De handbalfinale van de vrouwen een paar voor de sluitingsceremonie. Doe me denken aan Atlanta 1996 toen de volleybalfinale ook net een paar voor de sluiting was. In mijn beleving althans.

Van die Schippers is toch alleen de finale belangrijk.Sandro_Calaaabro schreef:De halve finale van de 100 en 200 meter van de vrouwen (Schippers) valt ongunstig voor ons zeg...
Denk dat met de VS rekening is gehouden. Dan heb je het dus over zes uur tijdsverschil. 3.30 s nacht bij ons (finale schippers) is 21.30 aan de oostkust VS en 18.30 westkust. Als ik me niet vergis.Jinne schreef:Voor maar 5 uur tijdverschil vallen die nachtelijke tijden wel tegen.
Je hebt duidelijk nog nooit op een paard gereden anders zou je niet zo dom praten.Marillion schreef:Jeroen Dubbeldam. Die zit de rest van de week toch alleen maar op z'n paard dus kan hij dat klusje wel even meepakken.
Geloof niet dat er vandaag sprake is geweest van daadwerkelijk underachieven. Bij die wielrenners zie je bv gewoon dat dit niet een hoofddoel is geweest, en dan mag je slechts hopen op een superdag.brigade zuid schreef:Volgens mij zijn die verwachtingen over het algemeen redelijk terecht maar als er een aantal gaan underachieven houd het op.