Ja maar jouw punt is wel met minimaal 14 tot 17 argumenten te weerleggen.Lionel schreef:Prima. Dan houdt het op. Ik snapte de zogenaamde interesse niet. Dan zou Ajax nu al te laat zijn. Dat was mijn punt.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Nee hoor.
Stel dat Ajax interesse zou hebben in het, volgens Johnk, grootste Europese talent (aanvallende). Dan heb je nu last van zaakwaarnemers/maffia/club die gek doet etc. Je hebt ook last van concurrenten. Je hebt ook een enorme vraagprijs.
Waarom, en dan ga ik er vanuit dat het geen Vincent Janssen is die vorig jaar niet zo goed was, hebben ze zo een speler niet eerder op de korrel? Dan heb je wellicht minder concurrenten, kost hij minder etc..
Stel dat Ajax interesse zou hebben in het, volgens Johnk, grootste Europese talent (aanvallende). Dan heb je nu last van zaakwaarnemers/maffia/club die gek doet etc. Je hebt ook last van concurrenten. Je hebt ook een enorme vraagprijs.
Waarom, en dan ga ik er vanuit dat het geen Vincent Janssen is die vorig jaar niet zo goed was, hebben ze zo een speler niet eerder op de korrel? Dan heb je wellicht minder concurrenten, kost hij minder etc..
IK GELOOF!!!!!!
-
Dat is 'vragen om problemen', ik wil die minimaal veertien (zinvolle) argumenten wel lezen, heb tijd genoeg.Ja maar jouw punt is wel met minimaal 14 tot 17 argumenten te weerleggen.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Waar blijven die Kanonnen , of zijn die Colombianen kanonnen

Prima, jullie kenne ze zeker krijgen, maar ik zit auf moment niet net zo goed in mijn tijd.Demosthenes schreef:Dat is 'vragen om problemen', ik wil die minimaal veertien (zinvolle) argumenten wel lezen, heb tijd genoeg.Ja maar jouw punt is wel met minimaal 14 tot 17 argumenten te weerleggen.
Wellicht straks als ik op het vliegveld enigszins betrouwbare wifi heb!
Oh, echt wel. Is absoluut te weerleggen. Geef jij maar eens 3 goede redenen waarom niet.Lionel schreef:Nee hoor.Lionel schreef:Ja maar jouw punt is wel met minimaal 14 tot 17 argumenten te weerleggen.
Stel dat......... Ajax interesse zou hebben in het, volgens Johnk, grootste Europese talent (aanvallende). Dan heb je nu last van zaakwaarnemers/maffia/club ..............
Zag gisteren de uitzending van RTLLN met Roxanne Hazes Kanonnen 

Ondertussen lijkt Huntelaar bij Schalke te willen blijven.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
En Ajax in paniek.Sandro_Calaaabro schreef:Ondertussen lijkt Huntelaar bij Schalke te willen blijven.

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Volgens Overmars wil Milik blijven. Zou ik ook zeggen 

