Davy Klaassen

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

De Dominee

Re: Davy Klaassen

Bericht door De Dominee » ma mei 23, 2016 12:36 pm

Demosthenes schreef:
Hij heeft de uitstraling van een stofzuiger terwijl hij op een positie staat waarbij hij het verschil moet maken.
Dat lukt prima in de eredivisie maar niet in de EU
Om die reden zal een bod van 25 miljoen euro (Ik kan het niet in geloven, wat een bedrag) door Ajax worden geaccepteerd.
Weet je meer dan wij of is dit slechts een vermoeden van jou persoonlijk?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

zeux

Bericht door zeux » ma mei 23, 2016 12:41 pm

De Dominee schreef:
Demosthenes schreef:
Hij heeft de uitstraling van een stofzuiger terwijl hij op een positie staat waarbij hij het verschil moet maken.
Dat lukt prima in de eredivisie maar niet in de EU
Om die reden zal een bod van 25 miljoen euro (Ik kan het niet in geloven, wat een bedrag) door Ajax worden geaccepteerd.
Weet je meer dan wij of is dit slechts een vermoeden van jou persoonlijk?
Dit bericht SPL in het Engelse deel:
Although he says he will stay Davy Klaassen is reported to be off to Napoli 18m euros with 7m bonuses . I assume thats 11 m up front which is not enough .18m up front would be a good deal
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 23, 2016 12:57 pm

Ik ben echt van mening dat Ajax niet moet verkopen. We zijn financieel gezond. Dat maakt dat we niet verplicht zijn om te verkopen. Na twee keer op rij de titel te missen en nu de aansluiting in Europa uit het zicht begint te raken is het echt tijd om primair te kijken naar het versterken van het elftal. Dat doe je niet door te beginnen je aanvoerder te verkopen.

Die jongen wil zelf graag blijven. Zorg voor een sterke selectie en maak er volgend seizoen wat moois van. Dan kan hij daarna ook nog vertrekken en kan Ajax alsnog een dikke transfersom ontvangen.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 26, 2016 12:54 pm

Volgens Davy zelf blijft ie gewoon bij Ajax, tenzij er een club uit de buitencategorie voor hem komt, en dat verwacht hij dus niet. En ik ook niet eerlijk gezegd.

Op vi.nl gelezen trouwens.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

De Dominee

Bericht door De Dominee » do mei 26, 2016 4:35 pm

Jammer. Dan Gudelj met een bloedgang verkopen nu.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

beelzebub

Bericht door beelzebub » vr mei 27, 2016 7:15 am

Ik denk dat Bosz kiest voor Donny en dat het dan gauw gedaan is met Klaassen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

zeux

Bericht door zeux » vr mei 27, 2016 7:58 am

Als dat zo is, is het dan niet fair om Klaassen dat te laten weten, zodat hij een andere club kan zoeken?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

beelzebub

Bericht door beelzebub » vr mei 27, 2016 10:25 am

Klassen begint, maar eind van het seizoen is Donny basisklant.

Bosz schroomt niet om zijn eerste aanvoerder op de bank te zetten als hij denkt dat een ander beter is.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

999

Bericht door 999 » vr mei 27, 2016 11:13 am

Maar D. is toch helemaal niet beter ..
Blij met de punten ...

elliquido

Bericht door elliquido » vr mei 27, 2016 11:33 am

we spelen straks 4 crcuiale wedstrijden voor de competitie begint. volgens mij is die transferwindow tot eind augustus dus heel snel die spits halen. (aan milik hebben we niets vlak na het ek)
dan met de basisklanten de cl binnenhalen en dan pas denken aan transfers.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za mei 28, 2016 2:07 pm

Mr. Ajax schreef:Volgens Davy zelf blijft ie gewoon bij Ajax, tenzij er een club uit de buitencategorie voor hem komt, en dat verwacht hij dus niet. En ik ook niet eerlijk gezegd.

Op vi.nl gelezen trouwens.
Waarvoor lees ik dan op Twitter dat Klaassen samen met zijn zaakwaarnemer in Milaan is..
Weer op zoek naar een Interim coach..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mei 28, 2016 10:51 pm

Om de CL finale te bezoeken? :confused.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mei 30, 2016 10:07 am

Ik was/ben wel teleurgesteld in het feit dat hij als aanvoerder Ajax niet over de streep trok de laatste wedstrijden van het seizoen. Hij speelde gewoon beroerd in de fase dat het er écht om ging.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mei 30, 2016 10:28 am

Precies. Hij is goed als hij helemaal fit is, maar wanneer is hij helemaal fit? Het afgelopen seizoen was een half jaar prima, maar daarna zakte het ver, ver, weg als gevolg van blessures en een vormdip.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 30, 2016 3:20 pm

Slimme speler, maar nog lang niet toe aan een topcompetitie. Is die jongen ooit een seizoen lang fit geweest? Z'n passing en trap is wel heel erg voor verbetering vatbaar.

