FK Rostov - Ajax 24-08-2016
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016
P.Bosz.. of je dient morgen je ontslag in, of vanaf komend weekend minimaal 8 andere spelers op het veld....
Weer op zoek naar een Interim coach..
FK Rostov - Ajax 24-08-2016
Ik heb de 4e serieus niet meer meegekregen. Na de 3e kutgoal heb ik het uitgezet...
Overigens verdedig ik Bosz niet, het is volkomen kut wat er op het veld gebeurd. Zeg alleen dat de spelers als trutjes spelen en dat het verliezen van duels geen opdracht is...
Overigens verdedig ik Bosz niet, het is volkomen kut wat er op het veld gebeurd. Zeg alleen dat de spelers als trutjes spelen en dat het verliezen van duels geen opdracht is...
Laatst gewijzigd door columbus op wo aug 24, 2016 9:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cluijffert
da's wel gevaarlijk, want dan komt Bosz met de uitvlucht: 'totale off-day waar ik helemaal niets van snap. De voorbereiding was goed, de taktiek klopte, maar na die eerst goal - daarvoor vond ik ons goed in de wedstrijd zitten en hadden we misschien wel moeten scoren - knapte er wat bij alle 11 spelers gelijktijdig. Nee, ik denk niet aan opgeven, geen angst voor ontslag... da's een slechte raadgever bla bla bla'
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Hoeven we in ieder geval geen discussies meer te voeren over wat nou echt de slechtste wedstrijd van Ajax ooit was.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
LvG vrije hand geven.. LvG moet dit toch ook horen/ zien en pijn doenArthur schreef:Je kan nu toch niemand anders krijgen. Kun je net zo goed even afwachten of er toch nog een meesterplan achter de ellende schuilgaat.Lionel schreef:Bosz eruit. Kan niet dit.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hou toch op!
Bosz laat ze toch niet 100% anders spelen????
ze staan gewoon 4-3-3. Misschien denkt hij anders over corners maar die andere goals dan??
Deze spelers hebben een 3 als ondergrens en een 7 als bovengrens. Ze moeten altijd top presteren wil het wat lijken.
Dat er niemand opstaat, zegt alles over het beleid!!
Bosz laat ze toch niet 100% anders spelen????
ze staan gewoon 4-3-3. Misschien denkt hij anders over corners maar die andere goals dan??
Deze spelers hebben een 3 als ondergrens en een 7 als bovengrens. Ze moeten altijd top presteren wil het wat lijken.
Dat er niemand opstaat, zegt alles over het beleid!!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ajaciedjuh
We hebben gewoon ook pech..... Als Dijks had kunnen spelen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wel 35 mensen die dit topic bezoeken, dat is tenminste iets! 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Kan wel janken. WTF zijn we mee bezig zeg. Onze mooie club...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
4-0 16-0 wat maakt het uit er moeten koppen rollen maar wie gaat als eerste 

-
- AT Toto winner 15/16
Iedereen lacht ons toch uit morgen op het werk.
- Ajaciedjuh
Ajaxtalk nog nooit zo springlevend geweest.Duke schreef:Wel 35 mensen die dit topic bezoeken, dat is tenminste iets!

Tenminste iets nog wat leeft...... Ons cluppie is minimaal terminaal.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En zondag bij de Arena een paar duizend manDuke schreef:Wel 35 mensen die dit topic bezoeken, dat is tenminste iets!
- Cluijffert
Van Gaal is ook geen wonderdokter. De totale apathie van het TH en management is doorgesijpeld tot in de diepste poriën van de organisatie. Geen ambitie, geen visie, geen versterkingen (behalve Bailey die wellicht nu gekocht gaat worden om de aanhang te sussen)... los daarvan is Van Gaal met een volle beurs ook geen garantie voor succes.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Da's schrikken. Een schot enigszins richting doel van Ajax!
- Ajaciedjuh
Bij de hoofdingang.Toppie schreef:En zondag bij de Arena een paar duizend manDuke schreef:Wel 35 mensen die dit topic bezoeken, dat is tenminste iets!

- SylvievdVaart
AT is niet doooood, AT is springleeevendDuke schreef:Wel 35 mensen die dit topic bezoeken, dat is tenminste iets!

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Bosz gaat op het hakblok..
maar helaas Overmars en Bergkamp niet
de sturende kracht achter deze in één storting
maar helaas Overmars en Bergkamp niet
de sturende kracht achter deze in één storting
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Red bull uit?Arthur schreef:Hoeven we in ieder geval geen discussies meer te voeren over wat nou echt de slechtste wedstrijd van Ajax ooit was.
I think I lost my fucking headache
Allemaal ramptoeristen. En geef ze eens ongelijk....Ajaciedjuh schreef:Ajaxtalk nog nooit zo springlevend geweest.Duke schreef:Wel 35 mensen die dit topic bezoeken, dat is tenminste iets!![]()
Tenminste iets nog wat leeft...... Ons cluppie is minimaal terminaal.
Nog geen kaart trouwens, voor Ajax, is ook veelzeggend.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Traoré voorlopig vanaf rechts en Dolberg in de spits.
Die ploeg had in ieder geval nog een paar heel aardige spelers. Rostov is een ploeg van niks. Maar goed, blijkbaar zal de discussie toch blijven hahaLucaS schreef:Red bull uit?Arthur schreef:Hoeven we in ieder geval geen discussies meer te voeren over wat nou echt de slechtste wedstrijd van Ajax ooit was.
We kunnen er maar beter om lachen ja. Maar dit is gewoon zwaar kut, om een understatement te gebruiken.Duke schreef:Wel 35 mensen die dit topic bezoeken, dat is tenminste iets!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- SylvievdVaart
Je ziet elkaar nog eens hè, tijdens uitvaarten.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Ajaciedjuh
Inderdaad, oude verhalen ophalen.SylvievdVaart schreef:Je ziet elkaar nog eens hè, tijdens uitvaarten.