Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Berghuis is een typisch Nederlandse buitenspeler: veld klein maken door altijd de bal in de voet te willen, eenbenig, en een techniek die er leuk uit ziet wanneer er geen druk gezet wordt op hem maar weinig voorstelt in de kleine ruimte.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dit zegt natuurlijk vrij weinig, maar wel grappig om te lezen:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/678 ... nuten.html
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/678 ... nuten.html
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
pseudojournalistiek
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
- AT Toto winner 15/16
0-5 bij Groningen, ik schat ze - hoe treurig ook - momenteel hoger in dan Ajax.
Het is een jaarlijks terugkerend fenomeen dat Feyenoord goed begint en BZ zich meteen zorgen maakt. Later in het seizoen stort de boel daar toch weer in.
- Giacomo Puccini
Misschien bedoelt brigade zuid dat ook niet.Lionel schreef:Nee joh. Die zijn niet zo goed.
Ajax!
Haha precies.Arthur schreef:Het is een jaarlijks terugkerend fenomeen dat Feyenoord goed begint en BZ zich meteen zorgen maakt. Later in het seizoen stort de boel daar toch weer in.
IK GELOOF!!!!!!
-
Ik ook, maar over twee weken kan het anders zijnbrigade zuid schreef:0-5 bij Groningen, ik schat ze - hoe treurig ook - momenteel hoger in dan Ajax.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Inderdaad, haha. Al denk ik wel dat ze er sterker op zijn geworden, Elia begint een stuk fitter aan het seizoen dan vorig jaar en Berghuis is er bij gekomen.Arthur schreef:Het is een jaarlijks terugkerend fenomeen dat Feyenoord goed begint en BZ zich meteen zorgen maakt. Later in het seizoen stort de boel daar toch weer in.
Elia kan er toch geen klote van... als hij de bal breed had gelegd op Vilhena i.p.v. zo een dramatisch schot was ik bang geworden. Maar dit 010 stelt niks voor. Kuit op 10.... dat wordt niks.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat Groningen hield ook de Open Dag he. Heel bijzonder, want tegen een droevig team als Feyenoord had het zo maar 0-10 kunnen worden. Topcoaching van Fabertje.brigade zuid schreef:0-5 bij Groningen, ik schat ze - hoe treurig ook - momenteel hoger in dan Ajax.
Toch denk ik dat we Feyenoord hier onderschatten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Natuurlijk niet, Duke.
Vilhena en Ahmadi zijn niet eens topvoetballers. Kuijt op 10
Elia kan, als hij zijn dag heeft, leuk ballen maar tot de mislukte assist op Vilhena (waar hij ook nog eens oogkleppen op had) mislukte ook alles. Toornstra is een waardeloze buitenspeler.
Karsdorp, Kongolo vind ik dan wel weer wat. Keeper is ook prima. De rest is toch om te janken? Ik vind de 5-0 wel mooi. Hebben ze weer zoveel hoop..
Vilhena en Ahmadi zijn niet eens topvoetballers. Kuijt op 10

Elia kan, als hij zijn dag heeft, leuk ballen maar tot de mislukte assist op Vilhena (waar hij ook nog eens oogkleppen op had) mislukte ook alles. Toornstra is een waardeloze buitenspeler.
Karsdorp, Kongolo vind ik dan wel weer wat. Keeper is ook prima. De rest is toch om te janken? Ik vind de 5-0 wel mooi. Hebben ze weer zoveel hoop..
IK GELOOF!!!!!!
Vind het wel mooi voor ze, die valse hoop. Volgens mij wonnen ze 12 jaar geleden een keer uit bij Twente met 1-5 (Feyenoord had toen ook een Koreaan) en die wedstrijd was de acht hoopvolle jaren erna nog steeds de standaard voor vele volgers. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Berghuis op de positie van Toornstra is een enorme verbetering. Die nieuwe spits kan niet slechter zijn dan Kramer en Elia kan op zich ook wel wat. Vilhena is een goede voetballer, de rest van het middenveld is kak. Achterin heb je Karsdorp en Kongolo die wel iets kunnen en met Vermeer heb je een goede goalie. Zoiets kan in de NL competitie echt wel genoeg zijn voor een kampioenschap.
Van die nieuwe spits heb ik op basis van wat ik van hem gezien heb niet zo'n hoge verwachtingen. Het is allemaal nog early days natuurlijk.
Nee joh. Ze spelen ook nog Europees en ze kunnen niet tegen de druk. Elia gaat ook gek doen. Scheenbeschermers tevoorschijn halen etc.Alexander schreef:Berghuis op de positie van Toornstra is een enorme verbetering. Die nieuwe spits kan niet slechter zijn dan Kramer en Elia kan op zich ook wel wat. Vilhena is een goede voetballer, de rest van het middenveld is kak. Achterin heb je Karsdorp en Kongolo die wel iets kunnen en met Vermeer heb je een goede goalie. Zoiets kan in de NL competitie echt wel genoeg zijn voor een kampioenschap.
IK GELOOF!!!!!!
Na zijn 2de goal, deed hij het weer (scheenbeschermer in zijn mond) Je ziet daarna Kuyt naar hem toe komen en zeggen dat ie normaal moet doen. Waarschijnlijk was het een boodschap (een soort van lange tong naar de critici)
Zijn verhaal waarom hij het deed bij de NOS was volgens mij daarna verzonnen.
Zijn verhaal waarom hij het deed bij de NOS was volgens mij daarna verzonnen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Nee, dat was niet verzonnen:Mano schreef:Na zijn 2de goal, deed hij het weer (scheenbeschermer in zijn mond) Je ziet daarna Kuyt naar hem toe komen en zeggen dat ie normaal moet doen. Waarschijnlijk was het een boodschap (een soort van lange tong naar de critici)
Zijn verhaal waarom hij het deed bij de NOS was volgens mij daarna verzonnen
http://www.funx.nl/news/up-2-date/28749 ... k-voor-sfb
-
Als ik lees over zijn gedrag, dan is dat opgefokt gedrag. Waardoor dat is ontstaan? Speech van Van Bronkhorst/Kuyt of een pilletje te veel?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Vond het niet zo zeer opgefokt, eerder over enthousiast. Vond het ook wel mooi dat hij zo baalde toen hij na die blessure gewisseld zou worden, hij heeft plezier in het spelletje, dat zie je lang niet bij alle spelers!Demosthenes schreef:Als ik lees over zijn gedrag, dan is dat opgefokt gedrag. Waardoor dat is ontstaan? Speech van Van Bronkhorst/Kuyt of een pilletje te veel?
Ik vond je, zoals wel vaker, overdreven zwartgallig, maar inderdaad: we moeten op onze tellen gaan passen dit seizoen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Inmiddels ben ik weer in staat om te reageren. Wat een kutavond was dat. Ik blijf bij mijn voorspelling na Ajax-PAOK; de kakkerlakken gaan boven ons eindigen dit seizoen.

-
We hebben al vier punten, als dat zo doorgaat hebben we waarschijnlijk genoeg punten om de nacompetitie te ontlopen.we moeten op onze tellen gaan passen dit seizoen.