Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

wimpey

Re: Danny Blind, de nieuwe bondscoach

Bericht door wimpey » vr mar 25, 2016 9:39 pm

Er staan er achterin 3 op lijn tegen 1. Die 3 dekken niet door. En hij begon met 2 statische sleutelhangers op het middenveld, die continu hun man laten lopen. Lijkt me logisch dat bewegingsmachine Frankrijk er overheen dendert. Helemaal niet erg dat je minder bent dan de Fransen, maar om dan zo vernederd te worden... Blind bewijst weer eens incapabel te zijn.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr mar 25, 2016 9:45 pm

wimpey schreef:Er staan er achterin 3 op lijn tegen 1. Die 3 dekken niet door. En hij begon met 2 statische sleutelhangers op het middenveld, die continu hun man laten lopen. Lijkt me logisch dat bewegingsmachine Frankrijk er overheen dendert. Helemaal niet erg dat je minder bent dan de Fransen, maar om dan zo vernederd te worden... Blind bewijst weer eens incapabel te zijn.
Hij snapt er echt niks van. Altijd die interessantdoenerij als ie z'n keuzes kenbaar maakt, maar hij verliest altijd. Bij Ajax en nu weer bij Oranje. Waarom gooit ie zelf de handdoek niet eens.
Whitey on the moon.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mar 25, 2016 9:50 pm

Ik las dat Van Gaal TD bij de KNVB wordt. Dan zit Blind gebakken.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mar 25, 2016 10:00 pm

Dus gooit ie het in de rust maar om. Waarom mag bondscoach jr. blijven staan, die jongen stond continu verkeerd. Nu maar handballen dan. Ik hoop voor het Nederlands voetbal dat les Bleus er nog 6 maakt.

Iniesta

Bericht door Iniesta » vr mar 25, 2016 10:04 pm

Snapte de positie van blind jr niet, in zo'n systeem is hij de ideale vrij man die kan doorschuiven als het kan

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr mar 25, 2016 10:10 pm

Memphis verwend snertjong.
Whitey on the moon.

Sandro

Bericht door Sandro » za mar 26, 2016 8:11 am

Goh, speelde Oranje gisteren? Was me heeeeel toevallig gelukkig ontgaan :smallgrin.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mar 26, 2016 8:23 am

Zo te horen was het een prima beslissing om na 15 minuten naar het golf te gaan.

Eerste helft een wanvertoning van Oranje'
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » za mar 26, 2016 8:34 am

Wie gaat er nou zitten kijken naar een oefenpotje van het Nederlands elftal dat is uitgeschakeld voor het EK waar notabene de rest van Europa wel aan mee mag doen (ok, Malta niet)....Het niveau is om van te huilen en het gaat he-le-maal nergens om. Waste of Time.

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 26, 2016 9:24 am

Nul perspectief met deze bondscoach. De KNVB houdt zichzelf voor de gek. Vrijwel ieder ander zou een beter Oranje op de been krijgen. Je bent wel een enorme pannenkoek wanneer je een formatie als voor rust neerzet. Geen enkele druk op de bal en een zeer 'lang' elftal.

Skampie

Bericht door Skampie » za mar 26, 2016 9:44 am

Ik kan me ook serieus niet voorstellen dat spelers nu graag voor Oranje spelen.
Deze potjes zijn zinloos nu... Ik zou me veel meer willen richten op mijn club aan het einde competitie dan luisteren naar een Bondscocach die zichzelf veel te serieus neemt

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za mar 26, 2016 1:34 pm

wimpey schreef:Nul perspectief met deze bondscoach. De KNVB houdt zichzelf voor de gek. Vrijwel ieder ander zou een beter Oranje op de been krijgen. Je bent wel een enorme pannenkoek wanneer je een formatie als voor rust neerzet. Geen enkele druk op de bal en een zeer 'lang' elftal.
"Maar goed, dat weet je."

Kansloze trainer. Blind snapt er helemaal niets van. :aai.gif:

zeux

Bericht door zeux » za mar 26, 2016 1:53 pm

Ik krijg een enorm 'begin jaren tachtig' gevoel bij deze groep spelers. Het is het net niet. Maar ja, of er ooit nog generaties '74/'88/'95/'10 gaan komen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.

Bericht door Le T. » za mar 26, 2016 3:32 pm

zeux schreef:Ik krijg een enorm 'begin jaren tachtig' gevoel bij deze groep spelers. Het is het net niet. Maar ja, of er ooit nog generaties '74/'88/'95/'10 gaan komen?
Generaties hangen in Nederland altijd maar om een paar spelers, Nederland heeft altijd een paar zwakke plekken en in goede generaties dan een paar topspelers, en een paar er tussenin. Des te ernstiger is het dat de doorontwikkeling van een aantal spelers mislukt of gestokt is, of zelfs helemaal niet meer ten bate van het Nederlands elftal komt.

Maar op zich zou je in 2018 of 2020 best aan kunnen komen met Strootman, Tete, Bazoer, Klaassen, Kishna, Ziyech, Depay, Bruma, De Vrij, Wijnaldum, Sinkgraven, Van de Beek, Janmaat, Sinkgraven, Janssen, Van de Beek en Willems indien die zich normaal door ontwikkelen. Dan heb je betere spelers dan in 2014.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za mar 26, 2016 3:43 pm

Ziyech heeft voor Marokko gekozen. Maar belangrijker: er zitten nauwelijks grote aanvallende talenten in je opsomming. En dié maakten in het verleden het verschil voor de "grote" lichtingen.

