PAOK Saloniki - Ajax 03-08-2016

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: PAOK Saloniki - Ajax 03-08-2016

Bericht door Cruijff » di aug 02, 2016 3:59 pm

Overigens...

...De huidige voorzitter van PAOK is een oud scheidsrechter. Heeft onder meer op twee verschillende EK's een kwartfinale gefloten en is weleens in opspraak geraakt vanwege match fixing.

De eigenaar van PAOK is schatrijk en een goede persoonlijke vriend van Vladimir Poetin. Verder heeft PAOK natuurlijk nog nooit een scheidsrechter omgekocht. :hypocrite.gif: :blush.gif: :hypocrite.gif:

Sandro

Bericht door Sandro » di aug 02, 2016 4:31 pm

Cruijff schreef:Overigens...

...De huidige voorzitter van PAOK is een oud scheidsrechter. Heeft onder meer op twee verschillende EK's een kwartfinale gefloten en is weleens in opspraak geraakt vanwege match fixing.
Lubos Michel? Die is in opspraak geweest vanwege sommige (verkeerde) beslissingen die hij als scheidsrechter heeft genomen. Maar matchfixing?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 02, 2016 4:40 pm

Anthony Taylor is een goede scheidsrechter, zie hem vaak fluiten. Nu maar hopen dat hij fluit zoals in de PL en zich niet aan de Europese maatstaven gaat aanpassen.
YNWA

999

Bericht door 999 » di aug 02, 2016 4:56 pm

We hoeven alleen maar te winnen, toch ...
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di aug 02, 2016 5:13 pm

Sandro_Calaaabro schreef:
Cruijff schreef:Overigens...

Lubos Michel? Die is in opspraak geweest vanwege sommige (verkeerde) beslissingen die hij als scheidsrechter heeft genomen. Maar matchfixing?
Een hoop matfixing zaken zijn onder tafel geveegd.
Alleen die ene Duitser, jij weet vast zijn naam wel, is op een gegeven aan de hoogste boom gehangen. Tot en met gevangenis straffen aan toe.

Slechts een topje van de ijsberg wordt openbaar gemaakt. Voor de populariteit van Guus Hiddink in Zuid-Korea is het bijvoorbeeld ook doorslaggevend geweest dat de scheidsrechters Zuid-Korea een handje hielpen.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di aug 02, 2016 6:04 pm

Cruijff schreef:
beelzebub schreef:Ik hoor het al. Bij de eerstvolgende Europese uitwedstrijd in een godvergeten duur oord doen we een AT reunie in Amsterdam. :ajaxsmiley.gif:
Wordt sowieso een keer hoog tijd. Dat de AT Reünies altijd maar in Spa Zuiver gehouden worden is in mijn ogen een traditie die we best kunnen afschaffen. :smile-ajax.gif:

Café de Kroeg aan de Ferdinand Bolstraat is ook een chille stek om voetbal te kijken. Nadeel in mijn ogen was wel dat het daar vaak blauw van de rook stond.
Als er een AT reünie komt blijft het nog lang onrustig in Amsterdam denk ik. IH die een pint wegtikt en ons leert dat echte voetballers groot en sterk zijn, Rishi doet een adje met weer een chocomelk en legt uit waarom ze juist klein en tenger moeten zijn, Zeux reciteert uit het Gutmensch werk, Yopi verklaart waarom Marokkanen ook mensen zijn, El Clavo legt uit dat ie hem daarom nu serieus op zijn bek gaat timmeren, "de spijker op zijn kop", Wimpey wijst iedereen erop waarom ie geen koolhydraten moet eten, Bertje citeert quasiverveeld uit Cicero's werken, Beelzebub doet zijn best om op elke uitgesproken zin een woordgrap te verzinnen, Peter en Marillion nemen het laatst gereden verzet van Mollema door ("Tjeeeeezes 11 achter bergop!") Cruijff verzint ter plekke een familieroddel van de familie Bazoer en verkoopt het voor "echt waar, nee écht!", Sandro Calaaabro maakt duidelijk dat ie lang zonder WiFi had gezeten dus dat ie daarom een jaartje of 10 niks gepost had, "maar jullie kennen me toch nog wel?", Trab legt voor eens en voor altijd uit wat de afvallende bal betekent ten opzichte van de derde man ("en daarna ben ik weer een tijdje weg hoor"), Raymon probeert iedereen ervan te overtuigen dat AT een linksdraaiend netwerk is ("want bij mij rijden ze ook links"), Alexander bezweert ons dat Chivu en Nedved nu wérkelijk naar Ajax komen, Thijs vertelt openhartig de kleedkamergeheimen uit de Arena (" ja jongens, Cillessen wil al-tijd naast Gudelj zitten, ik weet ook niet waarom") BZ geeft aan ondermeer Arthur en Duke de uitleg dat ie vaak scheten laat in bed, terwijl Luuk en Sylvie ergens een magnetron proberen te vinden om die melk voor de kleine Victoria op te warmen.

