Cruijff schreef: In een aantal opzichten gedraagt KPN zich nog steeds als een monopolist.
Is dit echt een serieuze vraag aan mij?999 schreef:In welke opzichten ?

Moderator: mods
Cruijff schreef: In een aantal opzichten gedraagt KPN zich nog steeds als een monopolist.
Is dit echt een serieuze vraag aan mij?999 schreef:In welke opzichten ?
Vertel mij dan eens waar KPN de enige aanbieder is.Cruijff schreef:Normaal gesproken, ja.Duke schreef:Als je KPN hebt, heb je normaal gesproken een alternatief.
Maar in sommige regio's is er maar één aanbieder.
Anno 2016? Bijna nergens weer. Dat was in het verleden wel anders.Duke schreef: Vertel mij dan eens waar KPN de enige aanbieder is.
Ja, we leven inmiddels in 2016. Haal dat bijna maar weg.Cruijff schreef:Anno 2016? Bijna nergens weer.Duke schreef: Vertel mij dan eens waar KPN de enige aanbieder is.
Ach, dan verkopen we toch gewoon Milik?LucaS schreef:Het probleem is alleen dat het Ajax veel geld kost als fox eredivisie het niet redt. Dus ik hoop het eigenlijk nirt die boomerang. Ik hoop dst iedereen die het kan betalen een abonnement neemt ipv illegale streams te kijken.
Nederland heeft niet bepaald de markt waar je bedragen op kunt halen die ook maar enigszins lijken op wat ze in landen als Frankrijk, Duitsland en Spanje eruit peuren (laat staan Engeland.)Marillion schreef:Dit soort constructies werken gewoon niet in Nederland. Het percentage mensen dat bereid is om extra te betalen voor een sportzender is gewoon te klein. Zeker omdat je vaak nog meerdere pakketten moet nemen als je alle competities zou willen zien.
Ik betaal er inmiddels al wel een aantal jaar voor.Marillion schreef:Ik doe er zelf ook niet aan mee. Ajax zie ik wel in het stadion. Voor uitwedstrijden koop ik incidenteel een kijkcode voor een losse wedstrijd en de rest hoef ik niet te zien.
Hoeveel ze er hadden op een bepaald moment dit jaar? Ja.Duke schreef:Want jij weet hoeveel abonnees Fox heeft?
Het ligt nog wel substantieel onder de 600.000 maar het zijn er volgens de cijfers999 schreef:Cijfers geeft Fox niet .. geschat wordt op 600.000 dat was het hoogste aantal kijkers vorig seizoen.
Klopt 'decoder kijkers' gaan natuurlijk niet met honderdduizenden tegelijk naar NEC-Twente zitten kijken.999 schreef:600.000 komt van de telegraaf, ik denk dat ze rond 500.000 zitten .. maar er zijn eigenlijk maar enkele wedstrijden die goed bekeken worden ..
Ziggo doet met zijn pakket analisten hetzelfde.999 schreef:Zend gewoon alleen de Nld competitie uit zonder al die dure analisten enz. .. en anders verkoop het maar weer aan ziggo sport ..
Ik snap je parallel niet echt 'wie er nu een probleem heeft' en wie niet?'999 schreef:Nee ik denk niet dat de analisten bij Ziggo voor een miniumloon werken, maar het is dan ook blijkbaar Fox die een probleem heeft niet Ziggo ..
Anno 2016? Bijna nergens weer. Dat was in het verleden wel anders.Cruijff schreef:Duke schreef: Vertel mij dan eens waar KPN de enige aanbieder is.