Hockey
Re: Hockey
Die shoot outs hebben ze in een voorloper van de MLS toch wel eens uitgeprobeerd?
-
- AT Toto winner 15/16
Haha geweldig die Jacques Brinkman in de studio. 

Haha, hoezo kritisch
Nu haalt hij er wel heel veel dingen bij die niet direct ter zake doen.
Zo te horen ziet hij het liefst iemand als zichzelf voor de groep staan. Glad geschoren en geen buikje

Zo te horen ziet hij het liefst iemand als zichzelf voor de groep staan. Glad geschoren en geen buikje

"Hate it or love it, the underdog's on top".
We weten nu waarom Ajax geen kampioen werd: Frank had een manke poot!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
ja, in het kakkers milieu houden ze van het heerlijke zagen aan de stoelpoten. Wat een arrogante lul zeg. Die had duidelijk een rekening open staan .brigade zuid schreef:Haha geweldig die Jacques Brinkman in de studio.
Brinkman is werkzaam als zelfstandig ondernemer in hockeyartikelen.
mag zeker niet leveren aan oranje :-)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Hockeylegende Jacques Brinkman is een winnaar pur sang. Hij wordt recordinternational en verovert twee keer olympisch goud. Zijn glansrijke loopbaan kenmerkt zich ook door incidenten en conflicten. Nu is hij columnist en laat hij zich betalen voor zijn ongezouten mening en visie.
Jacques weet als geen ander wat een winnend team maakt. Zijn ervaringen en lessen uit de topsport en bedrijfsleven heeft hij vertaald naar zijn model Winnaarsmentaliteit.
Jacques is open, direct, transparant, bevlogen en scherp in zijn presentaties en analyses.
Jacques weet als geen ander wat een winnend team maakt. Zijn ervaringen en lessen uit de topsport en bedrijfsleven heeft hij vertaald naar zijn model Winnaarsmentaliteit.
Jacques is open, direct, transparant, bevlogen en scherp in zijn presentaties en analyses.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ach ja, het is ook wel weer vermakelijk. Die man zit daar op z'n mening te geven. Je kan niet zeggen dat hij dat niet doet 

Ja, prima toch? Er zijn al genoeg grijze muizen die daar van onze belastingcenten lekker een risicoloos praatje komen houden en hooguit nog een open deur intrappen. Nu krijg je tenminste een mening waar je iets van kunt vinden.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind hem wel vermakelijk als analist en ergens heeft ie ook wel een klein beetje gelijk na mijn mening.
Ligt het aan mij of bakken die mannen er (weer) niks van?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Is weer drie keer niks met Oranje.
Ik zeg terug schakelen naar Jacques in de studio!
Duitsers verdiend gewonnen. Hele mooie reactie van die Fürste na afloop, dat maakte het verlies van NL al meteen goed voor mij. En ja, het ging ook "maar" om brons.
-
- AT Toto winner 15/16
Waar was die laatste Nederlandse shoot-outer mee bezig?
Die Duitsers namen ze bijna allemaal op dezelfde manier.
Die Duitsers namen ze bijna allemaal op dezelfde manier.
Argentinië maakt net gelijk. Laat die argentijnen maar winnen. Denk echter dat het België wordt.
En toch vind ik het dan fijn dat die Belgen niet winnen. 

- Jinne
- Site Admin
Inderdaad. Blijft toch de kleine broer. En dan ook nog eens met een spelletje van ons.zeux schreef:En toch vind ik het dan fijn dat die Belgen niet winnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Inderdaad, die meiden schieten echt 3x op goal.
Ik schakelde vijf minuten geleden in en dacht: die staan onder druk, daar gaat zo een goal voor GB vallen. Dat was dus niet al een tijdje aan de gang?Jinne schreef:Bizar dat het weer gelijk staat.
Nee. Nederland is echt veel en veel beter
Hoe krijgen ze dit voor elkaar dan?columbus schreef:Nee. Nederland is echt veel en veel beter
-
- AT Toto winner 15/16
Niet normaal, Nederland veel beter. Nu shoot-outs om het goud.Jinne schreef:Bizar dat het weer gelijk staat.