Het zal voor sommigen wennen zijn maar Bosz is dus de nieuwe trainer van Ajax. In deze topic dus alle beschouwingen, plannen en buitenissigheden van hem. Brand los!
Moderator: mods
+1Laudrup schreef:Oer - Feyenoorder Wim Jansen werd nog kampioen met Ajax in 1982.
Dus dat gelul van Bosz is een kakkerlak![]()
Dat soort sentiment speelt bij mij geen rol. Dus welkom, Bosz!
Mano schreef:ben wel benieuwd naar de clash tussen Bosz en Bergkamp. ik voel ergens dat dit gaat botsen...
http://www.parool.nl/sport/assistent-tr ... ~a4299704/Raymon schreef:Het zou ook kunnen dat dBoer een aantal assistenten meeneemt. Hoop doet leven zeg maar :)
wimpey schreef:Hij lijkt me een goede trainer. Ik verwacht wel beter veldspel. Qua spel was de ondergrens de laatste seizoenen wel bereikt, lijkt me... Toch?! Of kan het nog slechter?Hanegem heeft een hekel aan Bosz: dat vind ik een pre.
![]()
Benieuwd hoe Bosz met de druk om zal gaan. Of hij erin slaagt om die druk (die post-Doetinchem gigantisch zal zijn) weg te nemen bij de spelers en die jongens met vertrouwen de wei in kan krijgen en (wel) voor cohesie kan zorgen. Ik neem aan dat ze Bosz (ook) hebben genomen, omdat hij bij Vitesse met die jochies uit London steeds vrij snel een aardig ballend team op de been bracht.
Dan heb je nog wat Jöhnk aanspreekt: Bosz neemt uiteraard een eigen assi mee. Maar hij krijgt er van Ajax gratis 3 bij. Waaronder Willem de Zwijger van het TH. Ook iets dat voor druk kan zorgen en dat hij moet managen. Gevaar bestaat dat er onder die 5 man 2 kampen gaan ontstaan. Daarnaast: wie is zijn aanspreekpartner v.w.b. De Toekomst? Een half jaar na dato nog steeds geen HJO. Wat is de visie van de club v.w.b. de opleiding, behalve dat ze slechts zeggen dat 'plan JC' daar nog geldt.
Z'n track record v.w.b. aankopen als trainer ken ik niet. Als TD van de kakkies wel.Al gold daar wat voor Brands bij psv ook gold: wie betaalt bepaalt. Wanneer het zakenjongens met heel veel geld een goed idee lijkt om in has-beens te investeren en de defensie te verwaarlozen, dan zijn je handen gebonden.
Komende dagen maar eens wat pluizen naar Bosz' aankopen en elftallen in Almelooooooo en Arnhem. Hij komt er qua spelniveau op een ideaal moment in. Maar als ie in de VCL sneuvelt (en dat lijkt me onafwendbaar), dan is het afbreukrisico al meteen enorm. Zeker voor een kakkerlak.![]()
Ik wens de man succes, maar hij gaat het lastig krijgen in de slangenkuil van een slecht geleide en georganiseerde club.
Spijkerman blijft is toch al uitgesproken!?Andriy Demchenko schreef:http://www.parool.nl/sport/assistent-tr ... ~a4299704/Raymon schreef:Het zou ook kunnen dat dBoer een aantal assistenten meeneemt. Hoop doet leven zeg maar :)
Daarnaast zal ook Hennie Spijkerman wel meegaan met De Boer.
Nee denk ook niet dat het nog slechter kan, maar ondanks dat het onder de Boer de meeste wedstrijden niet om aan te gluren was pakte hij wel de punten.Bosz moet eisen dat er een goede beweeglijke spits komt, die hopelijk ook nog wat meer voetbalverstand heeft dan Milik, zul je zien dat heel de voorhoede meer gaat scoren.wimpey schreef:Hij lijkt me een goede trainer. Ik verwacht wel beter veldspel. Qua spel was de ondergrens de laatste seizoenen wel bereikt, lijkt me... Toch?! Of kan het nog slechter?Hanegem heeft een hekel aan Bosz: dat vind ik een pre.
![]()
Nou dat weet ik niet. Maccabi speelde nog CL dit seizoen. Aantal jaren terug de groepsfase overleefd. Ik snap wel dat hij daar wel heen wilde.Macabi ( tis nou niet een club waar je als trainer om staat te springen )
Sandro_Calaaabro schreef:Nou dat weet ik niet. Maccabi speelde nog CL dit seizoen. Aantal jaren terug de groepsfase overleefd. Ik snap wel dat hij daar wel heen wilde.Macabi ( tis nou niet een club waar je als trainer om staat te springen )
Nee echt ?De formatie nam dit seizoen deel aan de Champions League, waarin het met nul punten als laatste eindigde in groep G.