Ok, tnx.

Ik ben ook een boogschutter, maar dat ben ik al vanaf mijn geboorte.

Ok, tnx.
zeux schreef:
De halve finale is al over circa 10 minuten, toch?Sandro_Calaaabro schreef:Ja, ja, Sjef doet het gewoon. Een perfecte set als je het nodig hebt!
Oh vijf voor negen zegt Dione de Graaf.Cruijff schreef:De halve finale is al over circa 10 minuten, toch?Sandro_Calaaabro schreef:Ja, ja, Sjef doet het gewoon. Een perfecte set als je het nodig hebt!
Ja. Lapse of concentration?Khraa schreef:Hij klapt volledig in elkaar.
Lapse of zenuwen.zeux schreef:Ja. Lapse of concentration?Khraa schreef:Hij klapt volledig in elkaar.
Tja is twee van die Koreanen dus ook overkomen om op het moment dat het om de prijzen ging in elkaar te klappen.brigade zuid schreef:Lapse of zenuwen.zeux schreef:
Ja. Lapse of concentration?
Die Fransoos schoot een 7 bij zijn eerste pijl in de tweede set. In plaats van te counteren met een 9 of een 10, voor een mooie marge, schiet hij een 8, waardoor hij de Fransman feitelijk laat ontsnappen. Uiteindelijk weet hij nog net gelijk te maken met die 10 bij de derde pijl, maar die set had een 'makkie' moeten worden tegen de Fransman. Vanaf dat moment begon hij te kloten. Ben benieuwd of dat er iets mee te maken heeft.brigade zuid schreef:Doodzonde. Je moet jezelf ook eens belonen als je het voor het grijpen hebt. Die Amerikaan was ook gewoon goed hoor om het brons maar die halve finale had je nooit van die Fransman hoeven te verliezen.
Als het verschil in een shoot out iets van één centimeter bij één pijl is (van de 21) - wie zat het dichtste bij het 'hart' van de 10 - dan kun je niet zeggen dat ze echt gefaald hebben. Die misser van '8', die was wel heel erg duur natuurlijk.
Eens, vind het ook wel leuk onderdeel. Gaat ook lekker snel. En het zijn sporters, geen kroegtijgers met 45 kilo overgewichtMarillion schreef:Dat is geloof ik wel een specialiteit van Nederland bij dit onderdeel hè?
Vind het wel echt leuk om te kijken. Is een stoere versie van darts. Ik wil ook zo'n boog.