Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Moderator: mods
Re: Manchester United onder 'door Chelsea gedeponeerde merkn
Precies, dat is het verhaal. Grote aankopen maken een club aantrekkelijker voor grote aankopen.
Vergelijk met een jaar geleden: MU viste steeds achter het net.
Vergelijk met een jaar geleden: MU viste steeds achter het net.
Zlatan en Thiago Silva bij PSG.
Reiziger bij Barca een paar jaar geleden
Reiziger bij Barca een paar jaar geleden

IK GELOOF!!!!!!
Van Gaal holde z'n buitenlandse clubs doorgaans kwalitatief uit.Lionel schreef: Reiziger bij Barca een paar jaar geleden
Anders veinzen jullie nog even interesse in Manchester United.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Slechte aankopen. Er is geen TD aan hem verloren gegaan.wimpey schreef:Van Gaal holde z'n buitenlandse clubs doorgaans kwalitatief uit.Lionel schreef: Reiziger bij Barca een paar jaar geleden

Mourinho heeft betere contacten. Bij hem komen de toppers wel.
Le T. schreef:Anders veinzen jullie nog even interesse in Manchester United.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Als je genoeg betaalt voor relatieve middelmaat wel.105 miljoen betalen voor Pogba is natuurlijk complete waanzin. Daar kan in je in een jaar of 4 60 miljoen op afschrijven.Yopi schreef:Slechte aankopen. Er is geen TD aan hem verloren gegaan.wimpey schreef:Van Gaal holde z'n buitenlandse clubs doorgaans kwalitatief uit.Lionel schreef: Reiziger bij Barca een paar jaar geleden![]()
Mourinho heeft betere contacten. Bij hem komen de toppers wel.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Martial kostte ook een vermogen; die moet alles nog laten zien. Begrijp me goed, hij is een talent, maar presteren en blijven presteren op het hoogste niveau is een vak apart.
LVG heeft honderden miljoenen uitgegeven en niet één onbetwiste topper gehaald.
MU had zoveel aan prestige verloren dat een topspeler liever ergens anders heenging of bleef waar hij was. Dat is nu veranderd. Geld uitgeven is spierballen laten zien.
LVG heeft honderden miljoenen uitgegeven en niet één onbetwiste topper gehaald.
MU had zoveel aan prestige verloren dat een topspeler liever ergens anders heenging of bleef waar hij was. Dat is nu veranderd. Geld uitgeven is spierballen laten zien.

Principes zijn belangrijker in het leven dan geld.

Is het waar? Je legt toch niet pas na 25 minuten neer als iemand je al die tijd maar uitlacht?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hahaha inderdaad.
En het is natuurlijk wel een mooie manier om een lange neus te halen naar Ferguson. Die staat toch wel voor lul hoor.
En het is natuurlijk wel een mooie manier om een lange neus te halen naar Ferguson. Die staat toch wel voor lul hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Hmmm, lijkt me dat Pogba zichzelf juist voor schut zet. Papier is geduldig, zo blijkt maar weer. Denk dat Pogba (inmiddels wat ouder en wijzer) zich zou wensen dat ie dat interview nooit gegeven had.Lionel schreef: En het is natuurlijk wel een mooie manier om een lange neus te halen naar Ferguson. Die staat toch wel voor lul hoor.
Jullie moeten niet alles geloven wat op internet verschijnt. Iemand roept/post wat en anderen nemen dat over.
Die journalist en die krant bestaan wel, maar over zo'n interview leest ik alleen de laatste twee dagen iets en niks in 2013.

Die journalist en die krant bestaan wel, maar over zo'n interview leest ik alleen de laatste twee dagen iets en niks in 2013.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ach, Ferguson lachte hem uit en zei dat hij niet goed genoeg was...wimpey schreef:Hmmm, lijkt me dat Pogba zichzelf juist voor schut zet. Papier is geduldig, zo blijkt maar weer. Denk dat Pogba (inmiddels wat ouder en wijzer) zich zou wensen dat ie dat interview nooit gegeven had.Lionel schreef: En het is natuurlijk wel een mooie manier om een lange neus te halen naar Ferguson. Die staat toch wel voor lul hoor.
Pogba is vier keer kampioen geworden, finalist van de CL, heeft met Frankrijk op het EK gespeeld en de finale gehaald, op het WK 2010 grootste talent, nu de duurste speler ooit.... hij staat natuurlijk niet voor lul.
IK GELOOF!!!!!!
Je moet niet alles geloven wat er op internet staat, dat blijkt maar weer.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Zal hem niet meer boeien en de supporters al helemaal niet. Die Progba heeft alles wat ik graag in een voetballer zie, jammer dat hij 35 mijl oostwaarts gaat spelen.
YNWA
Een dergelijke quote wordt tegenwoordig om de haverklap verzonnen om bekende personen hypocriet/belachelijk te maken en nog altijd trappen er veel mensen in.
Alsof Ferguson en Scholes 25 minuten in een telefoon zouden lachen. En alsof dat nog niet genoeg is zou Pogba dat gelach 25 minuten lang aanhoren.
Alsof Ferguson en Scholes 25 minuten in een telefoon zouden lachen. En alsof dat nog niet genoeg is zou Pogba dat gelach 25 minuten lang aanhoren.

Die 25 minuten zijn natuurlijk overdreven, maar verder kan ik me er best iets bij voorstellen. SAF is een hork.
Ik denk dat de hele quote overdreven is, sterker nog: niet waar.
Salvador Dali
Salvador Dali
Enrico Sisti bestaat echt en hij werkt inderdaad voor Repubblica. Het artikel kan ik niet terugvinden op de website van die krant, al zegt dat niet alles.
Als het een verzinsel is, horen we dat wel, neem ik aan.
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 70376.html
Als het een verzinsel is, horen we dat wel, neem ik aan.
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 70376.html
-
Pffff, even serieus: who gives a shit?
Ben je serieus, Weekend Cees?
Het is natuurlijk wel zuur: je eigen speler voor een recordbedrag terughalen. Zeker omdat SAF nog veel invloed heeft bij MU.

Het is natuurlijk wel zuur: je eigen speler voor een recordbedrag terughalen. Zeker omdat SAF nog veel invloed heeft bij MU.
-
Lekker voor SAF, ben nooit een fan van hem geweest... Kreeg ruzie met Stam, Keane & Beckham, liep jaren te klooien met keepers en liet Man Utd met een oud/matig elftal achter.
Och, dat akkefietje met Stam. Lekker belangrijk, zal hij denken. De man heeft een erelijst van hier tot Tokio.
"Hate it or love it, the underdog's on top".