Nu lees ik dat Leicester 7,5 mln voor Kapustka over zou hebben. Dat gaat em niet meer worden.Andriy Demchenko schreef:Nouja Ajaxshowtime schreef dat Poolse media (meervoud) hem in verband brachten met Ajax, maargoed die klapharken van de redactie aldaar bleken het te basseren op 1 miezerig twitterberichtje. Nevertheless weten we dat Ajax nog wel een linksbuiten zoekt want Younes kan nog steeds geen 90 minuten zo lijkt het.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Hij schijnt een goed EK gespeeld te hebben, dan komt zo'n speler niet naar Nederland.Nu lees ik dat Leicester 7,5 mln voor Kapustka over zou hebben. Dat gaat em niet meer worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Zoiets moet je inderdaad voor zijn, dat ondervond PSV 20 jaar geleden al toen Nedved na het EK '96 alsnog voor Lazio koos terwijl hij zijn woord al aan PSV had gegeven. Was trouwens wel goed gescout, wat een speler was dat!Demosthenes schreef:Hij schijnt een goed EK gespeeld te hebben, dan komt zo'n speler niet naar Nederland.Nu lees ik dat Leicester 7,5 mln voor Kapustka over zou hebben. Dat gaat em niet meer worden.
http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/ ... dved.dhtml

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Haha, ik dacht dat Zwolle alle Raiola restjes kreeg.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Je moet het eigenlijk niet willen, maar het zou ook wel weer gaaf zijn.
Arthur schreef:Je moet het eigenlijk niet willen, maar het zou ook wel weer gaaf zijn.

Salvador Dali
Salvador Dali
Mwoah, weet niet of ik Bolletollie wel bij Ajax wil zien.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Een schrale troost dan: jouw mening heeft geen invloed op de uitkomst. 

Salvador Dali
Salvador Dali
Haha dat is ook weer zo. Ik kan nog stemmen met mijn voeten, maar of ze mijn inkomsten daarmee gaan missen... Ik zal het niet opeens gaan uitgeven bij Almere City ofzo. Al is een business seat daar wellicht een goede investering. Binnen drie jaar spelen ze eredivisie. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Onderschat de invloed die beelzebub heeft niet!

Wat zou er in .......naam gaaf aan zijn?Arthur schreef:Je moet het eigenlijk niet willen, maar het zou ook wel weer gaaf zijn.
- InnerHarbour
Echt, als Ajax Liverpool van zijn foutje afhelpt kom ik niet meer bij.Duke schreef:
YNWA
Zou inderdaad een enorme giller zijn.InnerHarbour schreef: Echt, als Ajax Liverpool van zijn foutje afhelpt kom ik niet meer bij.

Een spits die én zelden fit is én met zijn hoofd ergens anders zit én geen meter werk verzet én zelfs Joël Veltman niet bij kan houden bij buikspieroefeningen (als Balotelli er van de 5 twee of drie meedoet moet hij tussendoor uitrusten) én die, als je benutte penalties, ooit mocht hij aanleggen tegen Cillessen

Aan de andere kant, bij Ajax hebben we grootheidswaanzin genoeg om met droge ogen te beweren dat de club een heel stuk groter is dan hij. Peter Bosz en zijn onderdanen zullen hem doodleuk op de bank of tribune bij Jong Ajax zetten als ze daar zin in hebben.

Hij zal maar net die ene goal maken in de 4e CL voorronde waardoor je een kleine 15 miljoen binnen hengelt.

Laatst gewijzigd door Cruijff op vr jul 29, 2016 12:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bojan 2... Grote naam in het verleden, maar overal mislukt!
Wat ook nog een giller is wat betreft de 'voetballer' Mario Balotelli. Hij blijkt allergisch te zijn voor gras.

Typerend voor dat hij in deze idiote tijden met de verkeerde kwaliteiten (welke?) multimiljonair is geworden in een totaal niet bij hem passend vak.
Aan de andere kant in Amsterdam weer geen belemmering. Wat voor toendra er nu weer in de Arena ligt, kun je immers geen 'gras' noemen. 

Typerend voor dat hij in deze idiote tijden met de verkeerde kwaliteiten (welke?) multimiljonair is geworden in een totaal niet bij hem passend vak.

