Inderdaad. Echt zonde.999 schreef:Mhh, B. had de kans om de eerste set te pakken maar liet het gewoon afweten op momenten ...
Knappe prestatie. Ze was ook totaal niet fit.
Moderator: mods
Inderdaad. Echt zonde.999 schreef:Mhh, B. had de kans om de eerste set te pakken maar liet het gewoon afweten op momenten ...
Dat geldt voor bijna alle dames. Williams had in het begin van de eerste set ook een zeer matig percentage gewonnen punten op de 2e service. Maar daar valt inderdaad nog wel wat te winnen.999 schreef:En werken aan die 2e service ...
Tja, dramatische bezetting in het stadion en heb je gisteren de kwartfinale gezien? Toen zat er helemaal geen hond op de tribunes.Marillion schreef:Het is nét niet helemaal uitverkocht he?![]()
Sandro_Calaaabro schreef:Tja, dat zijn altijd van die 'wat als' verhalen. Ik geloof zelf niet dat ze had gewonnen ook al had ze de eerste set wel gewonnen. Dan maakt Serena zich namelijk kwaad en wint ze zo drie, vier games achter elkaar in een vloek en een zucht en is het beeld van de wedstrijd omgedraaid.
Mwa, ik vind dat er in die wedstrijden van Serena altijd extreem veel unforced errors van haar kant zijn. Dan kun je wel beweren dat ze, wanneer ze zich ff kwaad maakt, orde op zaken stelt maar ik vind het vooral een enorm gebrek dat er niet een paar dames zijn die gewoon cool en secuur spelen en haar met stabiel spel even van de baan af tikken. Haar prijzenkast is erg vol, maar het is niet bepaald indrukwekkend qua spel wat ze laat zien.Iniesta schreef:Kon de partij alleen via de site volgen, maar leek inderdaad een typische serena wedstrijd waar ze door veel unforced errors de tegenstander een kans lijkt te geven, maar op de belangrijke momenten haar superieuriteit naar boven komt.
Mwa... absolute wereldtop... het blijft wel vrouwentennis hè. Wanneer jij of ik één arm laten amputeren en de bal tussen onze tanden omhoog wippen bij de service winnen we daar nog steeds zat potjes.....Iniesta schreef:Wel erg gaaf om het tennis weer eens te kunnen volgen met een landgenoot bij de absolute wereldtop.
Ik heb ook helemaal geen hoge pet op van het vrouwentennis. Het merendeel zijn ook allemaal van die zenuwlijertjes, als het ff spannend wordt schieten ze gelijk in de stress.Cruijff schreef: Mwa... absolute wereldtop... het blijft wel vrouwentennis hè. Wanneer jij of ik één arm laten amputeren en de bal tussen onze tanden omhoog wippen bij de service winnen we daar nog steeds zat potjes.....
Ik heb wel ervaring met spelen tegen spelers die ruim 50 plaatsen lager gerankt stonden dan ik in de competitie waarin we uitkwamen ja.Sandro_Calaaabro schreef:Wat je over Serena zegt klopt, maar ik vind het haar niet echt kwalijk te nemen. Weet niet of je ervaring hebt met tennissen tegen tegenstanders die een stuk minder goed zijn? Dat is verdomde lastig. Je moet zelf de snelheid aan de bal geven. Het is veel makkelijker als de tegenstander al wat tempo aan de bal geeft waardoor je veel minder zelf hoeft te doen. Voor een goede wedstrijd heb je twee gelijkwaardige spelers nodig.
Tja de Russinnen wonnen ook nog weleens een Grand Slam titeltje maar die staan nu even aan de kant wegens meldonium.brigade zuid schreef:Ik heb ook helemaal geen hoge pet op van het vrouwentennis. Het merendeel zijn ook allemaal van die zenuwlijertjes, als het ff spannend wordt schieten ze gelijk in de stress.Cruijff schreef: Mwa... absolute wereldtop... het blijft wel vrouwentennis hè. Wanneer jij of ik één arm laten amputeren en de bal tussen onze tanden omhoog wippen bij de service winnen we daar nog steeds zat potjes.....
Tja, wat dat betreft was het eigenlijk heel erg logisch geweest wanneer het in de 3e ronde, toen ze zelf een hele rits matchpoints niet benut had en zwaar in de kramp zat en volledig vermoeid was door de combo enkel en dubbelwedstrijden spelen mis zou zijn gegaan.Sandro_Calaaabro schreef:Dan hebben we het nog niet eens over de slijtageslag die ontstaat bij een driesetter, een strijd die ze met haar blessure eigenlijk ook niet kon winnen.
Tja, laten we het er inderdaad maar ophouden dat de halve finale een heel puike prestatie van haar is. Op naar Wimbledon waar we een stuk minder van haar mogen verwachten.Sandro_Calaaabro schreef:En wat was er gebeurd als ze wel was gaan beseffen tijdens de wedstrijd dat ze kan winnen? Zouden de zenuwen dan niet zijn toegeslagen en was Serena haar gaan intimideren? We weten het allemaal niet maar ik vind dit een goede afspiegeling van de krachtsverhoudingen. Chapeau voor Bertens.
Zou allemaal wel kunnen dat Serena Williams als enige in het circuit een tandje kan bijschakelen, maar ik vind dat toch vooral een gevolg van de armoedige concurrentie dan dat het echt heel indrukwekkend spel is wat ze heeft laten zien.Sandro_Calaaabro schreef:Ik geloof zelf niet dat ze had gewonnen ook al had ze de eerste set wel gewonnen. Dan maakt Serena zich namelijk kwaad en wint ze zo drie, vier games achter elkaar in een vloek en een zucht en is het beeld van de wedstrijd omgedraaid.
Groot talent ja, maar moet Serena met al haar ervaring en haar enorme power en de extra rust die ze heeft gehad door al in de 3e ronde van het dubbelspel te verliezen niet gewoon in staat zijn om tijdens zo'n finale even een tandje bij te schakelen. Vanwege de door jullie hierboven opgesomde redenen?Sandro_Calaaabro schreef:Ene Muguruza? Het grootste talent momenteel!