FC Twente

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: FC Twente

Bericht door Yopi » zo mar 20, 2016 2:15 pm

Dat toptalent is een domme jongen. Snap dat nou! :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 20, 2016 2:25 pm

Yopi schreef:Dat toptalent is een domme jongen. Snap dat nou! :hypocrite.gif:
Minzaam: 'Het had veel sneller kunnen gaan, Van Basten is een mooie naam, maar geen toptrainer. Hij heeft zich bij AZ gerealiseerd dat-ie er niet geschikt voor is. Dat had hij al bij Heerenveen moeten doen. Nu is hij toch weer assistent bij Oranje. Als je mensen kent of een grote naam hebt, kom je altijd wel weer aan de bak. Bij mij telt kwaliteit.
Voor brokkenpiloot Blind geldt hetzelfde. Iemand die zich op deze manier uitspreekt komt natuurlijk niet in aanmerking voor Oranje. B&B staan buiten de realiteit...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mar 20, 2016 2:49 pm

Twee grote namen, maar buiten het vaderlandse circuitje komen ze niet aan de bak.

Ziyech daarentegen gaat het wél maken in het buitenland, als hij zo doorgaat.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 20, 2016 11:00 pm

Het is not done om Blind en Bassie op hun merites te beoordelen bij Egbers. Dan krijg je met Jansma te maken. :excited.gif: Ga die Oostveen met deze pannenkoeken nou echt de kwalificatie in??

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mar 20, 2016 11:04 pm

Yep, want hij is zelf een pannenkoek.

Mano

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 9:01 am

Wat een gelul!

Ziyech zat bij de groep, raakt geblesseerd, wordt 1x niet opgeroepen en kiest daarom direct voor Marokko.
En dat is allemaal de schuld van Bassie en Scholletje :excited.gif:

Hou toch op!!
Zijn eigen karakter zit hem in de weg, zelfde geldt voor Tannane.
Als je echt voor Ned wilt voetballen, dan weet je dat je kans komt, ga je niet voor 't eerste de beste verzoek van Marokko voor Marokko kiezen. Zo'n keuze kies je vanuit rancune. 'je hebt je kans gehad, Bassie' en daarna verwijten dat Bassie rancune heeft.... Pot - ketel verhaal.
Het bekende misplaatste Marokkaanse 'respect'. Verwachten dat de hele wereld het jou geeft maar het zelf niemand geven.

Je zal altijd een lul van een trainer treffen ergens in je carrière, dan kan je ook niet meer van land wisselen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 21, 2016 9:22 am

Be that as it may Mano, zou Marokko veel zwakker zijn dan Oranje op dit moment? :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 21, 2016 9:27 am

Mano schreef: Ziyech zat bij de groep, raakt geblesseerd, wordt 1x niet opgeroepen en kiest daarom direct voor Marokko.
Kijk voor de grap effe wie er allemaal wel werden en worden opgeroepen. Karsdorp, Locadia, Dijks, zelfs Kramer was 'interessant'!! :excited.gif:

Ziyech heeft een kritisch interview over de niet aanwezige trainerscapaciteiten van Bassie gegeven. Dus is Bassie op z'n jongeheer getrapt en dat moet er dan tijdens zo'n persco even uit. Blind had (uiteraard) een aalglad excuus paraat, Ziyech speelde even niet op 10 bij Twente, dus...

Ze wilden die jongen gewoon niet, maar dat durven ze niet openlijk te zeggen. Met als gevolg dat een van de beste spelers in NL voor Marokko kiest. Jammer voor het Nederlands voetbal.

Mano

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 9:30 am

InnerHarbour schreef:Be that as it may Mano, zou Marokko veel zwakker zijn dan Oranje op dit moment? :hypocrite.gif:
Ja,
Marokko kan best redelijke spelers hebben, samenspel lukt daar niet. Niemand geeft respect dus krijgt de bal niet :ajaxsmiley.gif:

Daarnaast ben je voor de grote competities meteen 'vervelend' omdat je aan de Afrika cup meedoet.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 9:41 am

wimpey schreef:
Mano schreef: Ziyech zat bij de groep, raakt geblesseerd, wordt 1x niet opgeroepen en kiest daarom direct voor Marokko.
Kijk voor de grap effe wie er allemaal wel werden en worden opgeroepen. Karsdorp, Locadia, Dijks, zelfs Kramer was 'interessant'!! :excited.gif:

Ziyech heeft een kritisch interview over de niet aanwezige trainerscapaciteiten van Bassie gegeven. Dus is Bassie op z'n jongeheer getrapt en dat moet er dan tijdens zo'n persco even uit. Blind had (uiteraard) een aalglad excuus paraat, Ziyech speelde even niet op 10 bij Twente, dus...

Ze wilden die jongen gewoon niet, maar dat durven ze niet openlijk te zeggen. Met als gevolg dat een van de beste spelers in NL voor Marokko kiest. Jammer voor het Nederlands voetbal.
Dus je wordt 1x niet gekozen, kiest gelijk voor Marokko. Wow wat is je liefde voor NL dan groot zeg?
Wordt 1x door Bassie op de bank gezet bij Heereveen en kotst Bassie gelijk uit in de volkskrant. Wie heeft er nou rancune????

Hij zegt het zelf: ik ben een moeilijk mannetje. irritante uitspraak trouwens, want dat is een vrijbrief voor jezelf om bijgoochem te doen wanneer je wilt. 'Ik zei toch dat ik een moeilijk mannetje was?"

Ja, ze hadden hem 2 minuten kunnen geven, had ie 1 cap op zijn naam. Kon meneertje niet op wachten....
nou dan is het een keuze met het hart of een keuze uit rancune. Denk zelf het 2de.
Ten tijde van Hiddink speelde hij ook al aardig, hoor ik niemand over... Waarom heeft Hiddink hem dan geen cap gegeven?

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma mar 21, 2016 9:58 am

Ten tijde van Hiddink speelde hij ook al aardig, hoor ik niemand over... Waarom heeft Hiddink hem dan geen cap gegeven?
De vraag stellen is 'm beantwoorden: Blind!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mar 21, 2016 12:04 pm

Ziyech heeft gelijk, Bassie en Schol zijn als trainer mislukt. Ze teren op hun naam.

In hun plaats zou ik de beste spelers kiezen. Maar Bassie vond Ziyech blijkbaar geen aardige jongen.

Er heerst geen topsportmentaliteit meer in het Nederlandse voetbal. Het is ons kent ons.

Mano

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 12:22 pm

Ik zeg niet dat Bassie en Blind goeie trainers zijn, in tegendeel zelfs... maar om Ziyech keuze volledig op hun bordje te leggen gaat me te ver. je keuze laten afhangen aan een 'tijdelijke' coach :confused.gif: zegt eigenlijk alles over zijn liefde voor NL.

Fine with me!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mar 21, 2016 12:32 pm

Ik beweer ook niet dat het hun schuld is. Maar blijkbaar vinden ze het ook geen probleem. Die Ziyech is immers een domme jongen.

Zo denigrerend over een speler praten, moet een bondscoach dat doen?

Mano

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 12:40 pm

Nee daarmee tonen ze nogmaals aan geen goede trainers te zijn. Dat soort uitspraken doe je niet.

maar neemt niks weg van de keuze van Ziyech en die keuze wordt wel volledig bij ze neergelegd en dat vind ik te makkelijk. Ze hebben er vrede mee omdat je er niks aan kan veranderen. Hele discussie is huilen in het bos...doelloos

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 21, 2016 12:49 pm

Die jongen heeft door z'n roots 2 mogelijkheden. Hij kiest voor de sportief en commercieel minst interessante. De aanwezigheid van Bassie??

Zonder hoor, want Ziyech is een match winner.

Mano

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 12:58 pm

wimpey schreef:Die jongen heeft door z'n roots 2 mogelijkheden. Hij kiest voor de sportief en commercieel minst interessante. De aanwezigheid van Bassie??