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 26, 2016 4:54 pm

Je hebt Robben wel nodig natuurlijk. Die trok in Brazilië 2 of 3 man van de tegenstander. Maar het zou al enorm helpen wanneer je een bondscoach had die een plan zou hebben en spelers zou overtuigen met z'n vakmanschap. Gedegen veldbezetting, defensieve organisatie en spelers op de voor hen juiste plek, omringd door spelers met complementaire kwaliteiten. Blind doet maar wat, dat deed ie bij Ajax ook al. Iedere dag die hij nog in functie is, is vergooide tijd.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za mar 26, 2016 8:25 pm

Zoals het een groot bondscoach betaamt, gaat Schol voor zijn spelers staan:

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/648 ... jpen-.html

Sandro

Bericht door Sandro » za mar 26, 2016 9:11 pm

zeux schreef:Ik krijg een enorm 'begin jaren tachtig' gevoel bij deze groep spelers. Het is het net niet. Maar ja, of er ooit nog generaties '74/'88/'95/'10 gaan komen?
Volgens mij zijn dat geen generaties. Je noemt jaartallen en daar hoort een bepaald team bij, dat weer uit verschillende generaties bestaat. Tussen 95 en 10 bijvoorbeeld zijn er natuurlijk ook een flink aantal Nederlanders geweest die op het hoogste podium (champions league) prima gepresteerd hebben.

Wat wel zo is dat er een gat ontstaat wanneer bepalende spelers afscheid nemen. Dan staan de volgende bepalende spelers vaak niet ineens klaar.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 29, 2016 8:47 am

Vanavond doen Milner en 'de wandelaar' mee tegen Nederland, Hodgson zal gedacht hebben, tegen dat C-land kan ik wel wat proberen.
YNWA

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di mar 29, 2016 9:03 am

wimpey schreef:Je hebt Robben wel nodig natuurlijk. Die trok in Brazilië 2 of 3 man van de tegenstander. Maar het zou al enorm helpen wanneer je een bondscoach had die een plan zou hebben en spelers zou overtuigen met z'n vakmanschap. Gedegen veldbezetting, defensieve organisatie en spelers op de voor hen juiste plek, omringd door spelers met complementaire kwaliteiten. Blind doet maar wat, dat deed ie bij Ajax ook al. Iedere dag die hij nog in functie is, is vergooide tijd.
Eens. Met de spelers die Nederland heeft kun je een representatief elftal opstellen. Geen wereldtop, maar een zwakke coach zal een team nog verder de put in duwen. Wat nu gebeurd dus. De man heeft geen idee. Interessant lopen blaten op een persconferentie en vervolgens na 14 minuten, 2 goals incasseren tegen Frankrijk. Die gasten lachten zich dood.

By the way, had niemand even kunnen afspreken dat in de eerste 15 minuten even geen gas moest worden gegeven zodat het eerbetoon aan Johan niet in het water zou vallen? :1evil.gif:
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 29, 2016 9:35 am

GangstaRiB schreef:
wimpey schreef:Je hebt Robben wel nodig natuurlijk. Die trok in Brazilië 2 of 3 man van de tegenstander. Maar het zou al enorm helpen wanneer je een bondscoach had die een plan zou hebben en spelers zou overtuigen met z'n vakmanschap. Gedegen veldbezetting, defensieve organisatie en spelers op de voor hen juiste plek, omringd door spelers met complementaire kwaliteiten. Blind doet maar wat, dat deed ie bij Ajax ook al. Iedere dag die hij nog in functie is, is vergooide tijd.
Eens. Met de spelers die Nederland heeft kun je een representatief elftal opstellen. Geen wereldtop, maar een zwakke coach zal een team nog verder de put in duwen. Wat nu gebeurd dus. De man heeft geen idee. Interessant lopen blaten op een persconferentie en vervolgens na 14 minuten, 2 goals incasseren tegen Frankrijk. Die gasten lachten zich dood.

By the way, had niemand even kunnen afspreken dat in de eerste 15 minuten even geen gas moest worden gegeven zodat het eerbetoon aan Johan niet in het water zou vallen? :1evil.gif:
Er klopte misschien niet veel van maar kom op... hoe ze staan te dekken bij de corner kan je een coach echt niet kwalijk nemen hoor. Of dat Klaassen een hele domme overtreding maakt..
IK GELOOF!!!!!!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di mar 29, 2016 9:55 am

Geen idee waarom NL deze vriendschappelijke wedstrijden speelt. Alsof de spelers nog niet genoeg wedstrijden in de benen hebben. Het zal wel afgesproken zijn voordat Oranje zich niet kwalificeerde, maar zeg het dan af.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di mar 29, 2016 10:23 am

Geld, MT.

Teams die naar het EK gaan kunnen vertrouwen tanken tegen Oranje.

Als ze Cruijff hadden willen eren hadden ze beter een goede wedstrijd op de mat kunnen leggen. Cruijff was oerchauvinistisch en vond het erg vervelend als Oranje verloor.

Sandro

Bericht door Sandro » di mar 29, 2016 11:10 am

Yopi schreef:Teams die naar het EK gaan kunnen vertrouwen tanken tegen Oranje.
Dat is een erg pijnlijke maar wel terechte uitspraak.

Ik denk dat ik vanavond wel (even) ga kijken, maar dan puur om te zien hoe Engeland speelt.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 29, 2016 11:51 am

Ja Sandro, het kan verkeren hè, van kwart/halve finales en zelfs winnen naar een speelbal voor andere en zoals al eerder aangegeven zie ik het zeker de komende 10 jaar niet veranderen. Ik fietste vorige week langs voetbalvelden in Den Haag en wat zie je? Zeker 80% van de velden is kunstgras en het worden er elk jaar meer omdat de sport in dit land niks mag kosten. We kweken generatie na generatie zaalvoetballers, technisch begaafd op een fijne ondergrond.
YNWA

Plaats reactie