Bij Ajax wordt soms gedacht dat het Ajaxvoetbal bij een andere planeet hoort. Hij zal eerst moeten rusten, dan moeten wennen en wie wijkt er voor hem? Tete of Veltman? Hij vervangt Viergever als Riedewald op zes blijft?Als jij de Zuid-Amerikaanse CL wint als basisspeler dan hoor je bij Ajax toch gewoon in de basis maar ook bij deze jongen heb ik net als bij Westermann het idee dat ie gewoon kan gaan banken.
Davinson Sanchez
Moderator: mods
-
Re: Davinson Sanchez
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik denk dat laatste. Riedewald blijft de 6 en Sanchez zal met Veltman in het centrum gaan spelen. Als ik het goed begrijp is Sanchez een fysiek sterke verdediger. Die zal voornamelijk de duels gaan uitvechten en Veltman zal dan wat vaker moeten gaan opkomen. Iets wat hij af en toe heel aardig kan doen.
Zal mij benieuwen wat deze jongen kan. Een echt sterke centrale verdediger zou wel weer eens lekker zijn. Dat geeft veel rust in je verdediging.
Zal mij benieuwen wat deze jongen kan. Een echt sterke centrale verdediger zou wel weer eens lekker zijn. Dat geeft veel rust in je verdediging.
Nil volentibus arduum
-
Zal mij deugd doen, een opkomende centrale verdediger i.p.v. een back die de bal alleen aan een centrale verdediger kwijt kan. Een 'mannetje meer op het middenveld', ooit paste dat bij Ajax.Veltman zal dan wat vaker moeten gaan opkomen.
Laatst gewijzigd door Demosthenes op vr jul 29, 2016 9:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Precies, ik hoop dat we dat weer gaan zien. Dat is beter dan het eindeloze opkomen van Dijks. Wat meer variatie kan geen kwaad.
Nil volentibus arduum
En die Duitser dan?Marillion schreef:Ik denk dat laatste. Riedewald blijft de 6 en Sanchez zal met Veltman in het centrum gaan spelen. Als ik het goed begrijp is Sanchez een fysiek sterke verdediger. Die zal voornamelijk de duels gaan uitvechten en Veltman zal dan wat vaker moeten gaan opkomen. Iets wat hij af en toe heel aardig kan doen.
IK GELOOF!!!!!!
Eerste reserve. Die jongen kan op verschillende plaatsen uit de voeten dus komt hij genoeg aan spelen toe. Viergever kan dan misschien Mike bellen om te vragen of ze daar nog zo'n verdediger zoeken.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Westermann heeft voornamelijk op linksback gevoetbald in het Duits elftal. Ik verwacht ook dat het centrum Veltman/Sánchez wordt. Tete is onomstreden de rechtsback en op links moeten Dijks en Westermann het maar uitvechten.Marillion schreef:Eerste reserve. Die jongen kan op verschillende plaatsen uit de voeten dus komt hij genoeg aan spelen toe. Viergever kan dan misschien Mike bellen om te vragen of ze daar nog zo'n verdediger zoeken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik heb alle nieuws sites vermeden zodat ik nog steeds de uitslag niet weet.
Weet iemand waar ik (highlights) zonder dat ze bij het aanklikken van het linkje al meteen verklappen wie die cup heeft gewonnen?
Weet iemand waar ik (highlights) zonder dat ze bij het aanklikken van het linkje al meteen verklappen wie die cup heeft gewonnen?
- InnerHarbour
Haha omdat hij, net een paar dagen in training één keer een sprintje verliest van een rappe linksbuiten die in een 1 tegen 1 situatie komt te staan na een fout die een Viergever nooit mag maken is hij opeens 'heel traag' ?Lionel schreef:Die gast is toch heel traag?

Ras opportunist Rishi.

HahaDemosthenes schreef:Volgens Wikipedia slechts 187 cm lang https://www.wikiwand.com/nl/Davinson_S%C3%A1nchez Hij is kleiner dan Mike van der Hoorn.Fysiek lijkt er op deze Sanchez niks aan te merken, dat stemt me al positief
Van het winnen van de CL in Zuid-Amerika naar de Nederlandse competitie; kan een 20-jarige die terugval goed verwerken, Ajax speelt niet eens CL. Santos had er, als wereldkampioen, moeite mee. Zou Sanchez al spijt hebben?