-
Parool meldt het nu ook 

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- InnerHarbour
Is vast nog goed genoeg voor de Nederlandse competitie, kopen zeg ik, is een tweede Graziano Pellè, doen! 

YNWA
Dat is het structurele probleem van Ajax hè. Als het criterium voor nieuwe spelers is 'het is nog goed genoeg voor de Eredivisie' dan gaat het latje schandalig ver omlaag.InnerHarbour schreef:Is vast nog goed genoeg voor de Nederlandse competitie, kopen zeg ik, is een tweede Graziano Pellè, doen!
Wanneer we gaan accepteren dat je bij een Graafschap uit of PAOK thuis zonder klagen een line-up het veld in brengt met Dijks, Viergever, Van der Hoorn of bijv 1 of 2 houthakkers in je voorhoede, dan wordt het nooit meer wat.
Kopen zal wel geen thema zijn, hooguit huur, waarbij Liverpool het grootste gedeelte van zijn salaris blijft betalen. Maar heel serieus neem ik dit nog niet, dan moet Mike Verweij het eerst bevestigen.InnerHarbour schreef:Is vast nog goed genoeg voor de Nederlandse competitie, kopen zeg ik, is een tweede Graziano Pellè, doen!

Salvador Dali
Salvador Dali
-
Nooit aan beginnen, en denk ook niet dat Ajax dit serieus overweegt. Hij past toch totaal niet in het spelletje dat Bosz wil spelen? Of zien jullie Balotelelli al verdedigers afjagen?InnerHarbour schreef:Is vast nog goed genoeg voor de Nederlandse competitie, kopen zeg ik, is een tweede Graziano Pellè, doen!
Ik hoop dat de aankoop van Traore vanuit het niets wordt bekend gemaakt, dan zouden ze goed bezig zijn!
- InnerHarbour
Mike Verweij @MikeVerweij 11 minutes ago
Ajax ver met Mario Balotelli, @Ajax @LFC
Ajax ver met Mario Balotelli, @Ajax @LFC
YNWA
-
Haha, trapte er bijna in IH!
Jij zal wel blij zijn als we Liverpool verlossen...

Jij zal wel blij zijn als we Liverpool verlossen...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Als hij weigert om dat te doen, zit hij binnen een mum van een tijd op de bank. Dan gaat hij hooguit gebruikt worden als invaller, zoals hij überhaupt de afgelopen 4 jaar veel vaker als wissel erin is gekomen dan dat hij 90 minuten maakte.Gaizka1985 schreef:Nooit aan beginnen, en denk ook niet dat Ajax dit serieus overweegt. Hij past toch totaal niet in het spelletje dat Bosz wil spelen? Of zien jullie Balotelelli al verdedigers afjagen?InnerHarbour schreef:Is vast nog goed genoeg voor de Nederlandse competitie, kopen zeg ik, is een tweede Graziano Pellè, doen!

Balotelli bij Ajax, als het doelpunten oplevert is het goed voor reputatie van de club, als het mislukt ook. Dan heeft Ajax de naam van een club dat als je in Amsterdam als Premier League club een speler koopt, hij vervolgens in de PL in de meeste gevallen slaagt..
Maar is het eveneens de club waar ze een speler als Balotelli by far nog niet goed genoeg vinden. Waar je dus als pakweg zoon van Paul Ince of als Fosu Mensah flink op je tenen moet gaan lopen, wil je het überhaupt redden.
Waarom zou Liverpool hem willen verhuren?Duke schreef:Kopen zal wel geen thema zijn, hooguit huur, waarbij Liverpool het grootste gedeelte van zijn salaris blijft betalen.InnerHarbour schreef:Is vast nog goed genoeg voor de Nederlandse competitie, kopen zeg ik, is een tweede Graziano Pellè, doen!

Die willen die gozer zsm volledig van hun loonlijst af. In de plannen van Klopp komt hij in het geheel niet voor.
Duke schreef:Maar heel serieus neem ik dit nog niet, dan moet Mike Verweij het eerst bevestigen.

Ik zou het echt hilarisch vinden als Balotelli komt. Die gast is gestoord. Maar het is wel echt lachen. En kapitaalvernietiging... lekker boeiend... We hebben geld zat.
IK GELOOF!!!!!!