PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Op tactisch vlak heeft Cocu echt een mega blunder gemaakt met zijn laatste wissel. Zagen jullie hoe gepikeerd Luuk de Jong was?
Ja, Luuk was een van de spelers die dit seizoen penalties gemist heeft, dus om die reden breng je Narsingh in?????
Laat hem dan niet de 8e penalty nemen, sukkel. :P ALS je De Jong vanwege de strapschoppen wisselt, laat Narsingh er dan veel vroeger eentje nemen.... domkop Cocu
Ja, Luuk was een van de spelers die dit seizoen penalties gemist heeft, dus om die reden breng je Narsingh in?????
Laat hem dan niet de 8e penalty nemen, sukkel. :P ALS je De Jong vanwege de strapschoppen wisselt, laat Narsingh er dan veel vroeger eentje nemen.... domkop Cocu
Onzin. De Jong zei zelf dat hij niet meer verder kon en gewisseld wilde worden. Tja, misschien had Cocu beter iemand anders dan Narsingh kunnen inbrengen, maar wie is er bij PSV wel een zekerheidje met de penalties? Alle dragers van het team (Pröpper, Guardado, Moreno, Bruma) hadden er al eentje genomen...
Als Zoet de Gomesfactor bij een van de penalties had gehad, had Narsingh nooit hoeven schieten. Desalniettemin: Hendrix had me een betere wissel geleken dan Luciano. Die jongen heeft zo vaak 'twijfel' als hij tijd krijgt om na te denken. En dan maakt hij fouten.
Of Jozefzoon, schiet me nu te binnen. Narsingh is mentaal een wrak. Ik neem het die jongen natuurlijk niet kwalijk: dat is zijn beperking als voetballer. Enfin, ik ben ondanks de teleurstelling trots op deze ploeg. Bruma is na dit seizoen weg: dat kan niet anders.Wouter schreef:Hendrix viel in de thuiswedstrijd tegen Atletico in en maakte toen meteen enkele ketsers. Lijkt me ook geen zekerheidje voor een strafschop...
Wat die gemiste strafschop betreft. Dit was nummer 8. Die jongen is natuurlijk niet gebracht om een strafschop te nemen. Dan had hij wel bij de eerste 5 gezeten. Maar op een gegeven moment kom je nu eenmaal aan de beurt als niemand mist.
Nil volentibus arduum
Ik neem het Cocu wel kwalijk.generaal schreef:Of Jozefzoon, schiet me nu te binnen. Narsingh is mentaal een wrak. Ik neem het die jongen natuurlijk niet kwalijk: dat is zijn beperking als voetballer.Wouter schreef:Hendrix viel in de thuiswedstrijd tegen Atletico in en maakte toen meteen enkele ketsers. Lijkt me ook geen zekerheidje voor een strafschop...
Die brengt hem binnen de lijnen na 117 minuten en 30 seconden voetbal. Het kan zijn dat ik tussendoor even met mijn ogen geknipperd heb, maar volgens mij heeft hij exact 0 balcontacten gehad.
Dan laat je hem niet 25 minuten voor lul staan wachten om bij penalty 8 de boeman te worden. Laat hem of penalty 2, 3 of 4 nemen of breng hem helemaal niet in, maar iemand die wel een strafschop in de touwen ramt.
Narsingh is de über loser van PSV. Velen bekritiseerden Overmars dat 'wij' hem niet kochten, maar net als bij Maher lijkt me dat een goede keuze. Wellicht heeft iemand nog zijn interview na een EL uitschakeling thuis tegen Ludogorets of die situatie waar hij in de aller belangrijkste Eredivisie wedstrijd van het seizoen bij een corner een paal moest afdekken en geen poot uitstak toen een kopbal van De Jong (Siem de Jong!) uiterst langzaam binnen stuiterde.

Vind ik ook.Jöhnk schreef:De Jong had zich niet moeten laten wisselen.
Kom op, je hebt kramp en die wedstrijd duurt nog een paar minuutjes. Met strafschoppen duurt het altijd nog een hele tijd, voordat jij aan het einde van een serie zelf aan de beurt bent ben je al weer ruim 15 minuten verder. Ga ff op de grond liggen en laat je een kwartier trekken door Bruma en schiet vervolgens nummer 5 binnen.
Dan heb je faalhaas Narsingh niet meer nodig want die staat dan überhaupt niet in het veld.
- InnerHarbour
Ik kan me de tijd nog goed herinneren dat 90% van dit forum hem heel graag naar Ajax zag komen en ervan baalde dat hij naar PSV ging. 
Maher, precies hetzelfde. De wereld was te klein voor sommige.

Maher, precies hetzelfde. De wereld was te klein voor sommige.

YNWA
Vond wel dat duidelijk werd dat de Luuk de Jong eredivisie waardig is. Op zo'n hoger platform kan hij als spits weinig betekenen. Doorkoppen en kaatsen gaat redelijk maar aan de bal compleet kansloos.
Dit is wel het beste scenario mogelijk voor as. zondag
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Zoet had 1 penalty wel mogen hebben trouwens...
'hij keepte geweldig' ..... mwoa, alle ballen waren recht op hem af, geen 1 bal in de hoek deze wedstrijd.
'hij keepte geweldig' ..... mwoa, alle ballen waren recht op hem af, geen 1 bal in de hoek deze wedstrijd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Atletico heeft natuurlijk wel een enorm sterke verdediging he... Zelfs in de Liga krijgen ze amper wat tegen. Vond dat De Jong zich aardig staande hield tegen met name Godin. Ik heb de TV na 90 minuten uitgezet. De verlenging is altijd een gedrocht waarin niks gebeurt en penalty's vind ik maar een anti-climax. Ik had het PSV gegund. Goed voor de club en het aanzien van de Nederlandse competitie. Cocu had z'n team aardig neergezet.Mano schreef:Vond wel dat duidelijk werd dat de Luuk de Jong eredivisie waardig is. Op zo'n hoger platform kan hij als spits weinig betekenen. Doorkoppen en kaatsen gaat redelijk maar aan de bal compleet kansloos.
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
Ja Cocu had de bus aardig geparkeerd, misschien moet Ajax dat zondag ook maar eens doen.
YNWA
Kan ik toch niet helemaal rijmen. Voor de heenwedstrijd had je een 2-0 voor psv en een veel sterker middenveld in het vizier. Daar kwam in realiteit niets van terecht. Van de 210 minuten was Atletico 200 minuten de bovenliggende partij.generaal schreef: Enfin, ik ben ondanks de teleurstelling trots op deze ploeg.
Het is dat Atletico moeite heeft met scoren en dat Zoet 2 heroische wedstrijden speelde... Niettemin een prima teamprestatie van psv, qua 'hakken in het zand' weerden ze zich op on-Nederlandse wijze. Ik zag Heerenveen en NEC dat aug. weekend ook al doen, hopelijk vindt dat navolging.
De wissel van LdJ deed een beetje denken aan die van RvP tegen Argentinie. Aanvoerder eraf is nooit een goed signaal, zeker niet met een penaltyreeks in het verschiet.
-
Met Van der Hoorn en Viergever in het centrum van de verdedigingInnerHarbour schreef:Ja Cocu had de bus aardig geparkeerd, misschien moet Ajax dat zondag ook maar eens doen.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Zo gek is het nog niet, die El hapseflats is toch snel, dat Duitsertje, 5 man achterin en gokken op de counter.
YNWA