Ik ontken niet dat ie slecht speelde. Maar jij leest niet en klimt meteen in de toetsen. Ik heb het over talent. Dat had ie toen ook al ten overvloede, maar hij wist het nog niet aan te wenden. Maar het klapvee in de Arena herkent talent doorgaans niet en ging maar voor Mido, Machlas en die andere verwende ventjes VDV en Sneijder.Ajax Rules schreef: Echt joh, wat een gelul/geschiedvervalsing.
Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
-
Mido was trouwens ook enorm talentvol als spits.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
-
Het wordt klapvee genoemd, omdat het klapt voor wat Derksen e.c. zegt en als één man in Nederland aangaf dat Zlatan niet kon voetballen was het wel "goeroe Derksen". Die mening is dan maatgevend voor het klapvee.wimpey schreef:Ik ontken niet dat ie slecht speelde. Maar jij leest niet en klimt meteen in de toetsen. Ik heb het over talent. Dat had ie toen ook al ten overvloede, maar hij wist het nog niet aan te wenden. Maar het klapvee in de Arena herkent talent doorgaans niet en ging maar voor Mido, Machlas en die andere verwende ventjes VDV en Sneijder.Ajax Rules schreef: Echt joh, wat een gelul/geschiedvervalsing.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Zo Rodney Sneidjer is weer bovenwater, houdt zijn conditie op peil bij het lokale clubje uit Ondiep. http://www.vi.nl/nieuws/sneijder-zorgt- ... urclub.htm
Was waarschijnlijk een van de meest onterechte hypes in Nederland. Kan me nog die voorpagina van VI herinneren van hem en Wes waarin eigenlijk werd gesuggereerd dat de nieuwe Sneijder eraan kwam. Ook het interview wat later kwam dat hij teleurgesteld was dat Ajax hem na een verhuurperiode niet terug hoefde was grappig. Zelden zoveel zelfoverschatting gezien.
Was waarschijnlijk een van de meest onterechte hypes in Nederland. Kan me nog die voorpagina van VI herinneren van hem en Wes waarin eigenlijk werd gesuggereerd dat de nieuwe Sneijder eraan kwam. Ook het interview wat later kwam dat hij teleurgesteld was dat Ajax hem na een verhuurperiode niet terug hoefde was grappig. Zelden zoveel zelfoverschatting gezien.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Als je het dan toch hebt over iemand die op een achternaam meelift..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Ik kan me van lang geleden geleden eens herinneren dat Maradona het een goed idee vond als zijn broer Hugo bij Ajax zou komen voetballen...
-
Van nog langer geleden een Nederlandse makelaar die het een goed idee vond om Diego bij Ajax te laten voetballen maarrrr geen interesse. Toppers 

Klopt. In de autobiografie van Leo Verheul is dat uitgebreid beschreven.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik kan me van lang geleden geleden eens herinneren dat Maradona het een goed idee vond als zijn broer Hugo bij Ajax zou komen voetballen...
Het was Diego Maradona niet ontgaan dat in 1987 een jong Ajax elftal gecoacht door Cruijff een Europese prijs had gewonnen.
Maradona heeft altijd hoog opgegeven over Ajax en waar hij de meest beledigende dingen over Pele heeft geroepen, sprak Diego altijd uit dat Cruijff in zijn ogen een grootmeester was. Naar de mening van Diego was Ajax in die tijd voor zijn broertje Hugo dus de ideale plek om aan het Europese voetbal te kunnen wennen, maar Hugo was reeds eigendom van een Zuid-Italiaanse club (andere club dan Napoli) die het niet zag zitten om hem buiten Italie uit te lenen of te verhuren.
Johnny Rep heeft ooit eens shirtje geruild met Maradona, maar die minkukel van een Rep is dat shirt vervolgens kwijtgeraakt.

