Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Nah, Everton was vooral matig en opportunistisch. Man U wilde wel, viel wel dapper en energiek aan - een verbetering ten opzichte van eerdere wedstrijden -, maar wat een onrust en gehaastheid, waardoor het dan rond de 16 mis ging. En de gebruikelijke defensieve lapses, waardoor Everton een paar gevaarlijke kansen kreeg (de reflexen van De Gea waren weer weergaloos). Aanvallend werd ook geregeld de snelheid eruit gehaald met wéér een kort tussenpassje.
Ze willen wel tici-taca spelen, maar het is meer going through the motions dan nuttig.
Op Red Café is Blind met flinke meerderheid uitgeroepen tot MOTM. Hij had Lukaku behoorlijk onder controle.
Ze willen wel tici-taca spelen, maar het is meer going through the motions dan nuttig.
Op Red Café is Blind met flinke meerderheid uitgeroepen tot MOTM. Hij had Lukaku behoorlijk onder controle.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ach, gut.But for the third match in a row we don't get a 100% penalty - Stoke City away, Liverpool at home, and today two penalties. The big one is when Sadio mane's shot hits Danny Simpson and it is a red card and a penalty. "If it is not a handball, it is a goal. I don't know what they are doing.

De commentatoren vonden het geen penalty.
Mane schoot tegen de verdediger aan. Had hij maar beter moeten mikken. Slecht gedaan van Mane.
Ik vind Koe een tactisch sterke trainer. Jammer dat hij zo zeurt.
Die tweede was een keiharde penalty hoor. Arm was halve meter van het lijf. 100%.Yopi schreef:Ach, gut.But for the third match in a row we don't get a 100% penalty - Stoke City away, Liverpool at home, and today two penalties. The big one is when Sadio mane's shot hits Danny Simpson and it is a red card and a penalty. "If it is not a handball, it is a goal. I don't know what they are doing.![]()
Mane schoot tegen de verdediger aan. Had hij maar beter moeten mikken. Slecht gedaan van Mane.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die van Mane?
Van een tweede weet ik niets. Was dat na de goal? Toen scheen de zon en zat ik lekker buiten.
Van een tweede weet ik niets. Was dat na de goal? Toen scheen de zon en zat ik lekker buiten.

Iets van 73ste minuut.Yopi schreef:Die van Mane?
Aha. Dat heb ik dus niet gezien.
Wie verwacht dat Leicester het níet redt?
Wie verwacht dat Leicester het níet redt?
Engeland en Schotland
Het zijn steeds krappe overwinninkjes, maar ze tellen wel. En zo langzerhand blijven er voor de anderen te weinig wedstrijden over. Ik geloof er wel in. Leuk!
Het scheelde weinig of die Simpson breekt z'n hand zo z'n best deed hijzeux schreef:Die tweede was een keiharde penalty hoor. Arm was halve meter van het lijf. 100%.Yopi schreef: Ach, gut.![]()

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Het is z'n werk, het gaat om een seizoen hard werken voor z'n club en zichzelf. Hem wordt door incompetentie van anderen een professioneel belangrijk resultaat door de neus geboord. Dat maakt niet blij... Zeker niet kort na dat moment van teleurstelling. Ik heb er wel begrip voor, mensen reageren verschillend in zulke situaties. Bij hem moet het er blijkbaar effe uit en hij moet het benoemen.Yopi schreef: Ik vind Koe een tactisch sterke trainer. Jammer dat hij zo zeurt.
Hij doet het daar knap, vind ik. Bescheiden middelen, prima prestaties en met heel behoorlijk veldspel. Spurs en West Ham spelen leuk voetbal, maar ik vind Southampton ook vaak goed spel op de mat leggen. En Leicester geeft dit niet mee weg, toch?! Ze grossieren de laatste tijd in 1-0 en 0-1 voor mijn gevoel. Meisterschaftlich.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Leicester
Uit: Sunderland, Chelsea en ManUtd
Thuis:West Ham, Everton en Swansea
Arsenal
Uit: West Ham United, Sunderland, ManCity
Thuis: Crystal Palace, WBA, Norwich, Aston Villa
Spurs
Uit: Stoke, Chelsea, Newcastle
Thuis: ManUtd, WBA, Southampton
Gezien het programma denk ik dat Arsenal een grotere kans heeft om Leicester bij te halen dan Spurs maar het lijkt me toch wel dat Leicester het gaat halen.
Arsenal
Spurs
Gezien het programma denk ik dat Arsenal een grotere kans heeft om Leicester bij te halen dan Spurs maar het lijkt me toch wel dat Leicester het gaat halen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Tja counterploegje met een Italiaanse trainer, onder Mourinho speelde Chealse op dezelfde manier en werd erom verketterd, nu het Leicester is vindt het gros het "helmaal geweldig".wimpey schreef:Ze grossieren de laatste tijd in 1-0 en 0-1 voor mijn gevoel. Meisterschaftlich.

