Hossein Zamani!

Moderator: mods
Huh? Jij was toch ook pro-revolutie? Daarin werd bepaald dat stand op de ranglijst niet langer graadmeter is.InnerHarbour schreef:Wat is dit voor rare praat, de grootste talenten van Nederland als Ajax derde staat en PSV vijfde. Feyenoord staat 6 punten boven ze. Ik heb overigens niks bijzonders gezien in dit filmpje, de grootste talenten van Nederland, we staan er nog slechter voor dan ik al dacht.
Absoluut. Als ik zo af en toe eens ga kijken sta ik vaak binnen de kortste keren te genieten. De ene keer natuurlijk wat meer dan de andere maar het gebeurd zelden dat ik teleurgesteld naar huis ga. Ik kan vertellen dat dit bij het eerste elftal eerder andersom is.Peter schreef: Eigenlijk is dat jeugdvoetbal veel leuker he.
Dortmund heb ik helaas niet gezien, Bayer Leverkussen heb ik even bekeken, toen Ajax tegen die Brazilianen speelden en het snel 5-0 werd.mattie schreef:Als je namen wilt hebben van De Boal lijst.. laat het mij weten.. ik ben namelijk verbonden aan Fc Gravenzande.. Die mij opvielen bij Ajax waren de nr 10 + nr 8..
Terechte speler van het toernooi was de nr 7 van Dortmund..
tenzij er overplaatsing is naar Rotterdam of Eindhovenbeelzebub schreef:Geinig, maar zodra die moeder weer overgeplaatst wordt issie weg.