-
of opgelucht? Eén probleem minder.Andriy Demchenko schreef:En Ajax in paniek.Sandro_Calaaabro schreef:Ondertussen lijkt Huntelaar bij Schalke te willen blijven.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik gok dat Andriy ook zoiets bedoelde....
-
Zou ik geen probleem vinden, Milik gaat alleen maar beter worden! En anders zou Traore mijn 1e keus zijn.Sandro_Calaaabro schreef:Volgens Overmars wil Milik blijven. Zou ik ook zeggen
- Ajaciedjuh
Diverse sites melden
Ajax biedt op Razvan Marin
Ondanks dat Ajax al vele middenvelders tot de beschikking heeft lijkt Ajax toch werk te willen maken van nog een extra middenvelder. Volgens gsp.ro heeft Ajax een bod uitgebracht op Razvan Marin.
De Amsterdamse club zou de Roemeense jeugdinternational van FC Viitorul willen aantrekken voor ongeveer twee miljoen euro. De 20-jarige speler heeft meer dan vijftig wedstrijden voor zijn huidige club afgewerkt. Verder hebben AS Roma en een Franse club belangstelling.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Interessant bericht Ajaciedjuh, er kunnen een paar dingen aan de hand zijn. Maar om bij het begin te beginnen, Viitorul Constanta is een voetbalclub opgericht door de legendarische George Hagi in 2009. Via het opkopen van wat licenties van andere clubs en de nodige investeringen speelt de club nu al een aantal jaar in de hoogste divisie. Hagi moet het daarbij niet hebben van de aankopen maar juist van zijn eigen voetbalschool waarnaar heel veel talenten doorstromen naar Viitorul. Dat is ook Hagi's businessmodel want het gaat natuurlijk om geld verdienen, jonge talenten meer waar laten worden die hij zelf met zijn voetbalschool heeft opgeleid. Hagi klopte bij Ajax aan de deur voor expertise omtrent de jeugdopleiding en bood in ruil (eerste) keuze uit zijn doorgetsroomde talenten bij Viitorul.
Ook een mooi klassiek Roemeens slijminterview destijds; http://www.vi.nl/nieuws/hagi-ben-jaloer ... speeld.htm
2012 twee stagiaires op proef, de scouting had een positief rapprt afgegeven over Gabriel Iancu maar Overmars volgde dat niet op en cancelde een transfer (anno 2016 speelt Iancu nog bij Viitorul)
2013 een stagiaire op proef
2014 een stagiaire op proef
2015 Christian Manea (16)Ajax zou erg geinteresseerd zijn maar hij ging uiteindelijk naar Chelsea)
Hagi heeft natuurlijk een belang bij het strooien met de naam Ajax bij uitgaande transfers dus het kan ordinair pluggen zijn van zijn spelers. Een andere mogelijkheid is dat Ajax wel degelijk interesse heeft, de bronsite is de Roemeense equivalent van Voetbal International. Dus die hebben wel een bron en het niet zelf verzonnen, ofwel gebruikt die bron hen dus (in geval het Hagi is b.v.) ofwel heeft Ajax wel degelijk interesse. Door Roemeense kennissen me wel laten vertellen dat deze jongen wel de positie van controleur invult en laat dat nu net de plek zijn waar Ajax nog spelers kan gebruiken (volgens Bosz; notabene Pelle Clement is mee op trainingskamp!). Mocht Ajax deze speler aantrekken verwacht ik een bedrag van zo'n 1,5 - 2 miljoen euro. Het zou ook in lijn zijn met een belofte van Overmars dat elke vertrokken speler een vervanger krijgt (als Serero vertrekt heb je een vervanger nodig op de positie van controleur).
Ook een mooi klassiek Roemeens slijminterview destijds; http://www.vi.nl/nieuws/hagi-ben-jaloer ... speeld.htm
2012 twee stagiaires op proef, de scouting had een positief rapprt afgegeven over Gabriel Iancu maar Overmars volgde dat niet op en cancelde een transfer (anno 2016 speelt Iancu nog bij Viitorul)
2013 een stagiaire op proef
2014 een stagiaire op proef
2015 Christian Manea (16)Ajax zou erg geinteresseerd zijn maar hij ging uiteindelijk naar Chelsea)