Ja ja ik weet het een ander budget, maar het gaat om de spelopvatting.
YNWA
Ze hebben dezelfde spelopvatting als Chelsea onder Maureen. Maar wel een wat ander budget he.InnerHarbour schreef:
Tja counterploegje met een Italiaanse trainer, onder Mourinho speelde Chealse op dezelfde manier en werd erom verketterd, nu het Leicester is vindt het gros het "helmaal geweldig".![]()

Leicester is simpelweg de beste ploeg. Goed georganiseerd, gedisciplineerd. Vakwerk van Ranieri. En ze hebben met Vardy, Kanté en Mahrez 3 van de beste spelers van de PL. Ik vind het prachtig, wanneer Leicester de PL wint is het een van de grootste upsets in het mondiale voetbal ever.
Leicester voetbalt naar de mogelijkheden. Dat vind ik echt compleet iets anders. Bovendien spelen ze niet vies en laten ze ook gewoon leuk voetbal zien.InnerHarbour schreef:Tja counterploegje met een Italiaanse trainer, onder Mourinho speelde Chealse op dezelfde manier en werd erom verketterd, nu het Leicester is vindt het gros het "helmaal geweldig".wimpey schreef:Ze grossieren de laatste tijd in 1-0 en 0-1 voor mijn gevoel. Meisterschaftlich.![]()
IK GELOOF!!!!!!
Schitterend dat die Jamaicaanse CV z'n eerste van het seizoen maakt als de usual suspects een keer niet scoren. Paar seizoenen geleden gekocht voor ongeveer een miljoen pond 

- InnerHarbour
En gelijk staan er twee klaar om mijn punt te bewijzen.
Een Italiaan en een Portugees beide komen uit een voetbalcultuur waar winnen het enige is dat telt, hoe boeit niet, beide laten hun teams zo spelen, de een is een klootzak en de ander niet.

Een Italiaan en een Portugees beide komen uit een voetbalcultuur waar winnen het enige is dat telt, hoe boeit niet, beide laten hun teams zo spelen, de een is een klootzak en de ander niet.

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma apr 04, 2016 10:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Arsenal krijgt City nog. De andere meer subtoppers maar geen toppers meer.Raymon schreef:Leicester
Arsenal
Spurs
De Spurs moeten komend weekend van MU winnen, anders zijn ze weg.
Wanneer Liverpool met het spel van Leicester 7 punten los zou staan, zou je het dan ook veroordelen?InnerHarbour schreef: Een Italiaan en een Portugees beide komen uit een voetbalcultuur waar winnen het enige is dat telt, hoe boeit niet, beide laten hun teams zo spelen, de een is een klootzak en de ander niet.
Natuurlijk niet. Dat mag je een subtopper niet kwalijk nemen.wimpey schreef:Wanneer Liverpool met het spel van Leicester 7 punten los zou staan, zou je het dan ook veroordelen?InnerHarbour schreef: Een Italiaan en een Portugees beide komen uit een voetbalcultuur waar winnen het enige is dat telt, hoe boeit niet, beide laten hun teams zo spelen, de een is een klootzak en de ander niet.

Grote clubs, met over het algemeen meer middelen en meer kwaliteit, moeten een manier vinden om zo'n counterploeg te slachten.
- InnerHarbour
Kan je, je nog herinneren hoe ik dacht over het spel van Oranje op het afgelopen WK? Ik denk dat je daarin het antwoord vindt Wim. Een wedstrijd uit bij een topploeg zo spelen, niks mis mee, maar een heel seizoen tegen alles en iedereen, no fucking way.wimpey schreef:Wanneer Liverpool met het spel van Leicester 7 punten los zou staan, zou je het dan ook veroordelen?InnerHarbour schreef: Een Italiaan en een Portugees beide komen uit een voetbalcultuur waar winnen het enige is dat telt, hoe boeit niet, beide laten hun teams zo spelen, de een is een klootzak en de ander niet.
YNWA
Leicester City 366 dagen geleden 7 punten verwijderd van een veilige plek. Dan is het nu natuurlijk hartstikke knap dat je 7 punten los staat. Kan je de hele tijd roepen dat ze counteren maar ik heb ze ook gewoon teams overhoop zien spelen.
Mourinho wilde counteren met Chelsea (nadat ze er een miljard in hadden gepompt) en met Madrid, wat vroeger een prachtige club was. Daar zit het verschil.
Wat snap je niet? Of wil je het niet snappen omdat de echte mannen van de topploegen voor lul staan?
Mourinho wilde counteren met Chelsea (nadat ze er een miljard in hadden gepompt) en met Madrid, wat vroeger een prachtige club was. Daar zit het verschil.
Wat snap je niet? Of wil je het niet snappen omdat de echte mannen van de topploegen voor lul staan?

IK GELOOF!!!!!!
Die staan zeker voor lul.
Ik lees steeds dat het héél moeilijk is om de PL te winnen. Maar Leicester is echt geen wonderploeg.

Ik lees steeds dat het héél moeilijk is om de PL te winnen. Maar Leicester is echt geen wonderploeg.
Hoe bewijs ik jouw punt dan? Ik geef aan dat er andere spelers opstaan als de gebruikelijke uitblinkers dat even niet doen. Dat is een teken dat het een goed team is en niet leunt op slechts een aantal spelers.InnerHarbour schreef:En gelijk staan er twee klaar om mijn punt te bewijzen.![]()
- InnerHarbour
Er is er maar 1 die het niet begrijpt en dat ben jij Rishi, het gaat er niet om hoeveel een club kan besteden, en Leicester kan genoeg besteden maar hier wordt dat simpele feit gemakshalve even onder het vloerkleed geveegd omdat zoiets nu niet uitkomt, maar hoe die trainer ze laat spelen en dat is in beide voorbeelden gelijk, dat jij dat aan de ene kant goedkeurt en dan de andere kant veroordeeld, zegt veel meer over jou dan over mij.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma apr 04, 2016 11:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
Geloof me Sandro, het gaat niet altijd over jou.Sandro_Calaaabro schreef:Hoe bewijs ik jouw punt dan? Ik geef aan dat er andere spelers opstaan als de gebruikelijke uitblinkers dat even niet doen. Dat is een teken dat het een goed team is en niet leunt op slechts een aantal spelers.InnerHarbour schreef:En gelijk staan er twee klaar om mijn punt te bewijzen.![]()

YNWA