En 1-1.Le T. schreef:Misschien is mijn waarneming wat gekleurd doordat ik minstens 4 jaar heb gesmacht naar het vertrek van De Boer, maar ik zie wederom een heleboel dingen die mij bevallen.

Moderator: mods
En 1-1.Le T. schreef:Misschien is mijn waarneming wat gekleurd doordat ik minstens 4 jaar heb gesmacht naar het vertrek van De Boer, maar ik zie wederom een heleboel dingen die mij bevallen.
Was wel een aardig assist/loopactie, verwacht je niet van Roda.columbus schreef:Het zal weer eens niet waar zijn. De allereerste actie dat leek op een aanval van Roda vliegt er weer in...
Dat is dus het probleem, dat moet je altijd verwachten, tegen wie je ook speelt.Gaizka1985 schreef:Was wel een aardig assist/loopactie, verwacht je niet van Roda.columbus schreef:Het zal weer eens niet waar zijn. De allereerste actie dat leek op een aanval van Roda vliegt er weer in...
Prachtige spitsengoal inderdaad, goed 1e paal gelopen!Peter schreef:Die Dolberg doet dit toch wel fantastisch, zeg. Klasse.
Echt he! Trekt even een sprintje om voor z'n man te komen, buitenkantje rechts, en dan nog de verre hoek in... Dat is kwaliteitPeter schreef:Die Dolberg doet dit toch wel fantastisch, zeg. Klasse.
Ik vind Sinkgraven prima tussen de linies spelen, en is zodoende nog vaker op het middenveld te vinden dan op linksbuiten. Zou het zo even laten staan. Younes zou ik een kwartiertje gunnen vandaag, evenals Traore (voor wat bonding met z'n teamgenoten) en Cassierra (voor de ritme) mocht de score het toelaten.Gaizka1985 schreef: Iets meer voetbal op het middenveld zou wel fijn zijn, Sinkgraven op de plaats van Gudelj en Cassiere/Younes linksvoor? Traore ook nog een minuutje of 20 laten meedoen lijkt mij?