Hagi heeft natuurlijk een belang bij het strooien met de naam Ajax bij uitgaande transfers dus het kan ordinair pluggen zijn van zijn spelers. Een andere mogelijkheid is dat Ajax wel degelijk interesse heeft, de bronsite is de Roemeense equivalent van Voetbal International. Dus die hebben wel een bron en het niet zelf verzonnen, ofwel gebruikt die bron hen dus (in geval het Hagi is b.v.) ofwel heeft Ajax wel degelijk interesse. Door Roemeense kennissen me wel laten vertellen dat deze jongen wel de positie van controleur invult en laat dat nu net de plek zijn waar Ajax nog spelers kan gebruiken (volgens Bosz; notabene Pelle Clement is mee op trainingskamp!). Mocht Ajax deze speler aantrekken verwacht ik een bedrag van zo'n 1,5 - 2 miljoen euro. Het zou ook in lijn zijn met een belofte van Overmars dat elke vertrokken speler een vervanger krijgt (als Serero vertrekt heb je een vervanger nodig op de positie van controleur).
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Volgens Poolse media is er 5 miljoen geboden op Kapustka door Ajax, iets wat door Craccovia in overweging wordt genomen. Ook Borussia zou interesse hebben.
-
Kan een voordeel zijn dat Milik al bij ons speelt. Maar hij zou dan worden gehaald als buitenspeler begrijp ik?Andriy Demchenko schreef:Volgens Poolse media is er 5 miljoen geboden op Kapustka door Ajax, iets wat door Craccovia in overweging wordt genomen. Ook Borussia zou interesse hebben.
- Ajaciedjuh
Is ook zijn favoriete positie (linksbuiten). Speelt af en toe ook rechtsbuiten en aanvallende middenvelder.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajax lijkt dus bereid om serieus geld uit te geven aan een aantal al redelijk gevestigde speler. En bovendien, in navolging van die Colombianen voor spelers die je niet zomaar even op Studio Sport spot zoals bijv Viergever, Gudelj en Sinkgraven.Gaizka1985 schreef:Kan een voordeel zijn dat Milik al bij ons speelt.Andriy Demchenko schreef:Volgens Poolse media is er 5 miljoen geboden op Kapustka door Ajax, iets wat door Craccovia in overweging wordt genomen. Ook Borussia zou interesse hebben.
Niet 1 Colombiaan maar 2 Colombianen, na Milik nog een 2e Pool in de selectie... ik kan het op zich wel volgen. Is voor een jongen die net nieuw bij een buitenlandse club binnenkomt toch wel fijn om met een landgenoot af en toe de eigen taal te kunnen spreken, dat hij er meteen al een maatje heeft en zich daardoor wat sneller thuis voelt.
Hmmz. Lijkt me meer een middenvelder dan een buitenspeler. Types als Fischer en Andersen hebben we genoeg gehad... 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
In het filmpje speelt hij inderdaad veel door het midden, maar ook van de zijkanten..
https://youtu.be/Cx9yDSnUAPY
leuk spelertje, maar om nou 5M uit te geven aan een 19 jarig ventje, lopen er bij onze jeugd niet nog wat linksbuitens rond?
https://youtu.be/Cx9yDSnUAPY
leuk spelertje, maar om nou 5M uit te geven aan een 19 jarig ventje, lopen er bij onze jeugd niet nog wat linksbuitens rond?
In de jeugd wel een aantal zeer aardige, maar die zijn op dit moment nog te jong.WP_LeGeNd schreef:leuk spelertje, maar om nou 5M uit te geven aan een 19 jarig ventje, lopen er bij onze jeugd niet nog wat linksbuitens rond?
Verder hadden we Queensy Menig onder contract die linksbuiten kan spelen, maar die maakt dit soort fouten:
https://www.youtube.com/watch?v=oAWEAqGhUF8
-
Nouja Ajaxshowtime schreef dat Poolse media (meervoud) hem in verband brachten met Ajax, maargoed die klapharken van de redactie aldaar bleken het te basseren op 1 miezerig twitterberichtje. Nevertheless weten we dat Ajax nog wel een linksbuiten zoekt want Younes kan nog steeds geen 90 minuten zo lijkt het.
Hmmz, die Razvan Marin zingt nog steeds rond op het www. En natuurlijk heeft hij ook een filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=JEQ0UsXB6Q8
Weet niet wat we met de zoveelste middenvelder moeten, al lijkt hij wel wat te kunnen. Of ligt dat aan de Roemeense competitie?
Weet niet wat we met de zoveelste middenvelder moeten, al lijkt hij wel wat te kunnen. Of ligt dat aan de Roemeense competitie?

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Geen idee.beelzebub schreef:Weet niet wat we met de zoveelste middenvelder moeten, al lijkt hij wel wat te kunnen. Of ligt dat aan de Roemeense competitie?
Ik zat een tijdje terug met een paar Roemenen Ajax-NEC te kijken en daarna van Oranje een paar kwalificatiewedstrijden.
Toen vroegen die Roemenen:
'Die Nederlanders kunnen er zo te zien allemaal geen reet van. Of ligt dat aan onze ogen?'