Dan hebben ze als voetballer toch veel gemeen.Andriy Demchenko schreef:Zo Rodney Sneidjer is weer bovenwater, houdt zijn conditie op peil bij het lokale clubje uit Ondiep. http://www.vi.nl/nieuws/sneijder-zorgt- ... urclub.htm
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Was je bang dat we je mening over Wesley zijn vergeten Le T.? Misschien voor de zekerheid ook nog even iets over KJH posten?
-
FA Cup 2016: Louis van Gaal en Daley Blind
Franse Beker 2016: Zlatan en Maxwell {en v/d Wiel??}
Toch leuk.
Franse Beker 2016: Zlatan en Maxwell {en v/d Wiel??}
Toch leuk.
-
Toch geinig dat Maxwell ook al zoveel zilverwaar heeft binnengesleept; http://www.vi.nl/nieuws/prijzenpakker-d ... record.htm
Als ik me niet vergis verkondigde Ronald Koeman in 2004 aan dat hij Maxwell en ene Nigel De Jong als enige twee de wereldtop zag halen. Ze speelden/spelen allebei bij clubs die bij de wereldtop horen/hoorden, maar of ze zelf tot de wereldtop behoorden? Hangt af van je definitie denk ik dan. Wat mij betreft hoor je bij de wereldtop als je op je eigen positie tot de top-10 behoort. Denk dat het voor beide net niet opgaat.Andriy Demchenko schreef:Toch geinig dat Maxwell ook al zoveel zilverwaar heeft binnengesleept; http://www.vi.nl/nieuws/prijzenpakker-d ... record.htm
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Top 10 van de wereld?Mr. Ajax schreef:Als ik me niet vergis verkondigde Ronald Koeman in 2004 aan dat hij Maxwell en ene Nigel De Jong als enige twee de wereldtop zag halen. Ze speelden/spelen allebei bij clubs die bij de wereldtop horen/hoorden, maar of ze zelf tot de wereldtop behoorden? Hangt af van je definitie denk ik dan. Wat mij betreft hoor je bij de wereldtop als je op je eigen positie tot de top-10 behoort. Denk dat het voor beide net niet opgaat.Andriy Demchenko schreef:Toch geinig dat Maxwell ook al zoveel zilverwaar heeft binnengesleept; http://www.vi.nl/nieuws/prijzenpakker-d ... record.htm
Ik denk dat ze beiden een deel van hun carriere daar wel toe behoord hebben en een deel van de jaren ook niet.
Vooral dat Maxwell in eigenlijk elke belangrijke CL pot die in NL op televisie kwam, bij elke club, onder elke trainer gewoon een basisplaats kreeg zegt best een hoop.
Vind ik dus niet. Het zegt in ieder geval dat hij bij een club en in een elftal speelde die tot de absolute top behoort/behoorde, maar over zijn individuele status zegt het op zich toch niet bijster veel?Cruijff schreef:Top 10 van de wereld?Mr. Ajax schreef:Als ik me niet vergis verkondigde Ronald Koeman in 2004 aan dat hij Maxwell en ene Nigel De Jong als enige twee de wereldtop zag halen. Ze speelden/spelen allebei bij clubs die bij de wereldtop horen/hoorden, maar of ze zelf tot de wereldtop behoorden? Hangt af van je definitie denk ik dan. Wat mij betreft hoor je bij de wereldtop als je op je eigen positie tot de top-10 behoort. Denk dat het voor beide net niet opgaat.Andriy Demchenko schreef:Toch geinig dat Maxwell ook al zoveel zilverwaar heeft binnengesleept; http://www.vi.nl/nieuws/prijzenpakker-d ... record.htm
Ik denk dat ze beiden een deel van hun carriere daar wel toe behoord hebben en een deel van de jaren ook niet.
Vooral dat Maxwell in eigenlijk elke belangrijke CL pot die in NL op televisie kwam, bij elke club, onder elke trainer gewoon een basisplaats kreeg zegt best een hoop.
Misschien is top-10 ook wel iets te ruim genomen. Maar ik heb nou niet het gevoel dat Maxwell ooit zo bovenuit stak zoals Marcelo, Felipe Luis, Jordi Alba enzo. dat nu doen (op hun eigen positie). Bij Barca was het een beetje een meeloper meen ik.
Iets anders: de opvolger van Peter Bosz bij Maccabi wordt hoogst waarschijnlijk niemand minder dan..... Jawel, SHOTTAAAAAAAAAAA ARVELADZEEEEEEE!!!
Haha, vind ik toch geinig. Blijft een cultheld.
Verwachting is dus dat alles na de bekerfinale die zometeen aftrapt officieel wordt aangekondigd.
Haha, vind ik toch geinig. Blijft een cultheld.

Verwachting is dus dat alles na de bekerfinale die zometeen aftrapt officieel wordt aangekondigd.
-
Arveladze deed het leuk bij Kacerispor maar was bij Besiktas niet echt een succes.
- Jinne
- Site Admin
Trabzon bedoel je ?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Als het vanavond bekend gemaakt wordt dan zou dat betekenen dat Bosz in de aanloop tot deze finales al zelf (en niet alleen zijn zaakwaarnemer) onderhandeld heeft met Ajax. Dat zou ik dan wel weer frappant vinden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Maar wat zou Bertje ervan gevonden hebben?
Gert Bals is overleden. Runde een sportzaak in ons dorp. Op de achterwand over de volle breedte een prachtige zw foto van een zweefduik van Bals, herinner ik mij.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Triest nieuws van Gert Bals. :(
-
Op Ajax.nl staan nu beelden van Ajax All Stars in China. Maar wie is die doelman, Hollaender, eigenlijk?
-
dus wel mooi kampioen van Egypte!
http://www.ad.nl/ad/nl/38855/Buitenland ... rent.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/38855/Buitenland ... rent.dhtml
Hoe zou het zijn met Fronio Walker? De Braziliaanse aanvoerder van Ajax 2 toen het team stuntte in beker. Hij heeft Ajax 1 nooit gehaald meen ik...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent