Bertrand Traoré
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
De Telegraaf zit er duidelijk anders in dan VI. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 10/11
De Telegraaf zit er vooral diep in. Bij Overmars dan. Tot ver voorbij de elleboog.Duke schreef:De Telegraaf zit er duidelijk anders in dan VI.
-
Vergeet Sar niet. Ik was een paar jaar geleden bij zijn afscheidswedstrijd in de Arena, waar hij De Telegraaf en/of Jaap de Groot bedankte voor het mede mogelijk maken van die avond. Dingen.
Scherrer schreef:De Telegraaf zit er vooral diep in. Bij Overmars dan. Tot ver voorbij de elleboog.Duke schreef:De Telegraaf zit er duidelijk anders in dan VI.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hij is in de voorbereiding vaak opgesteld. Blijkbaar wilde Conte hem aan het werk zien en was hij gecharmeerd van wat hij zag. Ik begin het intussen zonniger in te zien dan vanmorgen. Geen optie tot koop, maar je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Denk dat ene Jaap er heel diep in zit ... Tjonge .. 

Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nu op Ajax.nl live persco met Peter Bosz (oa over Traoré)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Live persco op een donderdag? Het moet niet gekker worden.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Is altijd twee dagen voor de wedstrijd. Dag vooraf nog een besloten training en dan de wedstrijddag.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Nog niet rond dus
-
- AT Toto winner 15/16
Huren dus. Blijft er mooi veel geld over voor nog 1 of 2 aankopen of gaat dat lekker op de bank bij die andere 120 miljoen?
Ik vond Todd Kane vorig seizoen een goede back in offensief opzicht. Aangezien we toch al van Chelsea huren...
Blij verrast met de komst van Traoré. Hij is echt een prima veelzijdige aanvaller. Goed voetenwerk, kan vanaf de vleugel spelen en je hebt ook in de diepte wat aan 'm. Dan doe je goede zaken.
Nu nog een goede buitenspeler. Ik zou ook nog graag een goede 6 zien en dat de minste middenvelders (Serero, Gudelj) verpatst worden, maar dat zal wel een utopie zijn.

Blij verrast met de komst van Traoré. Hij is echt een prima veelzijdige aanvaller. Goed voetenwerk, kan vanaf de vleugel spelen en je hebt ook in de diepte wat aan 'm. Dan doe je goede zaken.
Nu nog een goede buitenspeler. Ik zou ook nog graag een goede 6 zien en dat de minste middenvelders (Serero, Gudelj) verpatst worden, maar dat zal wel een utopie zijn.
-
Ben zelf ook heel erg blij met zijn komst, uitstekende speler die het verschil kan maken, zowel nationaal als internationaal.wimpey schreef:Ik vond Todd Kane vorig seizoen een goede back in offensief opzicht. Aangezien we toch al van Chelsea huren...![]()
Optie tot koop was mooi geweest, maar niet realistisch. Dat zal zowel Chelsea als Traore niet willen, denk dat hij over een paar jaar 'gewoon' 1e spits kan worden bij Chelsea.
Ajax=Chelsea 2wimpey schreef:Ik vond Todd Kane vorig seizoen een goede back in offensief opzicht. Aangezien we toch al van Chelsea huren...![]()

Traore is wel een talentvolle speler. Maar ook nog geen top hoor. Speelde bij Vitesse een halfjaar prima maar in het eerste halfjaar was het beroerd.
Re: Bertrand Traoré
Wanneer komt het nou eens definitief rond? Wedden dat het nog misloopt? Chrlsea bedenkt zich, hij zelf, pfff dat had toch al lang definitief kunnen zijn?.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Werkvergunning, medische keuring, overig papierwerk. Misschien is Nettovermars niet zo een goede Contelikker als we dachten. 

Jongens, dat kan toch niet. Zo een ongestreken shirt bij de presentatie....

Mooi. Kampioen
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
-
Wedstrijdfit en speelgerechtigd voor a.s. dinsdag aldus Overmars, top deal!!!
Hij heeft ook gelijk bijgetekend bij Chelsea, dus we hoeven niet de illusie te koesteren dat we hem volgend jaar eventueel over kunnen nemen.
Wellicht nog een jaar huren. Ook prima. Volgend jaar is hij ook niet de 1e of 2e spits van Chelsea. Ze hebben voor € 40 miljoen die Belg gehaald. En als Diego Costa niet presteert kopen ze nog een 1e spits.
IK GELOOF!!!!!!
-
Of voor de zekerheid twee spitsen?En als Diego Costa niet presteert kopen ze nog een 1e spits.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Had jij die illusie dan? Ajax mag de handen dicht knijpen dat zowel Traore als Chelsea het ziet zitten om hem 1 jaar uit te lenen, dit is niet de categorie spelers die Ajax kan kopen, helaas.Arthur schreef:Hij heeft ook gelijk bijgetekend bij Chelsea, dus we hoeven niet de illusie te koesteren dat we hem volgend jaar eventueel over kunnen nemen.