En oh ja. Ajax speelt ook nog.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di aug 02, 2016 6:13 pm

Lol.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Sandro

Bericht door Sandro » di aug 02, 2016 6:18 pm

:smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

zeux

Bericht door zeux » di aug 02, 2016 6:33 pm

En dan blijkt alles nét anders. :-) :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di aug 02, 2016 6:37 pm

Cruijff schreef:
Demosthenes schreef:
Bert schreef:Het lijkt er niet op dat Muric en Cerny afgehaakt zijn in verband met fysieke mankementen. Spelen nu wel met Jong Ajax.
Beiden hebben ondertussen gescoord.
Tja, het is slechts Telstar waar je tegen oefent, maar het is wel rot om een interessante optie niet eens mee op reis te nemen.

Cerny scoorde de winnende op Celtic Park, een makkelijk doelpuntje was het bepaald niet. Hij is een type die moeilijke momenten open kan breken, we hebben nu een paar spelers er bij die zelfs van een paar meter afstand een bal er nog niet in pissen. :blush.gif:

Het verhaaltje van Bosz vind ik ook niet echt overtuigend:
Waarom Muric en Cerny er niet bij zijn? We hebben een kader van 25 of 26 spelers, dan moet je keuzes maken.'
Van vi.nl.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 02, 2016 6:38 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Cruijff schreef:
beelzebub schreef:Ik hoor het al. Bij de eerstvolgende Europese uitwedstrijd in een godvergeten duur oord doen we een AT reunie in Amsterdam. :ajaxsmiley.gif:
Wordt sowieso een keer hoog tijd. Dat de AT Reünies altijd maar in Spa Zuiver gehouden worden is in mijn ogen een traditie die we best kunnen afschaffen. :smile-ajax.gif:

Café de Kroeg aan de Ferdinand Bolstraat is ook een chille stek om voetbal te kijken. Nadeel in mijn ogen was wel dat het daar vaak blauw van de rook stond.
Als er een AT reünie komt blijft het nog lang onrustig in Amsterdam denk ik. IH die een pint wegtikt en ons leert dat echte voetballers groot en sterk zijn, Rishi doet een adje met weer een chocomelk en legt uit waarom ze juist klein en tenger moeten zijn, Zeux reciteert uit het Gutmensch werk, Yopi verklaart waarom Marokkanen ook mensen zijn, El Clavo legt uit dat ie hem daarom nu serieus op zijn bek gaat timmeren, "de spijker op zijn kop", Wimpey wijst iedereen erop waarom ie geen koolhydraten moet eten, Bertje citeert quasiverveeld uit Cicero's werken, Beelzebub doet zijn best om op elke uitgesproken zin een woordgrap te verzinnen, Peter en Marillion nemen het laatst gereden verzet van Mollema door ("Tjeeeeezes 11 achter bergop!") Cruijff verzint ter plekke een familieroddel van de familie Bazoer en verkoopt het voor "echt waar, nee écht!", Sandro Calaaabro maakt duidelijk dat ie lang zonder WiFi had gezeten dus dat ie daarom een jaartje of 10 niks gepost had, "maar jullie kennen me toch nog wel?", Trab legt voor eens en voor altijd uit wat de afvallende bal betekent ten opzichte van de derde man ("en daarna ben ik weer een tijdje weg hoor"), Raymon probeert iedereen ervan te overtuigen dat AT een linksdraaiend netwerk is ("want bij mij rijden ze ook links"), Alexander bezweert ons dat Chivu en Nedved nu wérkelijk naar Ajax komen, Thijs vertelt openhartig de kleedkamergeheimen uit de Arena (" ja jongens, Cillessen wil al-tijd naast Gudelj zitten, ik weet ook niet waarom") BZ geeft aan ondermeer Arthur en Duke de uitleg dat ie vaak scheten laat in bed, terwijl Luuk en Sylvie ergens een magnetron proberen te vinden om die melk voor de kleine Victoria op te warmen.

:smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:

En Cees komt niet.......
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » di aug 02, 2016 7:13 pm

Ik begrijp ook niet waarom, met name Cerny, niet bij de selectie zit. Wat mij betreft 1 van onze grootste talenten die al een aantal keer heeft laten zien het niveau aan te kunnen, zonde!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di aug 02, 2016 7:14 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Cruijff schreef:

Ietwat beledigd dat ik niet ben uitgenodigd hoor, maar ik zie dat allemaal all voor me. :smallgrin.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » di aug 02, 2016 7:28 pm

Ik maak wel een Pooltje om te kijken of dit allemaal uitkomt. Gheghe.
Op naar de vierde ster!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di aug 02, 2016 10:15 pm

Hehehe hij is goed. :ajaxsmiley.gif: .

En Mr. Ajax komt ons vragen of we zijn huiswerk niet even willen maken. :smile-ajax.gif: Jij zit al op AT sinds je 13e en kwam toen met zulke verzoeken, toch? :smile-ajax.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di aug 02, 2016 10:46 pm

Nihad kon helaas niet komen want die zit in Syrie.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 03, 2016 7:16 am

Haha die Cees!

Gudelj basis?
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 03, 2016 7:43 am

Ajax heeft sinds de geboorte van Victoria geen officiele wedstrijd meer verloren. Dus het gaat zeker goed komen vanavond!
I think I lost my fucking headache

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo aug 03, 2016 8:00 am

LucaS schreef:Ajax heeft sinds de geboorte van Victoria geen officiele wedstrijd meer verloren. Dus het gaat zeker goed komen vanavond!
of het wordt 1-1 en strafschoppen nemen :anew.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mano

Bericht door Mano » wo aug 03, 2016 8:01 am

Victoria .... logisch dus :smile-ajax.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » wo aug 03, 2016 8:12 am

Laatste jaren als je er voor ging zitten in Aug, kwam je met een kater thuis.

ik heb nog niet het gevoel dat het dit jaar anders zal zijn. :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo aug 03, 2016 8:26 am

Alle Donny's en Davy's eruit, misschien wordt het dan nog wat. Ik lees dat Van de Beek geslachtofferd wordt en dat is maar goed ook. Die was dikke prut vorige week.
Whitey on the moon.

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo aug 03, 2016 8:26 am

Altijd mooi als een Rotterdamse krant kopt: "Wij hebben Dolberg"

Afbeelding

Ondanks de matige voorbereiding, het dito resultaat van vorige week, de teleurstellingen bijna altijd met voorrondes, de kater na de laatste competitiewedstrijd en de overload aan voetbal afgelopen zomer met het EK en Copa America krijg ik weer ouderwetste woensdagse Europacupkriebels. Ik loop niet zo te stuiteren als sommige anderen en ook niet meer de hele dag te F5-en op internet, maar toch. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 03, 2016 8:49 am

GangstaRiB schreef:Alle Donny's en Davy's eruit, misschien wordt het dan nog wat. Ik lees dat Van de Beek geslachtofferd wordt en dat is maar goed ook. Die was dikke prut vorige week.
Donny moeten ze verhuren. Is niet goed genoeg. En heeft niks speciaals.
IK GELOOF!!!!!!

Mano

Bericht door Mano » wo aug 03, 2016 8:53 am

volgens telegraaf:

Cillessen
Tete, Veltman, Viergever, Dijks
Klaassen, Riedewald, Gudelj
Ghazi, Dolberg en Cassierra

tja, toch niet een team waarvan je denkt: Wir schaffen das

Middenveld geen creativiteit en voorin piepjong en onervaren.

Plaats reactie