Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Giacomo Puccini

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Giacomo Puccini » za jun 25, 2016 8:51 am

En nu is de vraagprijs 20 miljoen, o wat een verrassing. Als TD moet je hier bovenop zitten en niet wachten tot iemand topscorer van NL is geworden. Dat deed Van Geel toch een stuk beter bij de wintertransfers van Huntelaar en Suarez.
Ajax!

Sandro

Bericht door Sandro » za jun 25, 2016 8:59 am

Giacomo Puccini schreef:En nu is de vraagprijs 20 miljoen, o wat een verrassing. Als TD moet je hier bovenop zitten en niet wachten tot iemand topscorer van NL is geworden. Dat deed Van Geel toch een stuk beter bij de wintertransfers van Huntelaar en Suarez.
Achteraf had je hem van Almere moeten kopen en vervolgens direct moeten stallen bij een club als AZ en niet weg laten kwijnen op de reservebank of bij Jong Ajax. Om hem nu terug te halen naar Ajax. Dat is achteraf....Vooraf speelde hij bij Almere en scoorde hij aardig, maar ja, Jupiler League he. Plus mislukt bij Feyenoord, dus we kijken wel even verder. Niks geks aan toch?

Dan koopt AZ hem en valt hij voor de winterstop niet op. Dan vind ik het niet gek dat hij in de winterstop niet gekocht is. Vervolgens scoort hij in een korte periode aan de lopende band en debuteert bij Oranje waardoor z'n transferprijs omhoog schiet. Ook weinig aan te doen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Iniesta

Bericht door Iniesta » za jun 25, 2016 9:13 am

Precies, Huntelaar en Suarez hadden zich al wel meer bewezen toen ze gekocht werden.
20 miljoen voor een track record van een half jaar, lijkt me te grote gok.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jun 25, 2016 10:41 am

Mee eens, het is allemaal wel heel snel gegaan met deze jongen. Als er een fout is gemaakt dan is het dat zijn kwaliteiten niet zijn opgevallen toen hij onder onze neus in Almere speelde. Maar het had toen ook zomaar een Hendriks of Höner traject kunnen worden.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » za jun 25, 2016 10:54 am

Giacomo Puccini schreef: Dat deed Van Geel toch een stuk beter bij de wintertransfers van Huntelaar en Suarez.
Suarez was geen wintertransfer.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 26, 2016 6:49 am

Lombaerts?
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jun 26, 2016 7:21 am

Tja hij is niet duur en wil dichter bij Belgie zijn... Had dan eerder voor Vlaar gekozen eerlijk gezegd...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo jun 26, 2016 9:59 am

Ajax zou (via een tussenpersoon) naar Lombaerts geïnformeerd hebben, begrijp ik. PSV heeft ook interesse, lijkt me een logischer stap voor hem, nu Bruma vertrokken is (+ CL en Brabantse gemoedelijkheid).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

zeux

Bericht door zeux » zo jun 26, 2016 10:43 am

Hij speelt niet alles bij Zenit, maar wel redelijk wat. Wat voor soort verdediger is hij?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 26, 2016 10:45 am

Dat hoort bij het spel. Lombaerts heeft aangegeven het dichter bij huis te willen zoeken aangezien zijn vrouw zwanger is. Sindsdien hebben Anderlecht, Club Brugge, BMG, Lille, Ajax en PSV dus al geïnformeerd. PSV zou naar verluid 3 miljoen hebben geboden, dat lijkt me echt de absolute max en wetende dat je ook nog een topsalaris mag neerleggen voor een speler zonder restwaarde wordt het een erg dure grap. Daarnaast is Lombaerts niet echt snel wat me voor de speelstijl van Ajax niet echt optimaal lijkt. Nu Sanchez er al is zie ik Ajax ook niet direct interesse meer hebben. Riedewald /Veltman /Sanchez zullen de basis vormen en dan wordt Lombaerts al snel bankzitter.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jun 26, 2016 10:47 am

Is het niet een soort "niveau-Van Damme", de speler die we jaren geleden linksachter hadden spelen of links in het centrum? Ik volg de Russische competitie niet, kan er dus naast zitten, maar dat niveau kan Ajax toch zelf opleiden?

Ajax is op zoek naar ervaring, maar geslaagde ervaren spelers komen niet, dan neem je wel een risico met spelers die het niet gemaakt hebben, tenzij de Europese top halen uit het hoofd is gezet en alleen kampioen worden de doelstelling is (Dat is al moeilijk genoeg)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Sandro

Bericht door Sandro » zo jun 26, 2016 10:54 am

Hij heeft ook nog eens behoorlijk wat(zware) blessures gehad in z'n carrière. Maar deze interesse klinkt ook niet echt concreet. Zal 'em wel niet worden.

