Handbal
Re: Handbal
Volgens mij als je geel krijgt. Je kunt ook nog groen krijgen, dat is een minder zware straf dan geel.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Tijdstraffen zijn voor de grovere overtredingen. Duwen als iemand op snelheid ligt en trekken aan armen als iemand wil gaan schieten.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
De hoeken zijn de achileshiel van Nederland. Deze moet je maken.
Er is geen shot klok ofzo he, zoals bij basketbal? Kun je net zo lang rondspelen als je wilt?
Nope... Je hebt op een gegeven moment dat je actiever moet worden. Je hebt dan 6 ballen en dan moet je op de goal gooien...
We zonde, ze komen prima terug maar maken nu weer fouten om gelijk te komen
Verdomme! Je gelijk kunnen maken!Sandro_Calaaabro schreef:Ik vind Wester te druistig uitgooien.
De Franse keepsters pakken wel moeilijke ballen.
Kanonnen wat spannend!
Niet de hoeken laten schieten!
Fuck, ik had wel zin in een verlenging. Heel erg jammer dit.
Wel genoten van dit toernooi. Handbal is voor mij toch wel de ontdekking van deze spelen.
Wel genoten van dit toernooi. Handbal is voor mij toch wel de ontdekking van deze spelen.
Nil volentibus arduum
Pfff, dat was close...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Je kunt geen meeval blijven krijgen. Mooi en aanvallend gespeeld. Hollandse stijl optima forma.
-
- AT Toto winner 15/16
Abbingh een vorige wedstrijd een pingel gemist in de laatste seconde, nu op de paal in de laatste seconde, maargoed dat kind zal het ook wel niet expres doen.
Jeetje wat zonde! Uiteindelijk denk ik dat Frankrijk ietjes beter was. Maar ze hebben op het einde genoeg kansen gehad om het gat eerder te dichten en eerder gelijk te maken. Laatste bal op de paal is wel zuur. Die Franse keepster zat er wel weer bij, die pakte op het einde echt veel cruciale ballen. Wester ook trouwens maar de spelhervatting was soms chaotisch
Helaas, maar wel zelf verkloot. Hoeken die ballen niet afmaken, een keepster die 3 break outs verkloot. Tegen ondertal geen speelster vrij kunnen krijgen en verdomme nog "half"schieten ook.
(Half schieten is op halve hoogte in het doel, dat is voor de keeper de makkelijkste hoogte)
(Half schieten is op halve hoogte in het doel, dat is voor de keeper de makkelijkste hoogte)
Die break outs zijn wel cruciaal he? Het kan een machtig wapen zijn voor een snelle treffer maar met hetzelfde gemak verspeel je de bal binnen 2 seconden en ben je het voordeel van een goede redding alweer kwijt.
Nil volentibus arduum
Zeker, want het zijn ook nog doelpunten die weinig kracht kosten.
Raakte die Franse keepster dat laatste schot van Abbingh nou net aan of niet?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maar al met al wel weer genoten van de dames. Wat een mooi kijkspel...
Khraa, hoe moeten we deze prestatie zien? Is Nederland op dit moment Europese subtop? En dan het hele plaatje, dus qua budgetten, competitie e.d.
Khraa, hoe moeten we deze prestatie zien? Is Nederland op dit moment Europese subtop? En dan het hele plaatje, dus qua budgetten, competitie e.d.
Ja ze raakte hem. Die bal had er dus op die hoogte nooit in kunnen gaan.
Je ziet dat heel vaak .. na een zeer goede wedstrijd dat het de volgende wedstrijd minder is ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Die wedstrijd tegen Brazilie was hun finale lijkt het.999 schreef:Je ziet dat heel vaak .. na een zeer goede wedstrijd dat het de volgende wedstrijd minder is ...