Zonder hoor, want Ziyech is een match winner.
Dan is het toch een lul voor zichzelf? :confused.gif:
Bassie is met 6maanden weg!

Had ie zelf ook kunnen bedenken, domme jongen zeg!! :biggrin.gif:

of zegt zijn hart ECHT dat ie voor Marokko wil voetballen....

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mar 21, 2016 1:03 pm

Bassie met zes maanden weg? Mwah...

Van Blind kom je moeilijk af. Die man heeft geen eergevoel. Anders was hij wel opgestapt. En blijkbaar voelt Bassie zich ook nergens verantwoordelijk voor.

Het is allemaal de schuld van HB Guus. :biggrin.gif:

Zal best dat Ziyech een lastige jongen is. Hij zegt het immers zelf. De vraag is: hoe schat je hem in? Het Nederlandse voetbal bulkt op dit moment niet van het talent.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 21, 2016 1:05 pm

Mano schreef: Bassie is met 6maanden weg!
Nee hoor, de KNVB heeft het vertrouwen in deze staf meermaals uitgesproken. Misschien zien we Ziyech wel op het WK en Oranje niet. Kan maar zo.

Mano

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 1:11 pm

Zoals Ziyech presteert de afgelopen maanden zou hij nu echt wel bij de selectie hebben gezeten. Ook onder Blind/Bassie. Die minuten waren nu gekomen. 1 wedstrijd later dan verwacht. WOW....

Als je je hele leven voetbalt, weet je dat coaches komen en gaan.
Laat je NL echt vallen om Bassie of zat NL zo en zo al niet zo diep?

Goeie voetballer met veel potentie. We zullen zien waar ie terecht komt.
Als ie elke keer opstapt als ie een Bassie tegen komt, gaat ie veel clubs verslijten

Mano

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 1:12 pm

wimpey schreef:
Mano schreef: Bassie is met 6maanden weg!
Nee hoor, de KNVB heeft het vertrouwen in deze staf meermaals uitgesproken. Misschien zien we Ziyech wel op het WK en Oranje niet. Kan maar zo.

Alles kan! :excited.gif:
Blind kan ook Weltmeister worden over 4 jaar

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma mar 21, 2016 1:15 pm

Mano schreef:Blind kan ook Weltmeister worden over 4 jaar
Jij denkt dat daar meer dan nul procent kans op is?

Mano

Bericht door Mano » ma mar 21, 2016 1:19 pm

Ik denk dat hij het WK niet haalt...

maar de kans is groter dan dat ik weltmeister wordt, met 1% maar trouwens :smallgrin.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » ma mar 21, 2016 1:24 pm

Van Basten heeft zich natuurlijk al eerder laten zien als een rancuneus figuur die graag naar machtsmiddelen grijpt bij gebrek aan inhoudelijke autoriteit.

Maar het probleem lijkt mij wel wat groter dan de incompetentie en de karaktergebreken van Blind en Van Basten. Via de media is de selectie van het Nederlands elftal doorgaans een compromis tussen voetbalkwaliteit en de populariteitsverkiezing, al dan niet beinvloedt door persoonlijke belangetjes bij de media. De bondscoach die Sneijder passeert voor Ziyech heeft gewoon een probleem. Kwaliteit is niet het enige criterium.

Zwak staande bondscoaches/bondscoaches met een zwak karakter hebben geen zin in die bak stront, en doen dus even lekker rustig aan met de verjonging.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma mar 21, 2016 1:34 pm

Yopi schreef:Bassie met zes maanden weg? Mwah...

Van Blind kom je moeilijk af. Die man heeft geen eergevoel. Anders was hij wel opgestapt. En blijkbaar voelt Bassie zich ook nergens verantwoordelijk voor.
Inderdaad

Van Oostveen gaat ze er niet uitgooien, die blijven zitten tot 2018. Mogelijk plaatst Nederland zich niet voor 't WK, misschien lukt het wel en dan blijven ze wie weet nog wel tot 2020 of langer op deze KNVB stoel plakken.

Plaats reactie