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 26, 2016 10:57 am

Demosthenes schreef:Is het niet een soort "niveau-Van Damme", de speler die we jaren geleden linksachter hadden spelen of links in het centrum? Ik volg de Russische competitie niet, kan er dus naast zitten, maar dat niveau kan Ajax toch zelf opleiden?

Ajax is op zoek naar ervaring, maar geslaagde ervaren spelers komen niet, dan neem je wel een risico met spelers die het niet gemaakt hebben, tenzij de Europese top halen uit het hoofd is gezet en alleen kampioen worden de doelstelling is (Dat is al moeilijk genoeg)
Van Damme was meer een type Dijks. Lombaerts is nooit snel geweest terwijl dat Van Dammes grootste wapen was. Lombaerts zou ik eerder met een iets beter opbouwende versie van Oleguer vergelijken.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jun 26, 2016 11:39 am

Lombaerts zou ik eerder met een iets beter opbouwende versie van Oleguer vergelijken.
en verdedigend?

Langzame spelers hebben we genoeg; het gebrek aan startsnelheid viel me op in de toernooien/wedstrijden van de A1 en B1.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jun 26, 2016 1:14 pm

Breel Embolo naar S04... zal Huntelaar dus wel weg mogen neem ik aan.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jun 26, 2016 2:09 pm

Exclusive: Dinamo Zagreb midfielder Marko Pjaca subject to bids from Ajax, Inter and AC Milan.

Bron: Ian Davidson (journalist Engeland). Dat zijn wel de leuke talenten!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jun 26, 2016 2:13 pm

Ajaciedjuh schreef:Exclusive: Dinamo Zagreb midfielder Marko Pjaca subject to bids from Ajax, Inter and AC Milan.

Afgaande op het EK zo'n beetje het grootste aanvallende talent van Europa. Onhaalbaar dus!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jun 26, 2016 2:15 pm

Overigens is het geen middenvelder, maar links of rechtsbuiten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » zo jun 26, 2016 4:27 pm

Jöhnk schreef:
Ajaciedjuh schreef:Exclusive: Dinamo Zagreb midfielder Marko Pjaca subject to bids from Ajax, Inter and AC Milan.

Afgaande op het EK zo'n beetje het grootste aanvallende talent van Europa. Onhaalbaar dus!
Misschien doet deze jongen aan carrière planning? Maar lijkt inderdaad onwaarschijnlijk...

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 26, 2016 4:35 pm

Jöhnk schreef:

Beter dan een Coman?
IK GELOOF!!!!!!

Sandro

Bericht door Sandro » zo jun 26, 2016 4:47 pm

Gisteren speelde Pjaca maar tien minuten, waarin hij wel veel indruk maakte inderdaad. Ik las vandaag ook al dat Liverpool een bod had uitgebracht van 16 mln dat is afgewezen. Zeer gewilde speler dus die echt niet naar Ajax gaat, ook niet als Ajax all-out zou gaan qua bod (wat op zichzelf al weer erg onwaarschijnlijk is).

Lionel

Bericht door Lionel » zo jun 26, 2016 4:50 pm

Hadden ze hem niet eerder kunnen scouten?
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo jun 26, 2016 4:52 pm

Idd, beetje kansloos dit.

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 26, 2016 5:31 pm

[/tweet]
Lionel schreef:Hadden ze hem niet eerder kunnen scouten?
Wat denk je dat zijn club dan zegt? Goh we verkopen hem nu al meteen en wachten het EK niet af. :confused.gif:

Wel interessant waar Ajax mee bezig is qua linksbuitens;

Leon Bailey (Racing Genk)
Bartosz Kaputska (Poolse club)
Marko Pjaca (Dinamo Zagreb)
Rashica (Vitesse, te duur bevonden)

De naam die je als eerste zou verwachten - Ajax kennende - is die van Sam Larsson en die hebben we nog niet gehoord.

Sandro

Bericht door Sandro » zo jun 26, 2016 5:58 pm

Andriy Demchenko schreef:[/tweet]
Lionel schreef:Hadden ze hem niet eerder kunnen scouten?
Wat denk je dat zijn club dan zegt? Goh we verkopen hem nu al meteen en wachten het EK niet af. :confused.gif:

Wel interessant waar Ajax mee bezig is qua linksbuitens;

Leon Bailey (Racing Genk)
Bartosz Kaputska (Poolse club)
Marko Pjaca (Dinamo Zagreb)
Rashica (Vitesse, te duur bevonden)

De naam die je als eerste zou verwachten - Ajax kennende - is die van Sam Larsson en die hebben we nog niet gehoord.
Altijd zo makkelijk om de scouting de schuld te geven. Alsof de rest van Europa zit te slapen. En als je hem al hebt gescout dan wil dat ook nog helemaal niet zeggen dan je hem daarmee ook binnen kunt halen.

De vier linksbuitens die jij noemt worden het alle vier helaas niet volgens mij.

Plaats reactie