Moderator: mods
Die is echt zo overschat.....Toppie schreef:Keeper van Fc Utreg iets ?![]()
Serieus? Dan moet er voor Cillessen wel meer in het vat zitten, miljoen of 15 a 20. Heb het idee dat ze voor Room zullen gaan, lijkt me geen slechte vervanger?Sandro_Calaaabro schreef:Ik lees net dat die prutser van een Hart minimaal 35 mln moet kosten.
Ajax moet ontzettend snel schakelen, want Diederik Boer gaat em niet worden. Ik heb die nu een aantal keer in het stadion zien 'warmkeepen', maar die staat meer van de sfeer te genieten dan dat ie bezig is. Dat is natuurlijk prima en ik heb geen problemen met em verder, maar hij lijkt me geen waardige vervanger om Ajax door een hele belangrijke periode te slepen.Alexander schreef:Voor alles boven de 15 miljoen moet je hem laten gaan. Heeft het een tijdlang heel goed gedaan, maar staat na het WK wel behoorlijk stil in z'n ontwikkeling.
In Nederland zie ik eigenlijk geen opties. Room wordt genoemd en zou misschien als enige nog kunnen.
Room heeft de afgelopen anderhalf jaar goed gekeept. Ik hoop in elk geval dat hij blijft, Vitesse heeft ook geen alternatief.Cillessen werd op relatief jonge leeftijd gehaald voor de vacature van 2de keeper. Dat heeft ie 2 (?) seizoenen gedaan voordat ie daadwerkelijk de vaste eerste keeper werd. Jij wilt Room nu als vervanger van Cillessen en dus eerste keeper halen, om 34 eredvisie wedstrijden en minstens zo'n 6 CL/EL wedstrijden te keepen. Dat heeft die jongen nog nooit meegemaakt. Dat is in mijn ogen dus sowieso niet het categorie waarin we eventueel moeten zijn.
Verder verschillen we kennelijk van mening over Room zijn betrouwbaarheid... Dat staat voor mij absoluut niet vast.
Volledig mee eens. Het zegt natuurlijk ook wel iets over hoe stabiel die jongen kennelijk is. Moest ik de kopende club zijn zou het mij zelfs nog aan het twijfelen kunnen brengen. Want hoe stabiel is hij dan als je hem straks in een belangrijke wedstrijd moet opstellen?Duke schreef:Ik vind het ook vreemd dat een professionele voetballer blijkbaar zo van slag is door een mogelijke transfer dat hij niet meer kan presteren. Met de wedstrijd tegen Rostov nog op komst. Bizar en onprofessioneel.