Gelukkig dat we niet meer hoeven te voorspellen. Scheelt mij weer werkPeter schreef:Zonde dat we niet meer hoeven te voorspellen. Daar ga ik nu nat op.

Moderators: Pride of Amsterdam, mods
Gelukkig dat we niet meer hoeven te voorspellen. Scheelt mij weer werkPeter schreef:Zonde dat we niet meer hoeven te voorspellen. Daar ga ik nu nat op.
Een goed begin, daarna heel slim even terug laten zakken om energie op te doen en hoppa, weer naar voren.Ramona schreef:Ik maar denken dat ik enkel zou zakken; sta ik sodepie weer gedeelde 1e...![]()
Maar 1e gewin is ook vaak kattegespin...Sandro_Calaaabro schreef:Een goed begin, daarna heel slim even terug laten zakken om energie op te doen en hoppa, weer naar voren.Ramona schreef:Ik maar denken dat ik enkel zou zakken; sta ik sodepie weer gedeelde 1e...![]()
jij gooit hoge ogen met je Portugal, de rest heeft eigenlijk allemaal dezelfde teams in de finaleDuke schreef:Hup Portugal!
Was ik dat? Ik dacht dat we hadden afgesproken dat jij dat zou doen! Nu is het te laat...alhoewel, ze noemden wel het woord Panama en iets van "wat heeft u ervoor over". Begrijp jij waar ze het over hebben?Dubbel schreef:Sandro, onderhoud jij namens AT de contacten met de UEFA mbt dit EK? Ik heb Frankrijk en Duitsland als finale maar zie nu dat zij (abusievelijk?) voor de halve finale staan geprogrammeerd. Vermoedelijk heeft de UEFA ergens een foutje gemaakt. Kun jij even bellen met Zurich zodat eea bijtijds wordt rechtgezet?
Het is het laatste geworden. Sta onderaan.beelzebub schreef:En ingezonden.
Ik ga voor alles of niks en hoop dat mijn toernooiverrassing goed uitpakt. Heb bij de knock-outs niet mijn toto gevolgd, dus het is half-half. Zo blijf ik tijdens de poule fase in de middenmoot hangen en daarna ga ik als een raket omhoog. Of omlaag.
Alleen als Portugal de finale wint, volgens mij. En dat zie ik in de huidige verhoudingen niet echt gebeuren, moet ik zeggen.zeux schreef:Duke heeft aardige papieren, dunkt mij.
Klopt.Duke schreef:Alleen als Portugal de finale wint, volgens mij. En dat zie ik in de huidige verhoudingen niet echt gebeuren, moet ik zeggen.zeux schreef:Duke heeft aardige papieren, dunkt mij.