Marcio dos Santos koos ook bewust voor een overgang naar Amsterdam.
Naast flinke salarissen die Ajax midden jaren '90 aan exotische spelers betaalde had Santos in zijn hoofd dat hij na een wereldtitel met Brazilië ook met een clubteam de Wereldbeker op zijn naam kon zetten. Die wedstrijd in Tokyo die op het programma stond was voor hem een belangrijke reden om zijn zinnen te zetten op de toenmalige CL bekerhouder.
Klopt nog ook. Hij vertelde dat hij is opgeleid als 9 en als 10. Dat wordt straks weer 'Heiko, Heiko' scanderend het selectiedinertje onderbreken!Marillion schreef:Eerste reserve. Die jongen kan op verschillende plaatsen uit de voeten dus komt hij genoeg aan spelen toe.
En dan wordt het als hij scoort op zijn Koemans: "Heikoooool!!". 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dubbel schreef:Klopt nog ook. Hij vertelde dat hij is opgeleid als 9 en als 10. Dat wordt straks weer 'Heiko, Heiko' scanderend het selectiedinertje onderbreken!Marillion schreef:Eerste reserve. Die jongen kan op verschillende plaatsen uit de voeten dus komt hij genoeg aan spelen toe.
Dat wordt dan de mooiste (hei)kool die hij ooit gemaakt heeft.beelzebub schreef:En dan wordt het als hij scoort op zijn Koemans: "Heikoooool!!".

https://www.youtube.com/watch?v=mLt-HASgFCk

Tjonge zeg, volg nog es een linkie van jou...
Bij 'related links' kwam ik vervolgens deze tegen en die is erg leuk vind ik. Ik had Ronald in z'n topjaren wel eens als starter bij een MLB team willen zien! https://www.youtube.com/watch?v=LiCJfeO-JHw

Bij 'related links' kwam ik vervolgens deze tegen en die is erg leuk vind ik. Ik had Ronald in z'n topjaren wel eens als starter bij een MLB team willen zien! https://www.youtube.com/watch?v=LiCJfeO-JHw
Haha.Dubbel schreef:Tjonge zeg, volg nog es een linkie van jou...![]()

Toen ik dat filmpje aanklikte kreeg ik eerst een reclame met Dorian van Rijsselberghe. Die oogde toch net wat fitter dan Koe.

In de tijd dat Koe speelde was voetbal overigens veel leuker om te kijken. Ronald Koeman was zo ongeveer de enige die van meer dan 25 meter een bal loeihard het doel in kon knallen. Wanneer hij dreigde te gaan aanleggen, ging je er echt even goed voor zitten.
Tegenwoordig zijn de ballen zo licht geworden dat elke rechtsback met zijn linkerbeen loeihard kan pegelen. Zo licht zelfs dat de vrije trappen van C. Ronaldo doorgaans in de 3e ring van het Bernabeu belanden.
-
Komt goed over. Veelbelovend allemaal. Hopelijk een echte topper erbij centraal in de verdediging, naast Heiko of Veltman.
Nu nog een linksback en de verdediging is compleet.

Nu nog een linksback en de verdediging is compleet.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Mee eens Dominee. Het is wel lekker om iemand in de selectie te hebben die uitstraalt dat voetbal echt draait om winnen.
Sterker nog, om tot aantrekkelijk Ajax spel te komen is het in mijn ogen een voorwaarde dat je ook een soort van moordenaar achterin hebt. Veltman en Tete zullen dan makkelijker overeind blijven en eerstgenoemde heeft dan veel vaker de mogelijkheid om in te schuiven.
Sterker nog, om tot aantrekkelijk Ajax spel te komen is het in mijn ogen een voorwaarde dat je ook een soort van moordenaar achterin hebt. Veltman en Tete zullen dan makkelijker overeind blijven en eerstgenoemde heeft dan veel vaker de mogelijkheid om in te schuiven.
- InnerHarbour
Ik begin erg benieuwd te worden naar deze jongen, Kassa bevalt mij wel, Sanchez speelde een finale en met wat er nu in het centrum staat...........
YNWA
-
Tegen Sparta meteen in de basis naast Veltman.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Als hij zich niet in de basis weet te spelen t.o.v. viergever en westermanInnerHarbour schreef:Ik begin erg benieuwd te worden naar deze jongen, Kassa bevalt mij wel, Sanchez speelde een finale en met wat er nu in het centrum staat...........

dan mag je hem de titel miskoop geven
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
En waarom mag juffrouw Veltman blijven staan? Waarom niet Riedewald op de plaats waar hij thuishoort en Sanchez naast hem.
YNWA
-
Gezien de reacties op AT heeft deze speler het al gemaakt voordat hij ook maar één bal voor Ajax heeft geraakt.Als hij zich niet in de basis weet te spelen t.o.v. viergever en westermandan mag je hem de titel miskoop geven