Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Nee, ik zou daar niet voor kiezen. Waarom zouden we dan niet gewoon de voorkeur geven aan Cassierra en Dolberg?
Ik zou wel wat zien in een korte termijn constructie zoals destijds met Pantelic. Een ervaren spits die er meteen kan staan en waar die jonge gasten nog wat van kunnen leren. De vraag is alleen waar je zo'n optie vandaan haalt. Het is dan al snel weer de vraag of iemand nog wel genoeg kan brengen. Zie onze recente ervaringen met dertigers die we van buiten hebben gehaald.
Ik zou wel wat zien in een korte termijn constructie zoals destijds met Pantelic. Een ervaren spits die er meteen kan staan en waar die jonge gasten nog wat van kunnen leren. De vraag is alleen waar je zo'n optie vandaan haalt. Het is dan al snel weer de vraag of iemand nog wel genoeg kan brengen. Zie onze recente ervaringen met dertigers die we van buiten hebben gehaald.
Nil volentibus arduum
Ik denk dat Veltman nog nachtmerries heeft.Gaizka1985 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=3qcFc9mvdlY
Hier wat acties/goals uit zijn Vitesse periode, waaronder 2 tegen ons. Slimme speler met een goede techniek en razend snel!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bijna alle goals in dat filmpje zijn niet vanuit de spitspositie zijn gemaaktDuke schreef:Ik denk dat Veltman nog nachtmerries heeft.Gaizka1985 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=3qcFc9mvdlY
Hier wat acties/goals uit zijn Vitesse periode, waaronder 2 tegen ons. Slimme speler met een goede techniek en razend snel!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik zie in ieder geval 2 keer dat Veltman 1 tegen 1 geklopt wordt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Toch maar Mario Gomez dan?Marillion schreef:Nee, ik zou daar niet voor kiezen. Waarom zouden we dan niet gewoon de voorkeur geven aan Cassierra en Dolberg?
Pantelic ging ook pas draaien in de tweede seizoenshelft. Net als De Jong bij PSV trouwens.
Traore is een speler die extra kwaliteit brengt. Als je die kunt halen: doen.
Overigens denk ik niet dat hij haalbaar is.
Traore is een speler die extra kwaliteit brengt. Als je die kunt halen: doen.
Overigens denk ik niet dat hij haalbaar is.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Daar denkt de Telegraaf dan anders over, Bertje..
Haha. Shows you what I know.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Maar met Haller erbij wordt het wel heel erg druk voorin!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Valt mee Raymon, want Zivkovic gaat naar Utrecht!
Met een beetje pech verlies je de laatste week van de transferperiode toch nog een paar (basis)spelers die direct moet vervangen.
Cillessen
El Ghazi
Tete
Zo begin je het nieuwe seizoen toch weer met half nieuwe basis opstelling met bijbehorende aanpassingen...Want tel hier Milik en Fisher bij.
Wel een bewijs dat als je verder wilt in Europa, Ajax nog steeds een goeie tussenstap is.
Cillessen
El Ghazi
Tete
Zo begin je het nieuwe seizoen toch weer met half nieuwe basis opstelling met bijbehorende aanpassingen...Want tel hier Milik en Fisher bij.
Wel een bewijs dat als je verder wilt in Europa, Ajax nog steeds een goeie tussenstap is.

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ajaciedjuh
Krul huren!?
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... essen.html
Als er een optie tot koop aan zit, is het wel een prima constructie.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... essen.html
Als er een optie tot koop aan zit, is het wel een prima constructie.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op ma aug 22, 2016 7:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Onbetrouwbaar transfernieuws
Hij heeft nog maar 1 jaar contract, die verlengt ie en dan naar Ajax... Rare constructie hoor.
Dat zie je vaker bij huurconstructies.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Giacomo Puccini
Niet aan beginnen! Gewoon die transfersom aftikken. En anders stikken ze maar lekker in hun 5 keepers, gaan we maar voor plan B of C. Je gaat geen fucking keeper huren van een Championship clubje.
Ajax!
- InnerHarbour
Ja hoor dat gaan ze wel doen en dan rustig kijken naar een opvolger.
YNWA
Dat is precies wat er ook met Traoré is gebeurd.WP_LeGeNd schreef:Hij heeft nog maar 1 jaar contract, die verlengt ie en dan naar Ajax... Rare constructie hoor.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van het huren van een (nog niet eens fitte) keeper ben ik dus echt geen fan. Je keeper moet een baken van rust zijn en de kwaliteiten van Krul zijn niet van een dusdanig niveau dat je hem kostte wat het kost moet halen voor 10 maandjes.
Mee eens, dan mag hij bij ons een jaartje fit worden om daarna weer terug te keren of een transfer te pakken. Als je een transfer doet voor de korte termijn dan moet die keeper er ook gelijk staan. Daar is hier geen sprake van.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Wat ik ervan lees (Engelse sites) is Krul volledig fit, kan zo de goal in.
YNWA
- Ajaciedjuh
Medisch fit, maar niet wedstrijdfit.InnerHarbour schreef:Wat ik ervan lees (Engelse sites) is Krul volledig fit, kan zo de goal in.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het is allemaal zo ad hoc, joh. En qua prioriteiten snap ik het ook niet. Er waren 4 CVs (Veltman, Tete, Riedewald, Viergever) en De Ligt ramt op de deur. Men haalt er 2 bij. Logisch, want we hebben hoeveel kwalitatief goede backs?Peter schreef:Van het huren van een (nog niet eens fitte) keeper ben ik dus echt geen fan. Je keeper moet een baken van rust zijn en de kwaliteiten van Krul zijn niet van een dusdanig niveau dat je hem kostte wat het kost moet halen voor 10 maandjes.

Er is een batterij aan middenvelders, maar niet iemand die van achteruit het spelritme kan bepalen. En waarom die Colombiaan voorin is gehaald, is me voorlopig evenmin duidelijk. Traoré: soit. Die is er net bij, komt wel goed, die kan wel ballen. Dolberg als stand-in: klaar.
Men wil ander voetbal, maar schept daarvoor niet de voorwaarden. Kansloos.
- InnerHarbour
Ja wat is wedstrijd fit bij een keeper, gewoon die ballen uit je goal ranselen. Spelen met die hapAjaciedjuh schreef:Medisch fit, maar niet wedstrijdfit.InnerHarbour schreef:Wat ik ervan lees (Engelse sites) is Krul volledig fit, kan zo de goal in.
YNWA
We gaan nu ook al onze keeper huren?
Ik ben op zich niet tegen huur. Als je daarmee een seizoen de beschikking hebt over een uitstekende keeper die in positieve zin het verschil kan maken dan doe je gewoon goede zaken.
Maar is Krul die keeper? Daar heb ik zo mijn twijfels over. En dan is het ineens een ander verhaal.
Maar is Krul die keeper? Daar heb ik zo mijn twijfels over. En dan is het ineens een ander verhaal.
Nil volentibus arduum