Uit wiens afgeslagen voorzet kwam daar de 1-2?Bert schreef:Houdt Cees de goede voorzetten van Dijks over deze twee wedstrijden bij?

Moderator: mods
Uit wiens afgeslagen voorzet kwam daar de 1-2?Bert schreef:Houdt Cees de goede voorzetten van Dijks over deze twee wedstrijden bij?
Natuurlijk hebben we niets in Europa te zoeken. Is ook helemaal niet leuk, die afgang.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Maar effe serieus boys (and girls). Zoals we vanavond speelde hebben we toch he-Le-maal niks in Europa te zoeken?
Heb nog op Dolberg gelet maar... laten we het erop houden dat ie nauwelijks ballen kreeg.
Lag niet aan Dolberg. Ajax speelde bijna niet door het midden maar alleen maar over de flanken op Tete en Dijks die dan moederziel alleen stonden. Het enige wat ze konden doen was een voorzet geven en die kwamen nauwelijks aan. Cassereria heeft wel goede balaannames en draait makkelijk weg, maar zijn schoten zijn die van een F-pupil. Die moet duidelijk werken aan zijn schot.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Maar effe serieus boys (and girls). Zoals we vanavond speelde hebben we toch he-Le-maal niks in Europa te zoeken?
Heb nog op Dolberg gelet maar... laten we het erop houden dat ie nauwelijks ballen kreeg.
Hij keek die voorzetten van Dijks na.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Maar effe serieus boys (and girls). Zoals we vanavond speelde hebben we toch he-Le-maal niks in Europa te zoeken?
Tete valt in een hoop opzichten ook flink tegen.Trab schreef:Lag niet aan Dolberg. Ajax speelde bijna niet door het midden maar alleen maar over de flanken op Tete en Dijks die dan moederziel alleen stonden. Het enige wat ze konden doen was een voorzet geven en die kwamen nauwelijks aan.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Maar effe serieus boys (and girls). Zoals we vanavond speelde hebben we toch he-Le-maal niks in Europa te zoeken?
Klopt, dan kunnen we Gladbach niet loten maar Young Boys wel als ik het goed heb.Jinne schreef: Gladbach is dan geplaatst toch? Anderlecht heeft verloren.
Die man bazelt ook echt maar wat he. Feyenoord haalt Berghuis en Vitesse koopt van Wolfswinkel en dan roepen dat Ajax zit te slapen.Ajax Rules schreef:Jack weer met het Gomez-gerucht....
Ohja Anderlecht er zelf ook uit, dus dan schuift inderdaad Gladbach op naar onze geplaatste ploeg en komt Young Boys erbij.Marillion schreef:Klopt, dan kunnen we Gladbach niet loten maar Young Boys wel als ik het goed heb.Jinne schreef: Gladbach is dan geplaatst toch? Anderlecht heeft verloren.
Sportief gezien zeg ik Boekarest, voor de leuk zeg ik Gladbach.Jinne schreef:Rome, Gladbach, Boekarest, Monaco of Rostov.
Westermann speelt al zijn eerste wedstrijden slecht voor zijn nieuwe club, maar wint wel altijd. Dus er is nog hoop.mattie schreef:Gelukkig volgende ronde niet bij Ziggo..
Kan ik![]()
ook naar het falen van onze Duitse aankoop kijken
Ik pleit dan toch voor meer reclame bij Ziggo. Tenenekrommend.Peter schreef:Die man bazelt ook echt maar wat he. Feyenoord haalt Berghuis en Vitesse koopt van Wolfswinkel en dan roepen dat Ajax zit te slapen.Ajax Rules schreef:Jack weer met het Gomez-gerucht....
Volkomen mee eens Peter!Peter schreef:
Je snapt overigens echt niet dat je ervoor kiest om Cerny en Muric thuis te laten om vervolgens deze 'variant' te proberen. Godgeklaagd dat Bosz ervoor kiest om iedere vorm van diepgang en actie thuis te laten en vervolgens met backs diep te gaan spelen. Jongens die als links- en rechtsbuiten de bal krijgen aangespeeld, maar die in hun hele leven nog geen man voorbij zijn gegaan. Hoe verzin je dat? En dan ook roepen dat het goed stond. Jaja, zo kan ik het ook.
Echt niet.Ajaciedjuh schreef:Westermann speelt al zijn eerste wedstrijden slecht voor zijn nieuwe club, maar wint wel altijd. Dus er is nog hoop.mattie schreef:Gelukkig volgende ronde niet bij Ziggo..
Kan ik![]()
ook naar het falen van onze Duitse aankoop kijken
Dat over Berghuis en Wolfswinkel ging inderdaad nergens over.Peter schreef:Die man bazelt ook echt maar wat he. Feyenoord haalt Berghuis en Vitesse koopt van Wolfswinkel en dan roepen dat Ajax zit te slapen.Ajax Rules schreef:Jack weer met het Gomez-gerucht....
Tegen Young boys en Boekarest heb je een kansje.Peter schreef:Gladbach kunnen we niet loten.
AS Roma
Rostov
Monaco
Steaua Boekarest
Young Boys
Ja er kwam een goal uit, maar dat was niet omdat zijn voorzet direct bij een medespeler terechtkwam.Trab schreef:De enige keer dat hij hem uit stand voorgaf zonder zijn man te passeren leverde meteen een goal op. Als die eikel dat nou vaker doet. Willems doet niet anders bij PSV.
Ik snap het ook niet, want zo slecht was die eerste helft tegen die lui niet in de Arena. Dan denk je dat je daar op kan doorborduren, maar blijkbaar moet het dan toch helemaal anders. Dijks speelde hopeloos in de heenwedstrijd en die krijgt dan in de return een nog belangrijkere rol. Je gooit het hele centrum om en je zorgt ervoor dat je goed renderende spits (Dolberg) te maken krijgt met de meest kansloze ballen en aanvoer. Aansluiting 0,0. Diepgang in het heenduel was een groot issue, maar blijkbaar kies je er dan met deze variant voor om hier een nog groter issue van te maken. Bi-zar.Trab schreef:Volkomen mee eens Peter!Peter schreef:
Je snapt overigens echt niet dat je ervoor kiest om Cerny en Muric thuis te laten om vervolgens deze 'variant' te proberen. Godgeklaagd dat Bosz ervoor kiest om iedere vorm van diepgang en actie thuis te laten en vervolgens met backs diep te gaan spelen. Jongens die als links- en rechtsbuiten de bal krijgen aangespeeld, maar die in hun hele leven nog geen man voorbij zijn gegaan. Hoe verzin je dat? En dan ook roepen dat het goed stond. Jaja, zo kan ik het ook.Hopelijk komt ie snel bij zinnen en spelen we voortaan gewoon weer 4-3-3 want zoveel geluk krijgt ie echt geen 2e keer.
Ik heb liever Rostov dan Young Boys. Liever geen Monaco en Roma.brigade zuid schreef:Tegen Young boys en Boekarest heb je een kansje.Peter schreef:Gladbach kunnen we niet loten.
AS Roma
Rostov
Monaco
Steaua Boekarest
Young Boys
Hij kwam tenminste voor het doel! Meestal probeert ie eerst z'n man te passeren waarnaar hij tegen z'n poten aanschiet of hij loopt hem zelf over de lijn.Cruijff schreef:Ja er kwam een goal uit, maar dat was niet omdat zijn voorzet direct bij een medespeler terechtkwam.Trab schreef:De enige keer dat hij hem uit stand voorgaf zonder zijn man te passeren leverde meteen een goal op. Als die eikel dat nou vaker doet. Willems doet niet anders bij PSV.