Engeland en Schotland
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Engeland en Schotland
Tja, Mourinho kan natuurlijk mooi voortborduren op het werk van Van Gaal. De basis is al gelegd.
;)
;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Precies, want in een oaar weken poets je natuurlijk niet uit wat de jaren ervoor is gedaan
I think I lost my fucking headache
Ze wonnen van kneuzen hè. De kochten die Ibe voor 20 miljoen...wimpey schreef:Ach, dat doen anderen elders richting FdB. Die bij Ajax wel succesvol was i.t.t. LVG bij Man U.zeux schreef: Je kunt - in ieder geval voor jezelf - dus nog wel minimaal een seizoen door met in iedere post in dit topic een sneer naar Van Gaal te geven.
Zlatan met een droge schuiver met de 0-3. Mourinho gaat voortvarend van start daar. En ja, stukken beter dan you-know-who.
IK GELOOF!!!!!!
Wereldpot, echt genoten! Sane en Wijnaldum deden het als newbies meteen uitstekend. Liverpool sterker, Wenger moet op de transfermarkt nog flink aan de bak.
Arsenal speelde ook met een B team.. zoveel geblesseerden?
Wat vindt IH op dit moment van de zaalvoetballer Coutinho?
Wat vindt IH op dit moment van de zaalvoetballer Coutinho?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Mignolet, Moreno en Klavan verwacht je ook niet in de basis wanneer iedereen fit is. Da's 60% van de achterhoede. Moreno was de zwakste van alle 22. Wanneer ze de defensie nog wat pimpen gaan ze hoge ogen gooien dit seizoen. Die voorste 4 zijn heerlijk en dan heeft ie Origi nog achter de hand.Lionel schreef:Arsenal speelde ook met een B team.. zoveel geblesseerden?

V.w.b. Arsenal is het jammer dat die Wenger niet weg te branden is. Club laat zich al jaren door die man gevangen houden. Defensie is steevast lek, waardoor geweldige spelers als Alexis en Özil niet optimaal kunnen renderen.
-
Iedereen is geblesseerd begreep ik? Allemaal tijdens de voorbereiding geblesseerd geraakt of daarvoor al? Vond het wel vreemd dat de enige grote aankoop, Xhaka, niet in de basis begon. En ze moeten een keer een topspits aantrekken, niveau Griezmann!Lionel schreef:Arsenal speelde met 8 B spelers..
Liverpool maakte inderdaad indruk, en dan met met name Mane & Coutinho. Klopp is goed bezig, staat een aardig elftal!
Gaat trouwens een waanzinnig seizoen worden in de PL met 6 ploegen die kampioen kunnen worden, bijna wekelijks een grote wedstrijd op het programma

Vorig seizoen waren er ook een stuk of vijf ploegen die kampioen konden worden, maar dat deed een andere ploeg. Waanzinniger wordt het niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Verwacht dit jaar veel meer spektakel: Liverpool, Man Utd, Chelsea & Man City hadden allemaal een matig seizoen. Hebben nu nieuwe trainers en spelers (niet de minste), strijd om bovenste 4 plaatsen gaat spannend worden, dat bleek vanmiddag meteen met 2 gegadigden.
- InnerHarbour
Zo weer een beetje bijgekomen. Van Moreno worden we gek, haal toch gewoon die linksbacks van het Duitse elftal op Klopp. Volgende week Matip en Lovren in het centrum.wimpey schreef:Mignolet, Moreno en Klavan verwacht je ook niet in de basis wanneer iedereen fit is. Da's 60% van de achterhoede. Moreno was de zwakste van alle 22. Wanneer ze de defensie nog wat pimpen gaan ze hoge ogen gooien dit seizoen. Die voorste 4 zijn heerlijk en dan heeft ie Origi nog achter de hand.Lionel schreef:Arsenal speelde ook met een B team.. zoveel geblesseerden?![]()
Verder niets te klagen natuurlijk, je eerste wedstrijd uit naar Arsenal en dan winnen is een heerlijk begin.
BTW, Rishi, is Arsenal nu beter dan Barcelona? Beide krijgen er 4 tegen naar de eerste scoren er zelf no 3.

YNWA
- InnerHarbour
Liverpool miste zijn keeper, Shako, Sturridge, verder waren Matip en Can pas net weer fit zodat ze op de bank begonnen. Gewoon wat huilie, huilie van Rishi die liever gezien had dat hij wat opmerkingen over LFC had kunnen maken.Gaizka1985 schreef:Iedereen is geblesseerd begreep ik? Allemaal tijdens de voorbereiding geblesseerd geraakt of daarvoor al? Vond het wel vreemd dat de enige grote aankoop, Xhaka, niet in de basis begon.Lionel schreef:Arsenal speelde met 8 B spelers..

In de 20 minuten die Xhaka die hij mee mocht doen heeft hij niets anders gedaan damovertredingen maken, voegde voetballend niets toe aan Arsenal en kreeg een terechte gele kaart.
YNWA
Oh nee hoor. Ik vind Liverpool, mede dankzij de zaalvoetballers, een leuk team.
Is je mening over Coutinho al veranderd? Toppertje natuurlijk.
Is je mening over Coutinho al veranderd? Toppertje natuurlijk.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Geweldige vrije trap maar daarvoor 44 minuten onzichtbaar. Mané man van de wedstrijd, als die zijn brommer aanzet laat hij iedereen achter zich.
YNWA
- InnerHarbour
Stekelenburg met een prachtige redding op een inzet van Vincent Janssen.
Koeman wilt Hart aantrekken lees ik. Pep is niet zo tevreden over Hart en gaat voor 1 van de 2 keepers van Barca.
Koeman wilt Hart aantrekken lees ik. Pep is niet zo tevreden over Hart en gaat voor 1 van de 2 keepers van Barca.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Dat vervelende Chelsea wint thuis met moeite van WH met hulp van de scheidsrechter. De man had beter een blauw shirtje aan kunnen doen. Een strafschop cadeau en verzuimen die crimineel Costa zijn tweede gele kaart te geven, driemaal raden wie de winnende treffer maakt vlak voor tijd. 

YNWA
Klopt. Chelsea is en blijft een schijt team.InnerHarbour schreef:Dat vervelende Chelsea wint thuis met moeite van WH met hulp van de scheidsrechter. De man had beter een blauw shirtje aan kunnen doen. Een strafschop cadeau en verzuimen die crimineel Costa zijn tweede gele kaart te geven, driemaal raden wie de winnende treffer maakt vlak voor tijd.

Andere Premier League spelers beklagen zich vaak over wedstrijden waarin John Terry ook meedoet. Dan fluit namelijk niet de scheids, maar Terry. Moet je voor de grap eens een wedstrijd van Abramofietsj zijn Chelski in het stadion bekijken, dan zie je die Terry inderdaad 96 of 98 minuten lang (afhankelijk van 't aantal minuten blessuretijd) tegen de scheids mekkeren wie er kaarten moeten hebben en wat allemaal wel of geen vrije bal of 11 meter is...........
- InnerHarbour
Het ergste was die Howard Webb, echt die floot altijd zo opzichtig in het voordeel van Chelsea. Hij is gelukkig al vroeg gestopt en geeft nu o.a. commentaar voor BT Sports op de beslissingen van scheidsrechters.
YNWA
City met een sterke wedstrijd tegen Steau vanavond, als ik de samenvatting zo zag.
Pep krijgt het daar wel op de rails lijkt het.
Pep krijgt het daar wel op de rails lijkt het.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring