Idd, haar reactie past helemaal in mijn straatje. Beter dan dat relativerende geleuter van die commentator Leon Haan en Gregory Sedoc.Marillion schreef:Ze was overigens erg goed in het onderdeel 'niet tegen je verlies kunnen'. Beetje vergelijkbaar met Tom Dumoulin al vond ik deze uitvoering nog iets beter. Ik kan dat wel waarderen. Niet gelijk alles relativeren maar gewoon balen dat je je doel niet hebt bereikt.
Atletiek
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Atletiek
Tja, het was wat geweest als Sedoc ook met z'n schoenen was gaan gooien 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Volgens mij moet zelfs nog een OS verder tot de mogelijkheden behoren. 32 Is niet extreem oud mits je fit blijft en je motivatie er nog is.zeux schreef:Vraag is: kan ze haar niveau vasthouden tot Tokio 2020? Kortom: krijgt ze een herkansing? Ze is nu 24 toch? Is 28 oud voor een sprintster?
Tokyo moet nog wel lukken, maar de volgende wordt lastig. Met 32 jaar verlies je wel van je natuurlijk snelheid.brigade zuid schreef:Volgens mij moet zelfs nog een OS verder tot de mogelijkheden behoren. 32 Is niet extreem oud mits je fit blijft en je motivatie er nog is.zeux schreef:Vraag is: kan ze haar niveau vasthouden tot Tokio 2020? Kortom: krijgt ze een herkansing? Ze is nu 24 toch? Is 28 oud voor een sprintster?
Chris a.k.a Giiser
Justin Gaitlin is nu 34.
Staat in de finale, is wel kansloos tegen Bolt maar die is van een andere planeet.
Dus het kan.
Staat in de finale, is wel kansloos tegen Bolt maar die is van een andere planeet.
Dus het kan.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
brigade zuid schreef:Idd, haar reactie past helemaal in mijn straatje. Beter dan dat relativerende geleuter van die commentator Leon Haan en Gregory Sedoc.Marillion schreef:Ze was overigens erg goed in het onderdeel 'niet tegen je verlies kunnen'. Beetje vergelijkbaar met Tom Dumoulin al vond ik deze uitvoering nog iets beter. Ik kan dat wel waarderen. Niet gelijk alles relativeren maar gewoon balen dat je je doel niet hebt bereikt.
Als je denkt geen kans te hebben en je pakt zilver, voelt het als GOUD en ben je blij.
(de baanwielrenners)
als je voor goud gaat, het erin zit en je pakt zilver, ben je doodziek en mag je stront chagrijnig zijn.

Ze is pas 1,5jaar bezig met puur sprint. ze kan nog groeien.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Nou. Dat ging niet helemaal goed bij de 4x100 Dames...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Schippers' fout. Zonde.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Schippers kansloos in halve finale. Lijkt mij einde carrière.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Tijden zijn ook bijzonder matig die ze loopt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Schippers heeft een dubbel probleem. Door haar chronische blessureleed bereikt ze haar top niet meer. En als ik het goed heb begrepen heeft ze door haar sponsorovereenkomst ook niet de beschikking over de juiste schoenen.
Nil volentibus arduum
Ah ja, heb ik ook gelezen. Adidas heeft die nieuwe spikes en zo niet. Pfff.
Wauw. Dan ben je toch ook een idioot als je zo een overeenkomst aangaat...
IK GELOOF!!!!!!
Huh?
De helft rent in de regen en de andere helft niet?
Beetje raar...
De helft rent in de regen en de andere helft niet?
Beetje raar...
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom de laatste 30 meter rustig aan doen? Neem aan dat de tijd bepaald in welke baan je de finale start?
Nou, die is binnen. :-)
Mooie overwinning van Hassan!
Wat ziet dat we toch makkelijk uit hè? En het gaat toch zo hard.
Wat ziet dat we toch makkelijk uit hè? En het gaat toch zo hard.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Grote klasse. Als ze de 10 km en 1500 m ook wint wordt ze de koningin van de Spelen.
Nu ze slaagt in deze eerste missie, zie ik de kans best positief. De druk van de gouden medaille is er af, nu is alles bonus wat ze krijgt
Inderdaad. En volgens mij is het grootste probleem dat er in zat nu ook van de baan. Namelijk de combi van de kwalificatie voor de 1500m en de finale van de 5000m.
Nil volentibus arduum
Ze liep ook zo duidelijk op reserve tot aan de laatste ronde. Daar zit nog veel op, zo lijkt het.
Mij lijkt het gevaar dat ze pootje wordt gehaakt onderweg nog het grootste gevaar (weet eigenlijk niet of de concurrentie op de 10k groter is).