Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
-
Re: Aankopen SUGGESTIES
Werd onder Bosz ook als centrumaanvaller gebruikt bij gebrek aan opties. Is een speler die op zijn best is als aanvallende middenvelder en anders ook uit de voeten kan als linksbuiten of spits. Zou best zo'n speler kunnen worden die je erbij neemt om meerdere opties te hebben. Stel je verkoopt Milik en haalt Janssen dan heb je nog een reservespits nodig en dan is El Ghazi natuurlijk te weinig. Met een eenjarig contract wel de juiste tijd om te kopen trouwens.
Naast Ziyech (die ik niet hoef) is Hidde ter Avest de enige (18) die mogelijk bruikbaar zou zijn maar we hebben voorlopig geen rechtsbacks nodig. Drommel is aan sich geen slechte keeper maar heeft nog wat jaren nodig.
Naast Ziyech (die ik niet hoef) is Hidde ter Avest de enige (18) die mogelijk bruikbaar zou zijn maar we hebben voorlopig geen rechtsbacks nodig. Drommel is aan sich geen slechte keeper maar heeft nog wat jaren nodig.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Siem de Jong terughalen?
Dat lijkt me voor hemzelf sowieso beter. Die zit op een dood spoor in Newcastle.Alexander schreef:Siem de Jong terughalen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Vroegah vond ik Mokotjo (vooral bij PEC) en Gutierrez ook interessante opties, maar de eerste is volgens mij flink afgegleden en op Gutierrez heb ik geen zicht meer.Andriy Demchenko schreef:Werd onder Bosz ook als centrumaanvaller gebruikt bij gebrek aan opties. Is een speler die op zijn best is als aanvallende middenvelder en anders ook uit de voeten kan als linksbuiten of spits. Zou best zo'n speler kunnen worden die je erbij neemt om meerdere opties te hebben. Stel je verkoopt Milik en haalt Janssen dan heb je nog een reservespits nodig en dan is El Ghazi natuurlijk te weinig. Met een eenjarig contract wel de juiste tijd om te kopen trouwens.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Daarnaast heb je dit decennium een van de broertjes De Jong nodig om kampioen te worden.zeux schreef:Dat lijkt me voor hemzelf sowieso beter. Die zit op een dood spoor in Newcastle.Alexander schreef:Siem de Jong terughalen?
Haha, dat is ook wel een mooie stat. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Arthur schreef:8 keer op rij idd al mits Siem volgend seizoen bij Ajax speelt.zeux schreef:Dat lijkt me voor hemzelf sowieso beter. Die zit op een dood spoor in Newcastle.Alexander schreef:Siem de Jong terughalen?
Daarnaast heb je dit decennium een van de broertjes De Jong nodig om kampioen te worden.
Moeten we de Jong juist niet halen om die Mythe een keer te doorbreken 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Fischer OUT betekent een goede kans op een nieuwe linksbuiten. Mag toch hopen dat ze die forse transfersom (5 miljoen) plus wat extra's uitnutten om die kant eens goed in te vullen. Hier moet je een volwaardig alternatief bieden voor Younes.
Wat mij betreft niet nodig. Met Younes, Andersen en Cerny heb je genoeg opties voor die positie.
- peter
Younes/Alternatief X - Alternatief Y/El Ghazi - El Ghazi/Cerny/Muric
Andersen en Cerny op links zou ik me niet aan wagen.
Andersen en Cerny op links zou ik me niet aan wagen.
- Ajaciedjuh
Idd, Cerny is veel beter vanaf rechts en Andersen is een middenvelder, geen buitenspeler. Aankoop op links en spits is voorin nodig. Rechts is met Cerny, Muric en El Ghazi goed bezet.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
rechts goed bezet? Cerny, Muric en AEG.
Cerny heeft potentie, AEG laat het al tijden liggen en Muric moet het nog maar halen...
goed bezet is wat mij betreft minimaal 1 vd 3 die er structureel wel staat. Nu noem je 3 onzekerheidjes
Cerny heeft potentie, AEG laat het al tijden liggen en Muric moet het nog maar halen...
goed bezet is wat mij betreft minimaal 1 vd 3 die er structureel wel staat. Nu noem je 3 onzekerheidjes
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Heb je gelijk in, vind ik. Alleen bestaat vrijwel de hele selectie uit onzekerheidjes, in meer of mindere mate. En dat vind ik echt niet gechargeerd hoor.Mano schreef:rechts goed bezet? Cerny, Muric en AEG.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Elke speler die verkocht wordt zou vervangen worden, volgens Overmars. Dat naast de twee of drie kanonnen die sowieso aangetrokken zouden worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Gek idee wellicht, maar misschien Fosu Mensah...? Heeft een contract tot 2017 en met de komst van Mourinho weet hij zeker dat hij weinig tot geen speelminuten zal krijgen.
Kan wellicht bij grotere clubs terecht, maar is misschien wel een buitenkans en te porren voor een terugkeer.
Kan wellicht bij grotere clubs terecht, maar is misschien wel een buitenkans en te porren voor een terugkeer.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Dat is wel een goed idee, maar ik denk niet dat we hem kunnen kopen. Een huur zie ik niet zitten.
Waarom zou hij geen speeltijd krijgen onder Mourinho? Varane speelde ook bij Real.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Mourinho heeft nu eenmaal het stigma van dood in de pot qua aantrekkelijk voetbal en het opstellen van jonge spelers.
Zou Bosz het afgelopen half jaar in Israël nog een potentiële topper voor Ajax hebben zien lopen?
-
Ik moest denken aan Traore, heeft onder Bosz gespeeld bij Vitesse, weet alleen niet of ze een goede band hadden? Verwacht niet dat hij onder Conte veel aan spelen toe zal komen bij Chelsea...
mijn idee ook.
zou perfect zijn voor ajax
en is bony gelukkig bij city ? misschien een jaartje verhuren want bij guardiola zou hij niet in het stuk voorkomen.
zou perfect zijn voor ajax
en is bony gelukkig bij city ? misschien een jaartje verhuren want bij guardiola zou hij niet in het stuk voorkomen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Aangezien dat Chelsea £65m over zou hebben voor Lukaku denk ik idd dat een speler als Traore weinig zal spelen
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
Maar waarom zou Traoré naar Ajax willen? Die kan toch ook zo bij een andere middenmoter in de PL aan de slag? Voor een paar miljoen bij Swansea ofzo.
Ik ben benieuwd waar Overmars de beurs voor gaat trekken. Een echt dure verrassing heeft hij nog nooit gehaald.
Ik ben benieuwd waar Overmars de beurs voor gaat trekken. Een echt dure verrassing heeft hij nog nooit gehaald.
-
Vincent Janssen.Peter schreef:Maar waarom zou Traoré naar Ajax willen? Die kan toch ook zo bij een andere middenmoter in de PL aan de slag? Voor een paar miljoen bij Swansea ofzo.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko