Maar goed, heb jij een theorie over het verval van Kaymer sinds 2011 zo'n beetje?
Moderator: mods
Ik noem een David Duval....Ik zie hem niet eens meer bij de eerste 100 staan. Wat is daarmee aan de hand.InnerHarbour schreef:![]()
Nee geen idee waarom hij zo teruggevallen is, zijn er wel meer, kijk maar naar Luke Donald. In 2012 nog de nummer 1 van de wereld, daarna niets meer gewonnen. Niet voldoende honger meer hebben, in de top blijven is moeilijker dan er te komen, meer concurrentie, noem alle cliché's maar op, zelf zullen ze het wel weten maar voor de buitenwacht is het gissen.
Je vergeet er wel bij te vertellen dat hij daarmee voorlopig T14 staat. :-) Waarbij de meeste mannen boven hem al klaar zijn. En de projected cut bij -1 ligt.InnerHarbour schreef:Joost is alweer klaar, hij moest vandaag vroeg beginnen, een ronde van -4 waar niks mis mee is, brengt hem op -6 maar er moeten er nog veel komen en de leider staat nu al op -12, schiet zo niet op.
T16 nu en hij zal nog wel iets zakken vermoed ik.zeux schreef:Wat een zwakbezet toernooi trouwens.
Maar 9 spelers uit de huidige top 100 van de wereldranglijst als ik het zo snel tel - onder wie Luiten (77ste) -, waarvan 2 uit top 50, waarbij de hoogstgeplaatste nummer 37 staat.
Inmiddels is hij wel gestopt met feesten zie ik.InnerHarbour schreef:Volgens mij is Pieters doorgegaan met feesten, hij heeft vandaag de volgende "cut" ook gemist.Sandro_Calááábro schreef:De Belg Pieters heeft het duidelijk lastig na z'n tweede plek
Thomas Pieters “decompresseert”
27 januari 2016
Je kon het ergens verwachten. Na zijn schitterende, maar vooral krachtenslopende prestatie in het Abu Dhabi Championship, kwam Thomas Pieters niet al te fris aan de start van Qatar Masters.
Logische vermoeidheid, maar ook enkele extrasportieve verplichtingen zorgden voor een mindere ronde.
Zes bogeys en slechts drie birdies deden “Birdiemachine” Pieters op een 75 (+3) en een plaats buiten de top 100 landen.
. Op 18 maak ik nog wel een twee-putt birdie, maar heb wederom het gevoel dat ik minimaal twee slagen heb laten liggen.