FK Rostov - Ajax 24-08-2016
Moderator: mods
-
Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016
Eens.mattie schreef:Hoe kan Tete in deze situatie terecht komen.. Moet veltman opknappen..
Viergever mag die bal nooit voor laten komen..
Ik denk niet dat ik het slechter heb gezien hoor. In al mijn jaren als Ajax-supporter, alle dieptepunten die er tussen zaten... Vanavond slaat echt alles, pure sabotage dit. Echt geen woorden voor.
En die Bazoer mag inderdaad een paar maandjes gaan Jupiler Leagu-en. Had voor de wedstrijd nog het een en ander positiefs over hem te vermelden, maar ben er echt helemaal klaar mee. Lasse voor hem in de plaats. Anwar ook eruit gooien, Sinkgraven of zo daarvoor in de plaats.
Jammer dat je hier geen Jong Ajax kunt opstellen, die zouden het 400% een stuk beter doen als de shit wat je nu te zien krijgt. Ik schaam me kapot.
En die Bazoer mag inderdaad een paar maandjes gaan Jupiler Leagu-en. Had voor de wedstrijd nog het een en ander positiefs over hem te vermelden, maar ben er echt helemaal klaar mee. Lasse voor hem in de plaats. Anwar ook eruit gooien, Sinkgraven of zo daarvoor in de plaats.
Jammer dat je hier geen Jong Ajax kunt opstellen, die zouden het 400% een stuk beter doen als de shit wat je nu te zien krijgt. Ik schaam me kapot.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik zie helemaal niets terug van opdrachten eigenlijk. Die Russen wordt het totaal niet lastig gemaakt, waar dan ook op het veld. Mis vooral kwaliteit om eens tot een doelpoging te komen. Dolberg pls.Arthur schreef:Eerlijk gezegd krijg ik het gevoel dat de spelers totaal geen vertrouwen hebben in hun opdrachten. Je ziet ze constant twijfelen en daardoor de ene na de andere foute beslissing maken.
- Ajaciedjuh
El Ghazi en Bazoer springen ee nog uit..... Nog slechter dan de rest.
Sánchez en Dolberg voor Bazoer en El Ghazi. Eventueel ook Sinkgraven voor Younes, zodat je het middenveld versterkt (Sinkgraven tussen de linies).
Maar eerlijk gezegd, het is een kansloze missie. Het wordt eerder 3-0, dan 1-1.
Sánchez en Dolberg voor Bazoer en El Ghazi. Eventueel ook Sinkgraven voor Younes, zodat je het middenveld versterkt (Sinkgraven tussen de linies).
Maar eerlijk gezegd, het is een kansloze missie. Het wordt eerder 3-0, dan 1-1.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Pover ploegje inderdaad! Had iets meer verwacht van de nummer 2 van Rusland, ze hebben weinig spelers die iets speciaals kunnen.Ajaciedjuh schreef:Idd, triest. Het is gewoonweg een kwestie van ontbreken van kwaliteit. Rostov is niks speciaals, maar we zijn in deze wedstrijd tot nu to kansloos.LucaS schreef:Ik weet niet of ik moet lechen of moet huilen. 5 jaar na de revolutie en er is niet 1 speler met een actie of de capaciteiten rn de wil om de bal uberhaupt vooruit te spelen.
Iedere bal richting Younes, Bazoer of El Ghazi is binnen no time een linie terug. Op die posities heb je spelers nodig met capaciteiten om iets dreigends te doen. Helaas ontbreekt het Ajax aan kwaliteit op deze cruciale posities. Ik zou in ieder geval Dolberg brengen, die kan een bal vasthouden en een doelpunt maken. Ajax kan het zich niet permitteren om dat soort aanvallers op de bank te houden.
Ajax!
Lionel schreef:Younes doet tenminste iets. Klaassen speelt verstoppertje. Gudelj speelt beter.
