Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen SUGGESTIES
Die bal had ik er met mijn plasser ook ingelegd inderdaad. Het was makkelijker om 'm te missen dan in de goal te schieten. Leek het voor de leek. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Als het makkelijker was om hem te missen was het niet zo'n grote kans toch? 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Net andersom idd. Scherp hoor. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Cillessen loopt waarschijnlijk de deur uit, nu onderhandelen over transfersom maar daar komt Ajax wel uit.
wie willen we als vervanger?
Tim Krul een mogelijkheid? speelt 2de divisie maar verdiend waarschijnlijk veel meer dan dat Ajax wil betalen.
Om over eventuele transfersom maar te zwijgen.
Wel een keeper die ik betrouwbaar vind overkomen. (al heb ik hem een tijdje niet zien ballen)
Als hij bij Ajax gaat ballen, met Cillessen op de bank bij Barca, wordt hij waarschijnlijk meteen 1ste keeper bij Oranje.
Die worst kan je hem ook voorhouden.
maar volgens mij zit hij bij de top 5 meest betaalde keepers...
wie willen we als vervanger?
Tim Krul een mogelijkheid? speelt 2de divisie maar verdiend waarschijnlijk veel meer dan dat Ajax wil betalen.
Om over eventuele transfersom maar te zwijgen.
Wel een keeper die ik betrouwbaar vind overkomen. (al heb ik hem een tijdje niet zien ballen)
Als hij bij Ajax gaat ballen, met Cillessen op de bank bij Barca, wordt hij waarschijnlijk meteen 1ste keeper bij Oranje.
Die worst kan je hem ook voorhouden.
maar volgens mij zit hij bij de top 5 meest betaalde keepers...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hij verdient 2m Euro per jaar... die gaat dus niet de helft inleveren ben ik bang.
-
Zou wel een prima opvolger zijn, hebben we ook eindelijk iemand die penalty's kan stoppen 

-
Is Krul niet zwaar geblesseerd?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/30 ... er-worden/De Dominee schreef:Is Krul niet zwaar geblesseerd?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha voor die ene penalty die hij stopt per jaar.Gaizka1985 schreef:Zou wel een prima opvolger zijn, hebben we ook eindelijk iemand die penalty's kan stoppen
Room is in Nederland de enige mogelijkheid.
Aangezien Newcastle zo'n beetje al hun spelers aan het dumpen is... misschien een lijntje uitgooien naar Vurnon Anita?
Hij is daar een basisspeler toch?
-
Als Bosz er geen middenvelder bij wel hebben, gaan ze ook Anita niet halen.
- peter
Tenzij ze hem zien als back. Maar ook daar lijkt het erop dat ze geen nieuwe spelers gaan halen.
Als back zou ik hem ook niet willen. In zijn tijd bij Ajax was hij op die positie niet best terwijl hij op het middenveld één van mijn favoriete spelers was.
Nil volentibus arduum
- peter
Tijdens de persco tegen WII zou Bosz geroepen hebben dat hem nog 'twee aanvallende versterkingen en een linksback zijn beloofd'.
En dat dus allemaal binnen nu en 8 dagen....
En dat dus allemaal binnen nu en 8 dagen....
misschien omdat hij ziet dat z'n selectie te mager is qua kwaliteit 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Wil je dr nog wat van maken dit jaar, stel ik voor Ziyech en Bailey te halen.
Kunnen we lekker het hele jaar klagen dat ze die 2 al voor Rostov hadden moeten halen
Kunnen we lekker het hele jaar klagen dat ze die 2 al voor Rostov hadden moeten halen

-
Bailey schijnt bij Genk te blijven (zie andere topic), kan hem geen ongelijk geven.Mano schreef:Wil je dr nog wat van maken dit jaar, stel ik voor Ziyech en Bailey te halen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Louis van Gaal.
Misschien wat tegenwicht voor de visielozen en onkundigen in het TH.
Misschien wat tegenwicht voor de visielozen en onkundigen in het TH.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
Heel benieuwd wat ze nu gaan doen. Na vandaag staat de teller op 60 miljoen euro IN en zo'n 13 miljoen UIT.
Gaan ze nu voor 10 miljoen euro een buitenspeler halen? Of een back? Of? Of?
Gaan ze nu voor 10 miljoen euro een buitenspeler halen? Of een back? Of? Of?
-
In de eredivsie zijn alleen Haps & Ziyech interessant wat mij betreft, verwacht Ajax nog wel 1 of 2 aankopen gaat doen. Verkopen van bijvoorbeeld El Ghazi sluit ik ook niet uit.
- Ajaciedjuh
Ik stel voor dat we nog 2 spelers huren! 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Als het dan maar wel middenvelders of centrale spitsen zijn. Anders is de onevenwichtigheid uit het team.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Gaizka1985 schreef:In de eredivsie zijn alleen Haps & Ziyech interessant wat mij betreft, verwacht Ajax nog wel 1 of 2 aankopen gaat doen. Verkopen van bijvoorbeeld El Ghazi sluit ik ook niet uit.
Haps vind ik niet het (potentiele) niveau hebben wat we na moeten streven. Ziyech wel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -