Golf
Moderator: mods
Re: Golf
Hey hey Rafa met twee birdies op de eerste twee holes en Poulter na 4 holes +3. Ik weet wel welke van de twee sago's de meeste lol heeft.
Maar misschien moet ik niet te vroeg juichen....na de eerste 9 holes is het eerste ijkmoment weer. Mize begon bijvoorbeeld met 3 birdies maar staat na 7 holes op +1.
Maar misschien moet ik niet te vroeg juichen....na de eerste 9 holes is het eerste ijkmoment weer. Mize begon bijvoorbeeld met 3 birdies maar staat na 7 holes op +1.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Heeft ie nog nog wat gewonnen
Geintje, kom op nou!
Jason Day er weer dichtbij, dat wordt nog interessant. Bernhard Langer er ook dichterbij, dat zou helemaal wat zijn. De wind is wat gaan liggen, dus ze hebben het nu iets makkelijker op de baan, naar het schijnt.

Geintje, kom op nou!

Jason Day er weer dichtbij, dat wordt nog interessant. Bernhard Langer er ook dichterbij, dat zou helemaal wat zijn. De wind is wat gaan liggen, dus ze hebben het nu iets makkelijker op de baan, naar het schijnt.
Jammer van die ene triple bogey. Maar hij pakt het daarna goed op en speelt een zeer solide back nine met 0 bogeys en 1 birdie waar velen instortten. Hij is nu ook weer de beste Spanjaard. Niet slecht voor een rookie. Ik las dat er zelfs maar 8 rookies eerder de cut gehaald hebben (is dat trouwens echt waar? Lijkt me bijna niet te kunnen kloppen).
Ja, Langer, dat zal toch niet...ik ga voor Spieth maar Day kan ook nog. Laten we ook Rose (over een goede back nine gesproken) noemen want die staat gewoon keurig op plek 13.
Dit is toch een prachtig plaatje:

Ja, Langer, dat zal toch niet...ik ga voor Spieth maar Day kan ook nog. Laten we ook Rose (over een goede back nine gesproken) noemen want die staat gewoon keurig op plek 13.
Dit is toch een prachtig plaatje:

- InnerHarbour
McIlroy kon het gister geen moment waarmaken, had geen controle over zijn driver en met zijn korte ijzers, normaal één van zijn sterke wapens had hij geen gevoel, of te lang of te kort.
Ik wordt helemaal gek van die dominee's zoon Spieth en zijn getreuzel. Die gozer is 22, als hij 35 is speelt hij nog trager dan Jim Furyk. Weer wegstappen, weer overleggen met de caddie, weer kijken, weer wegstappen, hit the fucking ball asshole!
Ik wordt helemaal gek van die dominee's zoon Spieth en zijn getreuzel. Die gozer is 22, als hij 35 is speelt hij nog trager dan Jim Furyk. Weer wegstappen, weer overleggen met de caddie, weer kijken, weer wegstappen, hit the fucking ball asshole!
YNWA
haha, het is inderdaad wel een beetje een dooie, die Spieth. Maar die jongen kon weleens een tijd aan de top blijven, hij lijkt er stabiel genoeg voor, maar sensationeel is het allemaal niet. 1 Slag voor op SMYLIE Kaufman. Seriously??? Wie noemt zijn kind nou Smylie?!
Kon nog een leuke finale worden maar ik denk toch dat Spieth het gaat winnen.
Kon nog een leuke finale worden maar ik denk toch dat Spieth het gaat winnen.
Het was wel toepasselijk geweest als de ouders van Rafa dat hadden gedaan.Ferry schreef:1 Slag voor op SMYLIE Kaufman. Seriously??? Wie noemt zijn kind nou Smylie?!
- InnerHarbour
Sandro_Calaaabro schreef:Het was wel toepasselijk geweest als de ouders van Rafa dat hadden gedaan.Ferry schreef:1 Slag voor op SMYLIE Kaufman. Seriously??? Wie noemt zijn kind nou Smylie?!

Die Smylie heeft een broer en die golft ook en zijn naam is, I kid you not: LUCKIE!

ESPNThe answer is pretty simple, really. Carter Smylie Kaufman, 15, was named after their grandmother's cousin, Smylie Gebhart, while Connor Luckie Kaufman, 13, was named for their great-grandfather, Austin Luckie Shipman.
YNWA
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Nu nog maar 3.
-
- AT Toto winner 15/16
Nu nog maar 1 voor.
-
- AT Toto winner 15/16
Bizar weer in het water en de slag daarna in de bunker. In een half uur tijd van 5 slagen voor naar 3 slagen achter.
Ah, is (uiteraard) weer live bij Ziggo op Kanaal 14. Mooi om vannacht nog even te kijken.
Zal pijn doen bij Spieth, twee weken terug al zijn nr 1 klassering op de wereld ranglijst kwijt en nu hier zijn voorsprong verspelen.

Zal pijn doen bij Spieth, twee weken terug al zijn nr 1 klassering op de wereld ranglijst kwijt en nu hier zijn voorsprong verspelen.