Inderdaad. Klaassen choket m weer. Deja vu. Zag het al aan zijn kop voor de aftrap, die jongen staat stijf van de zenuwen.
Younes krijgt de bal nauwelijks, want die schijtsluis van een Viergever durft het niet aan om een bal over 8 meter te spelen zonder hem eerst terug te kappen, om hem uiteindelijk terug naar Cillessen of zo te spelen. Ik schaam me echt, maar dan echt ka-po-t.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik moet zeggen dat het er nog niet uitziet als een goed getraind elftal.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
- AT Toto winner 10/11
Het is alsof ze er echt helemaal geen zin in hebben. Plichtmatig en apathisch. En dan moet het onder Bosz traditioneel slechtste deel van de wedstrijd (tweede helft) nog komen...
-
- AT Toto winner 15/16
1 Doelpunt en je hebt verlenging, maar dat zie ik nu nog ff helemaal niet voor me.
Deze snotneuzen zijn Bosz toch niet aan het boycotten ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Onze speler met zijn goude pik moet het doen! 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- AT Toto winner 15/16
Jammer dat Cerny compleet geboycot wordt door Bosz.Scherrer schreef:Hahaha Lasse Sjokke erin. Ik ga wat anders doen.
- Giacomo Puccini
Is gewoon nog een jeugdspeler, en ze zullen bij Ajax eens moeten beseffen dat jeugdspelers een terugval krijgen. Zulke spelers moet je 2 jaar verhuren aan Heerenveen, ben je daar constant de beste dan kun je een plekje in de A selectie verdienen. Bij Ajax leggen ze liever hardleers de rode loper uit voor talenten die nog niks hebben bewezen. Met Nouri en Frenkie gaat hetzelfde gebeuren.brigade zuid schreef:Wat is dat met die jongen? Hij zal het toch niet opeens verleerd zijn?Giacomo Puccini schreef:Bazoer heeft er geen zin in, is niet vooruit te branden. Die kun je terugzetten naar Jong Ajax hoor, in dit tempo is hij ongeschikt voor de A selectie. Toch die Ziyech maar even ophalen.
Ajax!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Scherrer schreef:Hahaha Lasse Sjokke erin. Ik ga wat anders doen.
Nog minder diepgang.. nog een speler die niet kan passeren.. mijn god wat een vooruitgang
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Waarom wil Ajax nog de bal? Misschien eens proberen zonder bal.
Zijn we vorige CL editie vergeten? waren we ook kansloos.
kwaliteit is er niet.
kinderen die met mannen te maken hebben.
Deze lamlullen kunnen plotseling geen pass meer versturen.
WAAR GAAT DIT OVER????
Je kan Bosz een hoop kwalijk nemen maar niet dat een pass over 10 meter niet meer gespeeld kan worden
Dat is gewoon paniek, faalangst
kwaliteit is er niet.
kinderen die met mannen te maken hebben.
Deze lamlullen kunnen plotseling geen pass meer versturen.
WAAR GAAT DIT OVER????
Je kan Bosz een hoop kwalijk nemen maar niet dat een pass over 10 meter niet meer gespeeld kan worden
Dat is gewoon paniek, faalangst
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik zou zeggen, probeer er zoveel mogelijk van dit zooitje te verkopen en begin overnieuw
I think I lost my fucking headache
Met Schøne heb je in ieder geval wat meer kans bij corners en vrije trappen. Een velddoelpunt gaan we op deze manier toch niet maken.
LucaS schreef:Ik zou zeggen, probeer er zoveel mogelijk van dit zooitje te verkopen en begin overnieuw
helemaal geen slechte gedachte!!!
accepteer je verlies
lijken wel 11 hertjes on ice
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Net zo makkelijk..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Paaltjes afdekken is zo 2015.
- Ajaciedjuh
Het is lachwekkend 

- Ajaciedjuh
Geen verlenging in idee geval,