Marillion schreef:Toch, als ik zo naar dit topic kijk heb ik wel de indruk dat de strijd van Manchester United om terug te keren aan de top op veel belangstelling kan rekenen.

Moderator: mods
Marillion schreef:Toch, als ik zo naar dit topic kijk heb ik wel de indruk dat de strijd van Manchester United om terug te keren aan de top op veel belangstelling kan rekenen.
Cruijff schreef:Stop feeding UEFA fatcats and don't watch CL games !
Helaas vinden veel te veel mensen die wedstrijden in de Champions League maar wat spectaculair en meestal regent het ook mooie doelpunten, dus helaas zal de grote massa wel blijven kijken. En zoals we weten massa is kassa dus de zakken van de UEFA en van de Manchester City's en Real Madrids van deze wereld zullen nog wel flink gevuld blijven worden.Yopi schreef:Ik heb genoten van Atletico-Barcelona.Sandro_Calaaabro schreef:Ik heb van deze wedstrijd (West Ham United - Manchester United) veel meer gezien dan van die CL wedstrijd gisteren. De CL is toch al een tijdje geen reet meer aan en de FA cup heeft nog wél die mooie sfeer.![]()
Dat boycotten werkt niet. Dan krijg je de B-garnituur te zien.
Op zich ben ik ook niet tegen de CL en kijk ik in het begin graag dat schakelprogramma op Ziggo sport maar vanaf de kwartfinales haak ik af, dat zit je jaar in jaar uit naar dezelfde ploegen te kijken, dat weet ik nu wel.Cruijff schreef:Helaas vinden veel te veel mensen die wedstrijden in de Champions League maar wat spectaculair en meestal regent het ook mooie doelpunten, dus helaas zal de grote massa wel blijven kijken. En zoals we weten massa is kassa dus de zakken van de UEFA en van de Manchester City's en Real Madrids van deze wereld zullen nog wel flink gevuld blijven worden.
Is dat zo IH? Vorig jaar was de finale Juventus-Barcelona.InnerHarbour schreef:Op zich ben ik ook niet tegen de CL en kijk ik in het begin graag dat schakelprogramma op Ziggo sport maar vanaf de kwartfinales haak ik af, dat zit je jaar in jaar uit naar dezelfde ploegen te kijken, dat weet ik nu wel.
Wat ik nog meer wil? Zo'n doelpunt van Schöne en dat het dan ook meteen de winnende is in een Europacupwedstrijd.Lionel schreef:Je kijkt naar topvoetbal. Naar de topspelers.
Voorzet van Saul en de afwerking van Griezmann... De ingestudeerde corner van Bayern... De goal van KDB.. Wat wil je nog meer?
Arthur schreef:Probleem is een beetje dat een paar clubs in de top zoveel geld hebben dat die top steeds smaller wordt. Alle grote talenten worden opgezogen door een paar clubs,
De twee clubs die sinds het Bosman-arrest het meeste geld hebben verdiend aan transfers zijn Ajax en Parma.Arthur schreef:Het gaat eigenlijk steeds meer om de spelers en minder om de clubs, maar dat was natuurlijk ook het hele idee achter het Bosman-arrest.
Ik heb juist het gevoel dat de top veel breder wordt door alle sjeiks en Russen.Arthur schreef:Probleem is een beetje dat een paar clubs in de top zoveel geld hebben dat die top steeds smaller wordt. Alle grote talenten worden opgezogen door een paar clubs, waardoor je bij die clubs inderdaad heel goed voetbal te zien krijgt, maar persoonlijk vond ik het een stuk leuker toen er ook wel eens verrassingen waren en een outsider een grote prijs kon pakken.
Het gaat eigenlijk steeds meer om de spelers en minder om de clubs, maar dat was natuurlijk ook het hele idee achter het Bosman-arrest.
Wat is de definitie van breder?Lionel schreef:Ik heb juist het gevoel dat de top veel breder wordt door alle sjeiks en Russen.
Ajax had die CL van 1996 gewoon moeten hebben tegen die doping slikkers van Juventus of als je met een wat minder armoedige lijst op de proppen komt dat Edgar Davids en Sonny Silooy je penalties gaan nemen.....Lionel schreef:Eind jaren 80 en begin jaren 90 was Milan de baas. De laatste jaren heeft geen enkele club CL-winst kunnen prolongeren.
Maakt het uit? Toegegeven, het veldspel lijkt vaak nergens op, maar hij staat dicht op Arsenal in de competitie en zit nog in de FA cup. Hij doet het qua prestaties niet veel slechter dan een Wenger die totaal niet ter discussie staat. En Arsenal spendeert ook het nodige aan transfers....InnerHarbour schreef: En dat na 300 miljoen aan investeringen...........
600 miljoen was het toch?InnerHarbour schreef: En dat na 300 miljoen aan investeringen...........