Dat heb je nou eenmaal met boemeltjes richting clubs als Everton, die stoppen vaker in de buurt dan sneltreinen naar grotere bestemmingen.Sandro_Calaaabro schreef:Er stoppen opvallend veel treinen voor huize Koeman met toevallig de goede bestemming.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Wil je echt grote clubs trainen dan moet je geluk hebben of je moet enorm spectaculair gepresteerd hebben. Ik vermoed dat Koeman de stap naar een absolute topclub ook nog wel ergens in zijn carrière gaat zetten. En sowieso zal hij straks nog een keer Oranje gaan trainen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
De Boer dus met Howe (Bournemouth) topkandidaat om Koeman op te volgen bij Southampton. Interessante piste, Southampton zal wat spelers gaan kwijtraken. Mane lijkt me moeilijk houdbaar. Pelle en Wanyama hebben beiden een contract tot 2017.
Laat De Boer dan Gudelj maar meenemen.
Laat De Boer dan Gudelj maar meenemen.

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Het is niet eens zo'n slechte gedachte, denk dat hij best goed past in het Engelse voetbal, het hoeft daar allemaal niet zo mooi. Je hebt daar wel meer spelers gehad waarvan je niet zou verwachten dat ze het zouden redden in het topvoetbal.Andriy Demchenko schreef: Laat De Boer dan Gudelj maar meenemen.
Dat lijkt me wel met (de wat overschatte) Silva en vooral De Bruyne / Gündogan. Aubameyang randje buitenspel laten spelen, steekpass van KDB en hij is weg.Lionel schreef:Past een Aubemayeng wel bij het spel dat Pep wilt spelen?
Maar Pep wilt vooral de bal hebben. Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar het lijkt mij dat hij meer past bij een Liverpool.. zo een counterploeg
Silva is overigens niet overschat. Beste nummer 10 in de PL.

Silva is overigens niet overschat. Beste nummer 10 in de PL.
IK GELOOF!!!!!!
Zou wel raar zijn vanuit de Boers perspectief. Iemand die je drie jaar achter elkaar hebt afgetroefd in Nederland gaan opvolgen...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hmm De Boer had bij Ajax een stuk betere selectie dan Koeman bij fey, in onderlinge wedstrijden viel dat aftroeven van Koe mij heel erg tegen.beelzebub schreef:Zou wel raar zijn vanuit de Boers perspectief. Iemand die je drie jaar achter elkaar hebt afgetroefd in Nederland gaan opvolgen...
In de Arena kwamen we een paar keer echt beroerd voor de dag tegen 'n tactisch geïnstrueerd Feyenoord van Koeman. Met name dat 1-1 gelijkspel in 't najaar van 2011 was treurig.
Die 4-2 nederlaag die we voor de competitie leden in de Kuip werd ingeleid door een domme overtreding in de zestien van Jantje Vertonghen op Guidetti, maar ook daar zag De Boer er aardig hulpeloos uit.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
LFC fixtures, ik denk dat 24 september wel een mooie datum voor een tripje naan Anfield is.
Full Fixtures:
August
13 – Arsenal (A)
20 – Burnley (H)
27 – Tottenham Hotspur (A)
September
10 – Leicester City (H)
17 – Chelsea (A)
24 – Hull City (H)
October
1 – Swansea City (A)
15 – Manchester United (H)
22 – West Bromwich Albion (H)
29 – Crystal Palace (A)
November
5 – Watford (H)
19 – Southampton (A)
26 – Sunderland (H)
December
3 – Bournemouth (A)
10 – West Ham United (H)
13 – Middlesbrough (A)
17 – Everton (A)
26 – Stoke City (H)
31 – Manchester City (H)
January
2 – Sunderland (A)
14 – Manchester United (A)
21 – Swansea City (H)
February
1 – Chelsea (H)
4 – Hull City (A)
11 – Tottenham Hotspur (H)
25 – Leicester City (A)
March
4 – Arsenal (H)
11 – Burnley (A)
18 – Manchester City (A)
April
1 – Everton (H)
5 – Bournemouth (H)
8 – Stoke City (A)
15 – West Bromwich Albion (A)
22 – Crystal Palace (H)
29 – Watford (A)
May
6 – Southampton (H)
13 – West Ham United (A)
21 – Middlesbrough (H)
YNWA
Ik zou wachten totdat Liverpool Ajax loot in Europa. Oh nee, wacht.... 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Typisch dat Fenerbahce zo'n speler haalt.
Die Turken halen alles wat over the hill is.

- InnerHarbour
Toen ik vanmorgen las dat hij niet wil verlengen was het eerste dat ik dacht hoe lang zal het duren voordat iemand hem aan klopp koppeld, nou niet lang dus, kom er maar in Rishi

YNWA
Hahaha die gaat natuurlijk naar Liverpool. Wie droomt nou niet van de Europa League?
IK GELOOF!!!!!!
Hij is Liverpool-fan.
Niet als ze in de EL spelen, Wimpey. Las dat ze worden overgenomen door een stel Chinezen. Wie weet kan hem dat op andere gedachten brengen, 20 miljoen per jaar ofzo.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
In de categorie geruchten: Liverpool zou Mané willen hebben van Southampton, maar dat lukt niet voor minder dan 51 mln.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Die gast was ook ontzettend goed tegen Ajax, nare herinneringen aan.

Vardy blijft bij Leicester. Vind ik wel mooi.
De pond gaat zakken en het vrij verkeer van voetballers is ook geen gegeven meer, dat ziet er niet best uit voor de PL.
Wollt ihr den totalen Mensch?
T.o.v de euro weet ik het zo net nog niet. T.o.v overige valuta zoals de dollar in ieder geval wel. Hoe dan ook, ziet er idd somber uit.Le T. schreef:De pond gaat zakken en het vrij verkeer van voetballers is ook geen gegeven meer, dat ziet er niet best uit voor de PL.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Natuurlijk komt er een reactie op de pond maar die hersteld zich wel ondanks dat alle eurofielen ons graag wat anders willen wijsmaken.
YNWA