In zijn positie zou ik trouwens tegen Bosz zeggen: ik ben weg als Gudelj volgend seizoen weer in de as staat. Overal zie je dat de 'spelmaker' steeds maar van achteruit speelt. En bij 'ons' stond die Balkanees met z'n betonnen voeten daar. :excited.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 30, 2016 5:01 pm

Zie jij Klaassen dan als spelmaker?
IK GELOOF!!!!!!

Mano

Bericht door Mano » wo jun 01, 2016 8:49 am

Absoluut niet!!! hij heeft geen pass in zijn benen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do jul 28, 2016 10:52 am

Voor Davy Klaassen komt de interesse van Napoli voor Arek Milik niet als een verrassing.

Dinsdag kwam er een bericht van De Telegraaf dat het Italiaanse Napoli liefst 35 miljoen euro over heeft voor Ajax-aanvaller Arek Milik. "Wat ik dacht toen ik het hoorde van Arek? Dat is veel geld!”, aldus Ajax-captain Davy Klaassen tegen de ochtendkrant.

Napoli was enige tijd geleden ook voor Klaassen in de markt, maar de middenvelder liet toen weten niet te zullen vertrekken. "Maar de bedragen heb ik niet gehoord, omdat ik direct heb gezegd dat ik nog niet weg wil bij Ajax.”

Dat de Italianen zijn teruggekomen voor Milik was voor Klaassen geen verrassing. "Ik had Arek er al over gehoord dat hij na het EK in Napels was geweest. Of er na het vertrek van Milik een spits bij moet komen? Dat is niet aan mij, he. Kasper Dolberg deed het in elk geval goed tegen PAOK!”

Sandro

Bericht door Sandro » zo aug 28, 2016 8:51 pm

Denk dat een positieve post mbt Klaassen nu wel op z'n plaats is. Toont zich goed aan het begin van dit seizoen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Khraa

Bericht door Khraa » zo aug 28, 2016 9:11 pm

Het zou alleen fijn zijn als hij zich in wedstrijden wat nadrukkelijker met het spel ging bemoeien. Zo'n wedstrijd tegen Rostov is hij helemaal onzichtbaar.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo aug 28, 2016 9:36 pm

Tegen Willem II ook, trouwens. Maar hij scoort (gelukkig) wel vaak aan het begin van dit seizoen. Al hebben we voor mijn gevoel inmiddels al meer penalty's gehad dan in het gehele afgelopen seizoen.

Le T.

Bericht door Le T. » di aug 30, 2016 6:20 pm

Hoeveel penalties heeft hij nu eigenlijk op rij gemaakt? Met al die spitsen die aan hun doelpuntenstatistiekje willen werken en om de haverklap missen moet hij wel bij de huidige top zitten wat dat betreft. Ik krijg allemaal flashbacks van een jaar of 15 geleden, dat je hem gewoon al telt als de bal op de stip ligt en lekker achterover leunt.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 30, 2016 6:25 pm

Le T. schreef: Ik krijg allemaal flashbacks van een jaar of 15 geleden, dat je hem gewoon al telt als de bal op de stip ligt en lekker achterover leunt.
Wie nam ze toen zo goed dan?

Arthur

Bericht door Arthur » di aug 30, 2016 7:24 pm

Milik deed het toch ook wel aardig? We krijgen alleen wat meer mee dan vorige jaren.

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 30, 2016 7:38 pm

Khraa schreef:Het zou alleen fijn zijn als hij zich in wedstrijden wat nadrukkelijker met het spel ging bemoeien. Zo'n wedstrijd tegen Rostov is hij helemaal onzichtbaar.
Lijkt me tactisch falen van trainers. FdB vorig seizoen en Bosz tot dusver zetten hem regelmatig op 10 en parkeren 2 man in de as achter hem. Voeg daar een gebrek aan goede passers bij en duidelijk is dat Klaassen dan niet in z'n kracht kan spelen. Schrijnend om te zien dat zo'n intelligente speler regelmatig wordt veroordeeld tot het uitvechten van kansloze (lucht)duels en dan amper inbreng in het open spel heeft.

Plaats reactie