Een on-Engelse uitspraak, zal wel uit teleurstelling komen, dat IJslanders die soms niet eens in de PL spelen beter zijn dan Engelsen uit de PL. Waar blijft de arrogantie?We denken dat we daardoor de beste spelers van de wereld hebben, maar we zijn totaal afhankelijk van buitenlandse spelers en managers om het aantrekkelijk te maken. We zijn echt niet zo goed als we denken."
Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
Re: Engeland en Schotland
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
Kan je even aangeven waar ik zeg dat de Engelse spelers de beste van de wereld zijn?Cruijff schreef:IH weerleg deze uitspraken van Alan Shearer over jouw PL maar eens:
YNWA
-
Het is het EKInnerHarbour schreef:Kan je even aangeven waar ik zeg dat de Engelse spelers de beste van de wereld zijn?Cruijff schreef:IH weerleg deze uitspraken van Alan Shearer over jouw PL maar eens:

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
en van Exitbeelzebub schreef:Met de E van Engels?
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Goed PR-werk van kamp-Mané. 1 Liverpool-fan gelooft 'm alvast op z'n bruine ogen. 

- InnerHarbour
Is hij dat loopwonder uit het elftal van Salzburg dat ons toen twee keer dronken speelde? Lijkt me in dat geval een typische speler voor Klop.
Nil volentibus arduum
That's the one. In Amsterdam had ie Duarte als directe tegenstander.Marillion schreef:Is hij dat loopwonder uit het elftal van Salzburg dat ons toen twee keer dronken speelde? Lijkt me in dat geval een typische speler voor Klop.

- InnerHarbour
Dat weet ik niet Marillion, ik weet dat hij wel erg snel is, een winger, een lastpak en ja het zal best wel kunnen, iedereen die nu naar Liverpool komt moet longen als een paard hebben.
Oke Wim kent hem.
Oke Wim kent hem.
YNWA
-
Die Armeen moet Mou's tweede versterkign gaan worden; http://www.vi.nl/nieuws/mkhitaryan-lijk ... uw-bod.htm goede keuze want ManU kon nog wel wat creativiteit gebruiken op het middenveld.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Yep dat is m. Mijn welpjes hebben hem en zijn teamgenoten nog geprobeerd te bekogelen met M&M's in de thuiswedstrijd, maar dat heb ik kunnen voorkomen (en uiteindelijk vonden ze het ook zonde van de M&M's).Marillion schreef:Is hij dat loopwonder uit het elftal van Salzburg dat ons toen twee keer dronken speelde? Lijkt me in dat geval een typische speler voor Klop.
Hele lekkere aankoop IH. Daar gaan je Scousers lol van hebben.
En ze zullen een fortuin hebben gekost in die betonbak.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Yep dat is m. Mijn welpjes hebben hem en zijn teamgenoten nog geprobeerd te bekogelen met M&M's in de thuiswedstrijd, maar dat heb ik kunnen voorkomen (en uiteindelijk vonden ze het ook zonde van de M&M's).Marillion schreef:Is hij dat loopwonder uit het elftal van Salzburg dat ons toen twee keer dronken speelde? Lijkt me in dat geval een typische speler voor Klop.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De manier van spelen en de attractiviteit van de competitie roem je altijd. Dat de Engelse spelers zelf de allerbesten zijn, dat roep je inderdaad niet.InnerHarbour schreef:Kan je even aangeven waar ik zeg dat de Engelse spelers de beste van de wereld zijn?Cruijff schreef:IH weerleg deze uitspraken van Alan Shearer over jouw PL maar eens:
Toch is mijn stelling: ook inclusief al die peperdure aankopen valt het regelmatig een beetje tegen, mee eens of mee oneens?
- InnerHarbour
Cruijff schreef: Kan je even aangeven waar ik zeg dat de Engelse spelers de beste van de wereld zijn?
Goed, klaar dus.Dat de Engelse spelers zelf de allerbesten zijn, dat roep je inderdaad niet.
YNWA
Guttegut... meneer met de nogal allochtone achternaam die lang niet altijd foutloos Nederlands neerpent
vangt mij op een schrijf fout. 

Belachelijk bedrag weer hoor... Vind het een leuke, maar nog geen geweldige speler, maar goed zal wel aan mij liggen!Chelsea weekt Batshuayi voor veertig miljoen los in Marseille
Michy Batshuayi is de nieuwe spits van Chelsea. De Engelse topclub maakt naar verluidt liefst veertig miljoen euro over naar Olympique Marseille voor de Belgische aanvaller.
Batshuayi heeft zondag bij Chelsea een contract voor vijf jaar getekend. De aanvaller werd afgelopen woensdag in Bordeaux medisch gekeurd door artsen van Chelsea, die speciaal naar Frankrijk waren gevlogen om de testen af te nemen. Batshuayi was met België actief op het EK en was daarom niet eerder in staat om naar Engeland te komen voor het afronden van zijn transfer.
De 22-jarige Batshuayi komt bij Chelsea zijn landgenoten Thibaut Courtois, Eden Hazard en Charly Musonda junior (verhuurd aan Real Betis) tegen. De Londenaren leken in eerste instantie in te zetten op de komst van Romelu Lukaku, maar de vraagprijs van Everton was Chelsea veel te gortig. Daarop werd er direct doorgeschakeld naar Batshuayi, die het afgelopen seizoen goed was voor zeventien doelpunten in de Ligue 1.
'Ik ben ontzettend blij dat ik bij een van de grootste clubs ter wereld heb getekend. Ik hoop dat ik Chelsea gedurende mijn tijd bij de club aan veel prijzen kan helpen. Eden en Thibaut hebben me heel veel goeds over de club verteld en nu Antonio Conte trainer wordt is dit een mooi moment om Chelsea-speler te worden. Ik kijk enorm uit naar komend seizoen', aldus Batshuayi op de clubsite van zijn nieuwe werkgever.
Bij Chelsea hoopt men ongetwijfeld op een Didier Drogba-scenario. De Ivoriaan werd ooit ook weggehaald bij Olympique Marseille en groeide op Stamford Bridge vervolgens uit tot publiekslieveling en één van de beste spitsen ter wereld.
- InnerHarbour
-
Mwoah, das niet zo boeiend. In VK wordt door veel clubs gekozen voor fysiek sterke spitsen van Afrikaanse origine. Die trend kwam met de Adebayors en Drogba's en sindsdien zijn dat soort spelers gewoon erg gewild aan de overkant van het kanaal. Belgie produceert er nogal wat en als Benteke, Lukaku en Origi het daar goed doen dan versterkt dan vanzelf de hype. Die Batshuayi is trouwens best een leuke spits hoor, doet qua talent weinig onder voor bovengenoemde namen.InnerHarbour schreef:Niet eens basisspeler voor Belgie
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Batsu is een ander type speler vind ik, meer een snelle draver dan een krachtpatser...
"Hate it or love it, the underdog's on top".