Gelukkig krijgt ie wel een kans als jeugdtrainer. Van de jeugd hoe je het toch niet te hebben....GangstaRiB schreef:Sjonnie als analist: alles wat ie zegt kan in het open deuren topic. Wat een droppie.
Kudos voor PSV tot nu toe. Aankoopbeleid werpt z'n vruchten af.
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Toch vrees ik dat ze het niet gaan redden. Het is echt vooral tegenhouden. Hopelijk komen ze ook nog een keer tot een goede counter, maar dan moeten ze niet meteen een lange peer op De Jong doen, maar snel over de grond spelen. Met Pröpper en Guardado in de ploeg moet dat toch een keertje kunnen.
Ja, ik snap dat enthousiasme ook niet zo. Ik zou proberen te scoren.Marillion schreef:Zouden ze er bij PSV nog vijf hebben die een strafschop willen nemen? Dit gezien hun uitstekende statistieken op dat gebied in het huidige seizoen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Nou, toch goed dat die Narsingh nog even is ingevallen.
Maar ik zal niet alleen flauw doen. PSV heeft een uitstekende CL campagne gehad en is over twee wedstrijden ook gewoon boven verwachting goed op de been gebleven tegen Atletico Madrid. Wel bijzonder trouwens. Twee wedstrijden niet één doelpunt en dan gaan die strafschoppen er achter elkaar in.

Maar ik zal niet alleen flauw doen. PSV heeft een uitstekende CL campagne gehad en is over twee wedstrijden ook gewoon boven verwachting goed op de been gebleven tegen Atletico Madrid. Wel bijzonder trouwens. Twee wedstrijden niet één doelpunt en dan gaan die strafschoppen er achter elkaar in.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Wat is die Luuk de Jong toch een nepperd hé, in dit soort grote wedstrijden zie je hem nooit en dan laat je je ook nog heel lafjes drie minuten voor tijd wisselen zodat je geen penalty hoeft te nemen. Een leuke clubvoetballer maar absoluut niet meer.
Knap dat ze hebben overwinterd maar met twee keer een 0-0 en 532 gespeeld is het wel weer typisch Psv.
Ha ha, echt?brigade zuid schreef:Wat is die Luuk de Jong toch een nepperd hé, in dit soort grote wedstrijden zie je hem nooit en dan laat je je ook nog heel lafjes drie minuten voor tijd wisselen zodat je geen penalty hoeft te nemen.
Laatst gewijzigd door Dubbel op di mar 15, 2016 11:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.