EK 2016 Toto Stand
Moderators: Pride of Amsterdam, mods
Re: EK 2016 Toto Stand
Ja dat was een zespuntenpingel van Necid.Raymon schreef:Ben nog ziek van Kroatië :(
;)
Maar goed, Cruijff denkt toch dat hij zo goed is, die mag lekker in zijn eentje gaan zaalvoetballen.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Insinueer je nu eigenlijk iets, Raymon, met die knipoog en het woord "Kroatië" in één post? 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hahahaha ja, tja..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Peter heeft nu zeven wedstrijden op rij goed voorspeld en staat bovenaan!
Stand na Portugal-Oostenrijk:

Vanaf vanavond worden de laatste twee groepswedstrijden (gelijktijdig) gespeeld, te beginnen met die van poule A. Dat gaat door t/m woensdag. Zo komen we de nummer 1 en 2 van de poules te weten die doorgaan naar de laatste 16. De punten die je daarmee hebt verdiend, zal ik in een tweede kolom aan het overzicht toevoegen en dagelijks updaten(twee punten per goed voorspeld land bij de laatste 16, één punt extra als je de positie in de poule van een land bij de laatste 16 ook nog goed voorspeld hebt). Hoeveel punten je in totaal hebt behaald bij het voorspellen van de laatste 16 weten we na de wedstrijden van woensdag, als ook de vier beste nummers drie bekend zijn.
Stand na Portugal-Oostenrijk:

Vanaf vanavond worden de laatste twee groepswedstrijden (gelijktijdig) gespeeld, te beginnen met die van poule A. Dat gaat door t/m woensdag. Zo komen we de nummer 1 en 2 van de poules te weten die doorgaan naar de laatste 16. De punten die je daarmee hebt verdiend, zal ik in een tweede kolom aan het overzicht toevoegen en dagelijks updaten(twee punten per goed voorspeld land bij de laatste 16, één punt extra als je de positie in de poule van een land bij de laatste 16 ook nog goed voorspeld hebt). Hoeveel punten je in totaal hebt behaald bij het voorspellen van de laatste 16 weten we na de wedstrijden van woensdag, als ook de vier beste nummers drie bekend zijn.
Na de wedstrijden van gisteren heeft Peter het gaatje met de rest verder vergroot. Een aantekening is wel dat beelzebub en Mano nog drie punten extra scoren als Albanië als nummer drie doorgaat naar de laatste 16.

Peter neemt de koppositie weer over. InnerHarbour stijgt met stip naar plek 4 door het meeste aantal punten te scoren bij het voorspellen van de landen bij de laatste zestien
Niet geheel toevallig met al die Engelstalige landen
Stand aan het einde van de poulefase:

Stand aan het einde van de poulefase:

-
- AT Toto winner 15/16
IH toch knap teruggekomen, stond eerst stijf onderaan.
Goed bezig Sandro met het bijhouden.

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Hmmzzz...ik ben net zo snel gedaald als IH gestegen is... 

IH heeft Wales als enige bij de laatste acht en die kans zit er dik in. Gevaarlijke klant geworden dus die IH!
- InnerHarbour
Zeker.brigade zuid schreef:IH toch knap teruggekomen, stond eerst stijf onderaan.
Sandro_Calaaabro schreef:IH heeft Wales als enige bij de laatste acht en die kans zit er dik in. Gevaarlijke klant geworden dus die IH!
Zeker. IH heeft vroeg in de poulefase erg vaak een 3 ingevuld, als IH bijv voor 'makkelijke 1-en' zou hebben gekozen bij potjes als Spanje-Tsjechië zou hij zelfs dik bovenaan hebben gestaan.brigade zuid schreef:IH toch knap teruggekomen, stond eerst stijf onderaan.
En idd zeker 'magnifico grazie' aan Sandro voor het bijhouden!

- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Benieuwd wie er nu onderaan staat! Oh... wacht...brigade zuid schreef:IH toch knap teruggekomen, stond eerst stijf onderaan.

Op naar de vierde ster!
Je bent wel één van de weinigen die een finale heeft voorspeld die nog steeds mogelijk is. En dat zou veel punten opleveren. Nog niet opgeven! 

Hup Portugal!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
IH neemt brutaal de koppostie over na Kroatië-Portugal:

- InnerHarbour
Ik zie dat kwaliteit komt boven drijven...
vanaf nu gaat alles mis, de landen die ik in halve heb, spelen tegen elkaar en kunnen dus never samen naar de halve...

vanaf nu gaat alles mis, de landen die ik in halve heb, spelen tegen elkaar en kunnen dus never samen naar de halve...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Vanavond een mooi affiche natuurlijk met Italië - Spanje. Ook voor de toto een interessante wedstrijd!
Ik hoop op Italie. Mijn enige kans om de helft van de toto finalisten te elimineren.
Anders is het weg subtop en kan ik vast naar beneden gaan kijken. De Oost-Europeanen stellen me weer teleur dit EK. Meest oostelijke land die er nog in zit is Polen...
Anders is het weg subtop en kan ik vast naar beneden gaan kijken. De Oost-Europeanen stellen me weer teleur dit EK. Meest oostelijke land die er nog in zit is Polen...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
In deze context nog beter van toepassingInnerHarbour schreef:De Tour is nog lang zei ooit eens iemand.
Parijs is nog ver
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zit goed, heb ze allebei bij de laatste 8... altijd eentje goed!Sandro_Calaaabro schreef:Vanavond een mooi affiche natuurlijk met Italië - Spanje. Ook voor de toto een interessante wedstrijd!