P5 wil zeggen dat ons aller Max morgen vanaf de 5e positie start, helaas achter Hamilton, Rosberg, Vettel en Raikkonen...Daar kun je mee thuis komen, toch?
FYI, de race begint om 6.00 uur morgenochtend.

Moderator: mods
Nou, daar heb je zeker gelijk in. Er zitten een paar hele mooie tussen.Ramona schreef: Edit...en volgens mij misstaan de racedames, lees GEEN pitspoezen...ook niet in het mooie sportvrouwendraadje...
Hooguit in een Ajax pyjama.Iniesta schreef:Sterke start van Verstappen.
Ook opvallend, Olaf mol die Verstappen interviewt met Verstappen.nl als reclame op z'n shirt., kan van Gelder in het vervolg ook niet in Ajax shirt de interviews doen?
Dan had je de vriendin van (ex?) AT forumlid Siemen eens moeten tegenkomen. Speelt zelf hockey maar die hoor je over bijna niets anders dan Formule I. Hakkinen en Raikkonen waren altijd haar favorieten dus Ferrari de duivel.InnerHarbour schreef:BTW, je bent de enige vrouw die ik 'ken' die ik ooit over autosport hoor.
Mogelijk was het ook een 'truc' van Sainz. Verstappen had naar eigen zeggen al 5 of 6 keer tegen het team gezegd dat zijn banden niet meer god waren, dat ze over moesten stappen op een ander setje en toen opeens dook Sainz, die ronden achtereen de deur wist dicht te houden voor Lewis Hamilton als een speer de pits in.Monkey Tonk schreef:De problemen bij de pitstop waren niet echt de schuld van het team, want ze hadden hem niet binnengeroepen. Had waarschijnlijk te maken met de nieuwe voorschriften die bijna geen communicatie meer toelaten tussen coureur en team.
Wat ik ervan begrepen heb ging het mis met een stop en lagen zijn banden nog in een ander pakhuis of zoiets?Cruijff schreef:IH klim er morgenochtend maar weer even in met hoe onsympathiek je hem vindt.
Klopt, de gozer die zijn linker achterwiel zou doen had hem nog niet bij zich. Of deed er in ieder geval minimaal 6 tot 8 tellen te lang over (gemiddelde pitstop staan ze 2,8 seconden stil.) Kan natuurlijk gebeuren.InnerHarbour schreef:Wat ik ervan begrepen heb ging het mis met een stop en lagen zijn banden nog in een ander pakhuis of zoiets?Cruijff schreef:IH klim er morgenochtend maar weer even in met hoe onsympathiek je hem vindt.![]()
Kun je de waarheid niet aan? Het is heel normaal om de beide rijders van hetzelfde team met elkaar te vergelijken, hebben we vorig seizoen ook geregeld gedaan. Vorig jaar begon ie ook al zo kut aan het seizoen.Iniesta schreef:Kille cijfers: sneue reactie BZ-inhoudelijke toevoeging BZ 1-0