Mitchell Dijks
Moderator: mods
Re: Mitchell Dijks
Wacht maar, eind van het seizoen gaan jullie hem aanbidden als Frank de profeet. De nummers 1, 2 en 3 in het voetballer van het jaar klassement van de Telegraaf worden spelers van Ajax. Zoniet, dan eet ik een hele zak winegums leeg. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wow, we hebben gewoon de beste linksback van Nederland aangetrokken
die lag gewoon voor het oprapen bij Willem II, andere clubs hebben gewoon liggen slapen
ik schat in dat het nog een week duurt en dan hebben we de beste selectie van Nederland!!! worden we kampioen met attraktief voetbal....
heerlijke die open deuren en komkommers

die lag gewoon voor het oprapen bij Willem II, andere clubs hebben gewoon liggen slapen

ik schat in dat het nog een week duurt en dan hebben we de beste selectie van Nederland!!! worden we kampioen met attraktief voetbal....
heerlijke die open deuren en komkommers
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik las het ook. De beste linksback van Nederland. Dan moet Dijks een metamorfose hebben doorgemaakt. 

Misschien zijn tweelingbroer!
Ik begrijp dat hij nu op het juiste moment zijn tatoeages laat zetten. Dat is een hele verbetering! 

-
De potentiële pispaal van dit seizoen presteert in mijn ogen zeer behoorlijk en levert ook prima voorzetten af. Héle verbetering ten opzichte van Boilesen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verbetering is het inderdaad. Ben nog niet heel erg fan, maar gelet op het algehele niveau van Ajax is hij zeker geen zwakke schakel. Ten opzichte van de liability Boilesen is het een grote sprong voorwaarts.
Het is eigenlijk erger dat hij niet zwaar door de mand valt dan dat het goed is. Het niveau van Ajax is dermate door de ondergrens gegaan, dat hij niet eens opvalt. Het is een alibi verdediger, die regelmatig een goede voorzet aflevert, maar het is het type waar ze bij Feyenoord van houden. Met een stoere kop naar voren rennen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:De potentiële pispaal van dit seizoen presteert in mijn ogen zeer behoorlijk en levert ook prima voorzetten af. Héle verbetering ten opzichte van Boilesen.
Hij doet het minder slecht dan ik had verwacht, maar goed is het zeker niet.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Defensief - en positioneel inzicht heeft Dijks helaas niet. Een beetje rennen up and down en af en toe een redelijke voorzet, dat was het dan wel. Ik neem aan dat Lestienne morgen op Dijks speelt, om over z'n rechter te gaan en uit Dijks' rug op te duiken voor het doel. Zie Rapid-thuis.
In de voorselectie van Oranje. Niet dat dat heel veel zegt, maar hij doet het toch erg aardig, is mijn indruk. Mooie ontwikkeling doorgemaakt. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Giacomo Puccini
Prima speler voor ons en volgens mij een leuke kerel. Heeft humor maar is toch heel serieus met zijn vak bezig. Voegt qua fysiek iets toe wat we te weinig hadden. Ben tevreden over hem.
Ajax!
Niet laten gaan. Meest stabiele Ajacied dit seizoen. Vind maar eens een haalbare linksback die zo'n niveau kan halen en vasthouden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Laat het TH dat bedrag maar niet lezen, het gaat om het geld.Mr. Ajax schreef:Niet laten gaan. Meest stabiele Ajacied dit seizoen. Vind maar eens een haalbare linksback die zo'n niveau kan halen en vasthouden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Voor 12 miljoen moet het vast mogelijk zijn om iemand met motoriek op LB te kopen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik ben rechtsbenig maar wil wel een zomertje tegen een muurtje trappen...Mr. Ajax schreef:Niet laten gaan. Meest stabiele Ajacied dit seizoen. Vind maar eens een haalbare linksback die zo'n niveau kan halen en vasthouden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Als je kan rennen ben je een prima linksback voor Ajax tegenwoordig. Heel treurig die jongen.
-
Hebben die clubs geen scouts in dienst? Hebben ze hem nooit in de Ajaxjeugd zien spelen? Hij kan niet koppen! In het centrum heeft hij niets te zoeken. Hij is wel langThe 6ft. 4” left-back – who can also play in a central defensive position – has been capped at U-21 level by the Netherlands and has recently been aligned with a £10m move to Leicester.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nou, Leicester wel! M.n. Noord-West Engeland is een scout-vrije zone. Net als de regio Amsterdam trouwens.Demosthenes schreef: Hebben die clubs geen scouts in dienst?
-
Dijks in de B1, zijn eerste seizoen (kwam van Volendam) zo on-Ajax, maar hij heeft zich hersteld. Vind het nog steeds geen Ruud Krol, ook geen O'Brien (deed het als middenvelder verrassend goed), maar is beter dan een Nelom.
Ik weet dat je geen fan van hem bent, maar je weet toch wat er gaat gebeuren als ze Dijks voor een miljoen of 12 gaan verkopen? Overmars telt zijn penningen en probeert ergens iets te huren, en als dat niet lukt kopen ze uiteindelijk de linksback van AZ voor veel teveel geld. Wees blij dat we eindelijk een back hebben die lekker meespeelt en doorgaans geen gekke dingen doet, motoriek of geen motoriek.Khraa schreef:Voor 12 miljoen moet het vast mogelijk zijn om iemand met motoriek op LB te kopen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Huh?
'Gekke dingen doen' is toch juist wat Dijks doet? Hij probeert constant tegenstanders uit te spelen, slingert zonder te kijken ballen voor (of eerder: over) het doel, loopt blind naar voren zonder te denken aan de restverdediging, en stelt zich ook niet bijzonder kies op.
Nu stelt De Boer Dijks ook op om 'een beetje gek te doen', om iets te forceren, zo lijkt het. Maar toch: vergeleken met Dijks was Emanuelson nog bijna een speler die 'geen gekke dingen deed'.
'Gekke dingen doen' is toch juist wat Dijks doet? Hij probeert constant tegenstanders uit te spelen, slingert zonder te kijken ballen voor (of eerder: over) het doel, loopt blind naar voren zonder te denken aan de restverdediging, en stelt zich ook niet bijzonder kies op.
Nu stelt De Boer Dijks ook op om 'een beetje gek te doen', om iets te forceren, zo lijkt het. Maar toch: vergeleken met Dijks was Emanuelson nog bijna een speler die 'geen gekke dingen deed'.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!