groter.Peter schreef:De afspraken zijn niet echt duidelijk. Nu jaagt Riedewald door en vervolgens ligt het helemaal open op het middenveld.
Nil volentibus arduum
Zou wel eens lekker zijn als we een keertje de nul weten te houden.