Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Vitesse

Bericht door InnerHarbour » do apr 21, 2016 8:35 am

Volgende week ben ik weer in Nijmegen, op het Rijk, ik zal eens kijken wat voor een vibe er hangt. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » do apr 21, 2016 10:10 am

Ongetwijfeld een veel leukere vibe dan op de Edese :hypocrite.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Skampie

Bericht door Skampie » do apr 21, 2016 5:50 pm

Wouter schreef:Omdat het lot mij slecht gezind was en ik naar de Randstad moest verhuizen... :confused.gif:

Gelukkig wel naar Rotterdam, Amsterdam was helemaal een drama geweest. :confused.gif:
Jij woont in het Haagse toch, Wouter?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr apr 22, 2016 12:35 am

Niet meer. Hij is van Voorburg naar Rotterdam (noord) verhuisd.

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » do mei 12, 2016 10:47 am

Misschien kan Wouter ons nog even een (korte) impressie over de kwaliteiten van Peter Bosz? :blub.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mei 12, 2016 1:14 pm

Is het al rond met vd Looi? Duurt nog lang, zeg.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 12, 2016 11:48 pm

Andriy Demchenko schreef:Misschien kan Wouter ons nog even een (korte) impressie over de kwaliteiten van Peter Bosz? :blub.gif:
Tactisch sterker dan De Boer. Maar dat kan al snel.

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » do mei 19, 2016 4:27 pm

Zal een drukke zomer worden daar

Velthuizen - contract loopt af
Olynik - idem
Koryan - idem
Raschica (2018) - in belangstelling meerdere clubs
Qzahaisvili (2017) moet verkocht om nog wat te verdienen, of verlengen
Dauda (2017) idem
Leerdam (2017) idem
Renato Ibarra (2017) idem
Kruiswijk (2017) idem
Lewis Baker - zal terugkeren
Brown (idem)
Pantic (idem)
Nathan (idem)
Solanke (idem)
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wouter

Bericht door Wouter » vr mei 20, 2016 10:56 am

Het is een kans om de selectie te versterken. Velthuizen verdiende wel heel veel voor een reservekeeper. En spelers als Oliinyk, Dauda, Leerdam en de hele Chelsea-clan m.u.v. Baker zal ik geen seconde missen. Alleen Rashica en Qazaishvili hebben bovengemiddeld veel talent, al viel Qazaishvili mij afgelopen seizoen nogal tegen. Baker heeft een mooie trap maar moet verder ook nog een hoop leren.

Maar of Allach de selectie ook daadwerkelijk gaat versterken?

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr mei 20, 2016 11:12 am

Jullie hebben iig 1 énorme versterking binnen: Foor! :eusa_silenced.gif:

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » za mei 21, 2016 7:53 pm

Peter schreef:Is het al rond met vd Looi? Duurt nog lang, zeg.
Is dus rond met Willem II.

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » wo jun 01, 2016 11:22 am

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jun 01, 2016 12:39 pm

De caroussel is nog niet uitgedraaid. Oud-speler Van de Looi? Over oud-spelers gesproken, hoe is het met Edward 'blockhead' Sturing?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » wo jun 01, 2016 1:18 pm

Van De Looi is de nieuwe Willem II trainer, Sturing is assistent coach bij Jong Vitesse, lijkt me dus nog een brug te ver voor hem.

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jun 01, 2016 1:54 pm

Ow. Looi en Willem II had ik even gemist in de twee weken na de Graafschap dat ik even niks van voetbal wilde horen. Of was dit in maart al bekend? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Wouter

Bericht door Wouter » di jun 07, 2016 9:53 am

Het lijkt Henk Fräser te worden.

Hierna Kiprich of John de Wolf, gok ik.

Wouter

Bericht door Wouter » za jul 02, 2016 2:14 pm

Diks gaat vermoedelijk bij Fiorentina de bank warm houden.

Toch jammer van zo'n talent.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo jul 06, 2016 12:58 pm

Diks is rond, schijnt rond de 3M te liggen...

Leuk talent, jammer dat hij zo vroeg weg gaat, ik vraag me af of Italie de beste keus is voor hem.

Andriy Demchenko

Bericht door Andriy Demchenko » wo jul 06, 2016 1:43 pm

Voor Nederlandse begrippen haalt Vitesse toch een aardig rendement uit haar opleiding.

Wouter

Bericht door Wouter » ma jul 11, 2016 9:38 pm

Komend jaar gaan ze wel heel extreem inzetten op de jeugd. Zhang als spits, Van Bergen, Lelieveld, Oude Kotte, Koryan etc. die allemaal naar de A-selectie worden doorgeschoven etc. etc.

