Is ouderwets, iets als "Never change a winning team", dat kan waarschijnlijk niet meer in het moderne voetbalLaudrup schreef:Sinkgraven verzuipt. Waarom speel je niet gewoon 4-3-3?

Niet winnen is het niet verdienen van het kampioenschap.
Moderator: mods
Is ouderwets, iets als "Never change a winning team", dat kan waarschijnlijk niet meer in het moderne voetbalLaudrup schreef:Sinkgraven verzuipt. Waarom speel je niet gewoon 4-3-3?
Zo slecht gaat het niet. Utrecht heeft weinig te vertellen. Ajax dwing niet heel veel af, maar dit Ajax blijft natuurlijk een gemankeerde ploeg.999 schreef:Ik heb niet het idee naar een elftal te zitten kijken wat met alle geweld kampioen wil worden ..
Nu dan verschillen we van mening want ik vind het wel slecht ..GangstaRiB schreef:Zo slecht gaat het niet. Utrecht heeft weinig te vertellen. Ajax dwing niet heel veel af, maar dit Ajax blijft natuurlijk een gemankeerde ploeg.999 schreef:Ik heb niet het idee naar een elftal te zitten kijken wat met alle geweld kampioen wil worden ..
Alsof Klaassen en Bazoer werelds spelen999 schreef:Ja .. Sinkgraven zinkt in het geheel. .
Dit Utrecht heeft geen vrees voor Ajax.. zijn ook totaal nog niet in gevaar geweest999 schreef:Nu dan verschillen we van mening want ik vind het wel slecht ..GangstaRiB schreef:Zo slecht gaat het niet. Utrecht heeft weinig te vertellen. Ajax dwing niet heel veel af, maar dit Ajax blijft natuurlijk een gemankeerde ploeg.999 schreef:Ik heb niet het idee naar een elftal te zitten kijken wat met alle geweld kampioen wil worden ..
Ajax speelt niet met vier middenvelders hoor. Hooguit met twee.Cluijffert schreef:Nee joh, De Boer poldert weer richting de Ajax-puristen. Dus dan moet een 343 op z'n tijd.
Maar net zoals tegen Cambuur zie ik itt Psv geen team dat echt wilt winnen.
Met dank aan het tactisch brein gaat Ajax de titel verspelen.Jöhnk schreef:Het lijkt wel alsof Utrecht met drie man meer op het veld staat. Dan klopt het tactisch dus niet.
Ik vind het een godswonder dat Ajax nog überhaupt meedoet om het kampioenschap. Ik heb m'n verwachtingen helemaal bijgesteld. Ik heb dit Ajax nog geen wedstrijd echt goed zien voetballen, dus dat verwacht ik vandaag (en de resterende wedstrijden) ook niet. Het zal knarsend en piepend moeten gebeuren.999 schreef:Nu dan verschillen we van mening want ik vind het wel slecht ..GangstaRiB schreef:Zo slecht gaat het niet. Utrecht heeft weinig te vertellen. Ajax dwing niet heel veel af, maar dit Ajax blijft natuurlijk een gemankeerde ploeg.999 schreef:Ik heb niet het idee naar een elftal te zitten kijken wat met alle geweld kampioen wil worden ..
Vind ik iets te gemakkelijk gedacht.. Als speler zou je toch nu ook onderhand moeten weten wat er in dit soort wedstrijden van je verwacht wordt en je moet brengen..wimpey schreef:Met dank aan het tactisch brein gaat Ajax de titel verspelen.Jöhnk schreef:Het lijkt wel alsof Utrecht met drie man meer op het veld staat. Dan klopt het tactisch dus niet.
Voor de lange termijn geen gek idee, maar laat Ajax toch maar kampioen worden.mattie schreef:Schop de 0-1 maar erin.. Is het alleen maar om er zeker van te zijn dat dit Technisch hart oprot..