Sparta - Ajax 07-08-2016
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Sparta - Ajax 07-08-2016
Bazoer staat constant veel te diep trouwens, waardoor Ajax niet aan voetballen toekomt. Apart dat dit de gehele eerste helft niet gecorrigeerd werd. Dit zal zijn opdracht toch niet zijn geweest?
Ajax!
Mooie aanval! Eerste goal Sinkgraven?
Lekker! Dit kon Sink wel gebruiken. En Ajax ook.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Giacomo Puccini
-
Eindelijk tempo en gelijk een goal. Gooi die schroom nou eens van je af.
Whitey on the moon.
Mooie aanval waar eindelijk vaart en een soort van verrassing in zat. Leuk voor Sinkgraven, volgens mij zijn eerste officiële goal in een Ajax shirt
Top!
Wat je wel ziet is dat FdB het niet eens zo slecht deed met dit materiaal.
Het is gewoon niet zo veel...
Wat je wel ziet is dat FdB het niet eens zo slecht deed met dit materiaal.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Volgens mij wel ja.Arthur schreef:Mooie aanval! Eerste goal Sinkgraven?
Als je zo naar dit AJAX kijkt dan staat er niet veel hoor...
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Verklaar 'niet zo slecht?'Mano schreef:Wat je wel ziet is dat FdB het niet eens zo slecht deed met dit materiaal.
2 Kampioenschappen verprutsen of het doodsaaie voetbal?
Het mislopen van de kampioenschappen vergeef ik hem, gezien het inderdaad beperkte materiaal. Het slaapverwekkende voetbal echter niet, dit komt voor een groot deel op het conto van Frank de Boer, die koos voor een behoudende speelwijze.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Goede goal van Cassiera, bekroont daarmee een prima wedstrijd. Scoren uit deze aanval was nog niet makkelijk, de bal van Sinkgraven was net te zacht, maar Cassiera nam zoals altijd goed aan en schoof keurig binnen. Dat geeft goede hoop voor de toekomst.
Ik denk dat op het gebied van afmaken hij nog de meeste ontwikkeling moet tonen. Zijn aanname en het meevoetballen zijn van hoog niveau, wat dat betreft snap ik dat hij door Ajax is gehaald. De Nederlandse competitie is de perfecte omgeving om te leren afmaken, kansen krijg je hier immers genoeg.
Ik denk dat op het gebied van afmaken hij nog de meeste ontwikkeling moet tonen. Zijn aanname en het meevoetballen zijn van hoog niveau, wat dat betreft snap ik dat hij door Ajax is gehaald. De Nederlandse competitie is de perfecte omgeving om te leren afmaken, kansen krijg je hier immers genoeg.
Ajax!
Hij maakt inderdaad een goede indruk. Maar dit was toch juist goed afgemaakt? En met die kopbal was ook niks mis. Groot deel van de eerste helft was hij onzichtbaar. Moeilijk om dan te beoordelen of hij 'zoals altijd' goed ballen aan het aannemen is.Giacomo Puccini schreef:Goede goal van Cassiera, bekroont daarmee een prima wedstrijd. Scoren uit deze aanval was nog niet makkelijk, de bal van Sinkgraven was net te zacht, maar Cassiera nam zoals altijd goed aan en schoof keurig binnen. Dat geeft goede hoop voor de toekomst.
- Giacomo Puccini
Dat baseer ik ook niet alleen op de wedstrijd van vandaag, maar op al zijn optredens bij Ajax tot nu toe en zijn stats in Colombia. Hij staat nog niet bekend als een goalgetter.
Ajax!
Ik was over de eerste helft eigenlijk ook wel tevreden. De bus werd geparkeerd en het zat een beetje tegen, het was ook wel regelmatig te traag, maar ze kunnen tenminste versnellen omdat ze van elkaar weten waar ze zijn en meteen kunnen spelen ipv eerst te moeten zoeken naar een afspeelmogelijkheid.
Er zit wel te weinig klasse in, maar met 2 goede aankopen ziet dat er ook weer heel anders uit, al blijft het terugbrengen van het niveau natuurlijk een meerjarenkwestie.
Er zit wel te weinig klasse in, maar met 2 goede aankopen ziet dat er ook weer heel anders uit, al blijft het terugbrengen van het niveau natuurlijk een meerjarenkwestie.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Je kan natuurljjk veel van Blom zeggen, maar fluiten kan ie echt niet ..
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Jammer dat Dijks er niks van bakt. Ik vind hem een aardige gozer, maar helaas kan hij niet voetballen.
Rood voor Veltman nu, vond hier niks aan de hand. Die Blom fluit altijd als een pussy, de pest voor het Nederlands voetbal zo'n koorknaap scheids.
Rood voor Veltman nu, vond hier niks aan de hand. Die Blom fluit altijd als een pussy, de pest voor het Nederlands voetbal zo'n koorknaap scheids.
Ajax!
- Giacomo Puccini
- Ajaciedjuh
Triest als je zo genaaid wordt door iemand die op de paylist staat van Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat een kutjoch zeg, die oogappel van Jonk
I think I lost my fucking headache
Nou, dit elftal gaat op deze manier echt niet mee doen om het kampioenschap, wat een bagger dit ..
Blij met de punten ...
-
Dure gele kaarten, de laatste 10 minuten.