Balen ditbeelzebub schreef:Ik hoop op Italie. Mijn enige kans om de helft van de toto finalisten te elimineren.
Anders is het weg subtop en kan ik vast naar beneden gaan kijken.

Moderators: Pride of Amsterdam, mods
Balen ditbeelzebub schreef:Ik hoop op Italie. Mijn enige kans om de helft van de toto finalisten te elimineren.
Anders is het weg subtop en kan ik vast naar beneden gaan kijken.
Sandro_Calaaabro schreef:Vanavond kunnen brigade zuid en Mano goede zaken doen als België van Wales wint, want zij zijn de enigen die hebben voorspeld dat België de laatste vier haalt.
En jij wel?Raymon schreef:Het moge duidelijk zijn dat Cruijff er geen klote van snapt.
Ik geloof dat dat juist de grap wasWP_LeGeNd schreef:En jij wel?Raymon schreef:Het moge duidelijk zijn dat Cruijff er geen klote van snapt.
WP_LeGeNd schreef:En jij wel?Raymon schreef:Het moge duidelijk zijn dat Cruijff er geen klote van snapt.
Ik wilde mijn onkunde niet publiek maken dus ik deed niet eens mee...
Het is een vrij bizar EK geweest. Dat zie je ook terug in de poulefase van de toto. De besten hebben 51 punten, oftewel 17 wedstrijden goed van de 36. Dat is niet echt veel natuurlijk (of we hebben er allemaal weinig verstand vanWP_LeGeNd schreef:ps. Knap van POA, vanaf dag 1 bungelt ie zo'n beetje onderaan en kan er straks met de winst vandoor gaan!
Er komt wat geluk bij kijken. Wat dat betreft is het net voetbal :-) Uiteindelijk gaat ieder eindtoernooi om het winnen ervan, dus mooi dat in dit geval degene die de winnaar goed voorspeld heeft de toto ook wint.zeux schreef:Heb je het niet gewoon altijd verdiend als je wint? Ergens heb je dan iets goed gedaan. :-)
Je kunt ook zeggen dat Duke linie-breed beter voorspeld heeft en dat PoA de 'mazzel' had dat drie van zijn kwartfinalisten tot in de halve finale/finale hebben gereikt.