Cheer up. Het epicentrum van de sport is vanavond Waalwijk!Ajaciedjuh schreef:Klote zooi

Cheer up. Het epicentrum van de sport is vanavond Waalwijk!Ajaciedjuh schreef:Klote zooi
wimpey schreef:Cheer up. Het epicentrum van de sport is vanavond Waalwijk!Ajaciedjuh schreef:Klote zooi
Dat is een enorm groot onderdeel van de hockeysport, toch?Sandro_Calaaabro schreef:De bal moedwillig tegen de voet aantikken van iemand die op de grond ligt omdat hij net ongelukkig gestruikeld is en je wordt beloond met een strafcorner. Veel laffer moet het niet worden.
Zoals Marillion in het andere topic al betoogt, handbal is inderdaad als schouwspel leuker om te kijken.Sandro_Calaaabro schreef:Inderdaad, dat zegt misschien wel genoeg over wat ik van hockey vind.
Cruijff schreef:Dat is een enorm groot onderdeel van de hockeysport, toch?Sandro_Calaaabro schreef:De bal moedwillig tegen de voet aantikken van iemand die op de grond ligt omdat hij net ongelukkig gestruikeld is en je wordt beloond met een strafcorner. Veel laffer moet het niet worden.
Continu in de cirkel op zoek gaan naar een voet van de tegenstander om zo een strafcorner te versieren.
Ik blijf erbij dat dames handbal (en ook volleybal) een grotere actieradius heeft dan hockey bij de heren, maar de kwartfinale tussen Nederland en Australië is toch wel erg lekker begonnen.Cruijff schreef:Zoals Marillion in het andere topic al betoogt, handbal is inderdaad als schouwspel leuker om te kijken.Sandro_Calaaabro schreef:Inderdaad, dat zegt misschien wel genoeg over wat ik van hockey vind.
Héél vaak. De Belgen worden wel steeds sterker, lees het gat tussen hen en de kandidaten voor goud en zilver wordt steeds kleiner, maar lijkt me een tegenstander die je moet kunnen kloppen.zeux schreef:De Belgen next.
Hoe vaak hebben we daar al tegen gespeeld recente jaren?