Foor transfervrij opgepikt en het vertrek van diverse spelers (Diks, Solanke, Brown, Ibarra) verder opvangen met eigen jeugd, ik ben benieuwd hoe dat uitpakt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 11, 2016 9:42 pm

Is de verbinding met Chelsea helemaal weg of komen er nog nieuwe huurspelers richting Arnhem?
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 11, 2016 9:48 pm

Hebben jullie die soap tussen Vitesse en Kelvin Leerdam nog mee gekregen die inmiddels al vier (!!) (eigenlijk zes) maanden voortsleept. Als je leest dat ze bij Vitesse nota bene zelf zijn interview ge-edit en goedgekeurd hebben en dan achteraf gaan bestraffen :blush.gif: dan kan ik me wel voorstellen dat een aantal mensen hier op AT Vitesse een enorme k*tclub vinden.......

De situatie van Kelvin Leerdam bij Vitesse wordt met de dag uitzichtlozer. Hij is naar spelersvakbond ProProf gestapt om een hoge boete en zijn terugzetting naar de Onder-19-selectie aan te vechten.

Naar aanleiding van een interview met Voetbal International nam Vitesse harde maatregelen tegen Leerdam. De vleugelverdediger kreeg een maximale boete van tien procent van zijn maandsalaris en werd teruggezet naar de hoogste jeugdploeg.

Vakbondsdirecteur Ko Andriessen: 'Vitesse heeft aangekondigd dat Kelvin opnieuw een maximale boete krijgt. Deze heeft hij in januari ook al gehad. In onze ogen is dit onterecht. We accepteren de boete dan ook niet. Er zijn meerdere redenen. Zo kan dat niet met het oog op de cao. Een dergelijke straf zou in Kelvins contract moeten staan én dat staat het niet. Ten tweede heeft de club het bewuste interview op voorhand gelezen en zelfs aanpassingen doorgevoerd. Hoe kun je dan later alsnog straffen?'

'Ten derde, en dat is zeker niet onbelangrijk: Kelvin heeft niks heftigs gezegd. Wij hebben een brief met deze punten naar Vitesse gestuurd, daar is vorige week een reactie opgekomen. De jurist van Vitesse liet weten dat Kelvin de club in diskrediet heeft gebracht en geheimen naar buiten heeft gebracht. Daar hebben wij weer op gereageerd met de vraag: op welke gronden heeft hij de club dan in diskrediet gebracht? Bovendien traint hij met de Onder-19 mee, dat mag volgens de cao helemaal niet! In zijn contract staat dat hij zich beschikbaar moet houden voor wedstrijden en trainingen van het eerste en tweede elftal.'

Andriessen voegt er nog aan toe dat het hem bevreemdt, dat Vitesse geen gehoor geeft aan de berichten van zaakwaarnemer John Veldman. Deze wilde met technisch directeur Mo Allach om tafel maar wacht nog altijd op een uitnodiging. Mo Allach was zelf niet bereikbaar voor commentaar.

Wouter

Bericht door Wouter » ma jul 11, 2016 10:09 pm

Nieuwe trainer, nieuwe kansen. Leerdam zit al lang weer bij de selectie. Schijnt het goed te kunnen vinden met Fraser.
Is de verbinding met Chelsea helemaal weg of komen er nog nieuwe huurspelers richting Arnhem?
Voorlopig "blijven" Baker en Nathan. Ik hoop ook dat het daarbij blijft, want ik kijk liever naar Van Bergen of Lelieveld dan naar zo'n slome Brown. Slapjanus Nathan had van mij ook wel weg mogen blijven, maar goed.Wie weet speelt die komend seizoen opeens geweldig en dan moet ik natuurlijk deze posting snel editten voordat iemand me betrapt... :smallgrin.gif:

Al met al verwacht ik geen grootse resultaten komend seizoen, maar naar liever middenmoot met eigen jeugd dan middenmoot met Chelsea 3-spelers. Die Van Bergen liet vorig seizoen tijdens een invalbeurt van een half uurtje al meer goede acties zien dan die Brown in een heel seizoen. Ook supporters die vaak trainingen en wedstrijden van de jeugd bezoeken zijn wel positief over hem. Ik denk dat die jongen wel kan ballen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jul 12, 2016 11:27 am

Wouter schreef:Nieuwe trainer, nieuwe kansen. Leerdam zit al lang weer bij de selectie. Schijnt het goed te kunnen vinden met Fraser.
Ah, gered door de komst van een trainer die het wel in hem ziet zitten.
Maakt het extra bizar dat de club Vitesse hem daarvoor dan 6 maanden achtereen bij het grof vuil heeft gemikt.
Wouter schreef:Al met al verwacht ik geen grootse resultaten komend seizoen, maar naar liever middenmoot met eigen jeugd dan middenmoot met Chelsea 3-spelers.
Kan me voorstellen dat je er zo in staat.
Voorlopig blijven de toeschouwersaantallen bij Vitesse elk seizoen weer verder dalen. Het moge duidelijk zijn dat het inbrengen van C keus Chelsea spelers niet veel binding met het publiek oplevert.

Wouter

Bericht door Wouter » do jul 21, 2016 8:54 pm

Ze schijnen nu meer seizoenkaarten verkocht te hebben dan vorig seizoen rond deze tijd.

Raar, want de tweede seizoenshelft van 2015/2016 was dramatisch en er is ook geen aansprekende aankoop gedaan of zo.

Plaats reactie